Mocný Ford Mustang GT500 se do Evropy nepodívá. Kvůli emisím

41 komentářů

Svobodaak
16. června • 16:00

Proč to má čumák z audi ??

Peter
28. října • 10:08

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

nowotny
10. prosince • 0:07

Jurajda-je vidět,že o autech víš úplný h..no a chceš tady alespoň něco říct...i když nemáš co. Měl jsem dvě 911 ky(993,997)-dobrý , ale po každé jízdě na okruhu se na nich něco muselo opravovat.Pak jsem měl Gallardo-taky dobrý , ale 150 litrů každej rok na běžnýcm servise a zase tak povedený auto to není a o nějakým zážitku z jízdy se mluvit nedá. Stejně tak tě do sedačky zarazí i obyčejný Golf GTI nebo Focus RS.Ba dokonce bych řekl, že jsou daleko zábavnější.A nakonec mám Mustanga s 600 set konma a věř mě,že není v Česku moc aut,která s ním mohou jet sprint...Takže až projedeš něco víc , než vydechlou audi v tdi, tak pak možná piš názor. Jsi hloupý jako štoudev a o autech víš...však ty víš co. A jen pro info , Ford GT patří už více než 50 let k nejlepším supersportům světa a vyhrávali s ním od Le Mans v roce 1966 až po Brno v roce 2010...atd, atd.Tak než zase napíšeš něco,co svědčí o tvé hlouposti , tak raději nastuduj Wikipedii, nebo se zeptej fotra.A dont worry,jednou třeba budeš mít možnost ,přeju ti to,alespon nebudeš tak zapšklý....

Jurajda
11. dubna • 0:10

No vidíš jak jsi šikovnej kluk nowotny 👍Já mám pětkové V8 Camaro a ani po jedné jízdě na okruhu jsem nemusel opravovat nic. Čím to asi bude.. 🤔 že by rukama...? 🤷‍♂️Pak mám ještě jedno dvojkové s 383 strokerem s LM-1 motorem a stejně jako to první si ho plně servisuju sám. Dokonce jsem si do něj ten motor postavil sám.
Kolik jsi toho postavil ty, ty vydechlá Audi TDI.Ostatně myslíš že je nějaký problém dostat 600 koní z toho pětilitra co máš (možná) pod kapotou?
Výfukové svody, lepší katíky, x-pipe vyfuky systém, otevrene tlumiče, vačka, hlavy a kompresor, kde největší vopruz bude korekce programu řídící jednotky.
...to je celé.A pak následně silnější- alespoň twin-disc spojka, lepší kardanka, výkonnější brzdy, zesílenej diferák a lepší poloosy aby to něco vydrželo.
Prachy asi máš. Ale v hlavě nasráno. Šetset se píše dohromady blbe.
Takže wikipedie a sekce čeština.
Ty 600 set koní mustangu 😂😂😂Ale i tak nechápu tvojí reakci.
Já se toho Mustanaga zastal.

Janek
11. dubna • 8:40

Tvl oba máte před panelákem 15 let starou škodovku, červenou aby máma byla spokojená, a házíte tu vyčteninkama 😁 Pobavili jste....

Marek
23. prosince • 19:56

Všichni na stejné planetě. A přitom jedni mají dovoleno vypouštět určité emise, druzí ty stejné nemůžou. To je fakt solidní pakárna.

Karel
19. září • 8:26

Je fascinující, že zatímco podvodníci od VW v Evropě prodají desítky tisíc svých dehtů bez problémů, ani 20-30 Mustangů (víc by se jich tu neprodalo) sem nesmí.

Peter
26. srpna • 9:10

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Peter
23. srpna • 0:02

Strašné kecy.
Iné značky majú aj silnejšie motory a predávajú sa.
Fordu sa jednoducho pre pár kusov nechce a hlupáci v diskusii na to skočili.

Ivo Svetlik
23. srpna • 18:13

Muzete vypsat alespon dve auta s V8 vyrabene 2019 a atmosferickym 5.0 a vice objemem motoru? Nejste zadny hlupak a ja bych se rad priucil. Chyba je v nastaveni nesmyslnych hodnot pro automobily vseobecne. Je neco jineho rozhodnout takto to bude a neco jineho vytvorit motor jenz to splni. Dieselgate jasnym prikladem. Kapaka v mori. Obhajovat nektera narizeni EU (toto mezi ne patri) mi prijde slaboduche.

Peter
25. srpna • 23:08

Veď sa ten Ford s V8 stále vyrába a v Európe predáva. A tuším aj Lexus LFA má nejaký V8 okolo päť litrov.
Ale stále netuším, čo to má s poznámkou, že mnohé autá majú ešte vyšší výkon a predávajú sa. Zakázal niekto AMG, M5, Bentley, Ferrari, Porsche, McLaren, Bugatti s vyšším výkonom než nejaký Ford?

Peter
25. srpna • 23:14

RC-F som mal na mysli...

Ivo Svetlik
22. srpna • 22:49

Kdo ho bude chtit jakoze mit na to prihlasi ho v americe. Nevim jak je to tam s STK ale resitelne by to bylo prostrednictvim autorizovaneho servisu. Kazdopadne by se ekomaniaci celeho sveta meli spojit a branit vlastnim telem velke lode i letadla. Breci na spatnem hrobe. Auta vytvari jen par procent vsech sajrajtu v ovzdusi. Tos tak.

bzzz
22. srpna • 23:19

Letadlo/lod ti obvykle nerejdi 24/7 kolem baraku - navic vesmes jde o nakladni/pasazerske krabice (zadny single/individi, tzn. alespon nejaky prinos)...

Ivo Svetlik
23. srpna • 18:40

Bavime li se o emisich je kratkozrake si myslet ze se to tyka jen toho co my jezdi pod oknama. Globalni problem je problem i pro jednotlivce nemylim li se.? Doufam ze jsem spatne nepochopil to co jste psal.

bzzz
25. srpna • 22:21

Letadla a lode chrli emise casto v neobydlenych zonach s uplne odlisnym proudenim vetru a v uplne jinych rozptylovych podminkach nez sazomety v huste obydlenych zonach. Letadla a lode obvykle nechrli sracky vetsinu casu lidem primo do xychtu. Samozrejme ze letadla i lode pusobi jak lokalne tak globalne. Letadla a lode obvykle transportuji zbozi a lidi ve vetsim poctu - narozdil od osobni dopravy, na coz se da divat ruzne ;-)

Ivo Svetlik
27. srpna • 7:09

Mate pravdu. Do xichtu mi nejvice smradi a cmadi auta dieselova. 10 let stara auta kde ty filtry pevnych castic nejsou co byvaly. Da se na to pohlizet z mnoha uhlu ale jedna vec jen jista. Nad prirodou nezvitezime. Muzete si byt jisty ze auta jednoho dne pod okny jezdit nebudo protoze nebudou ani auta ani okna.

bzzz
22. srpna • 18:30

Jine znacky v Evrope vesele prodavaji 'trhace asfaltu' se slusnou davkou emoci a emisi, akorat u Fordu opakovane placeme, ze to nejde. Urcite je chyba jen v 'Bruselu'?

Plumel
22. srpna • 17:14

Žádná škoda, je to zastaralý křáp, koncepčně někde z minulého století, nechť si tu srajdu nechají v Amíkově. Evropa má daleko fajnovější sporťáky..

MUSTANG
13. listopadu • 10:34

JSI DEBIL

Milda
22. srpna • 17:38

Kde naprostou většinu tahle zastaralá srajda z minulého století sfoukne ty tvoje fajnovější evropský sporťáky jako svíčku.
A to ne jen v poměru ceny a výkonu.
A nemluvím jen o Mustangu GT500.
Ale třeba o ZL1 1LE, ACR V10, ZR1 Vette atd atd...
A to nedej bůh, když se to ještě dostane do rukou texaským úpravcům ze známé firmy.
Zasvěcení dobře vědí...

Plumel
22. srpna • 18:33

Sfoukne velký prd, stačí se podívat na časy z pár okruhů a je jasné, že Mustang evropské sporťáky těžce nestíhá. Přesně jak napsalo britské EVO, Mustang is not a great sports car, but it's a good muscle car. Prostě kráva na jízdu rovně.

Milda
22. srpna • 20:29

Takovejch článků ti napíšu 20.
Ukázaná platí!Ale čkoliv mě Mustangy neberou (jsem Camaro-vej), tak již zmiňované 1LE- což je přímý konkurent Mustangu je věc už krásně fungující i mimo rovinky.
Nebo se podívej na časy na Nürburgringu na SRT 10. Podobnej ameickej nesmysl.To vykleplo i takové exoty, jako GTR Nismo, 911 GT3, Mercedes AMG GT-R, Lexus LFA, Ferrari 488 GTB atd.... Jo.. beru. Řeč je u Mustangu.Ale i tak. Američani jsou magoři. Ale když chtějí, tak i ty auta umí udělat. A dobře.

Fran
19. ledna • 14:08

Celkem omyl
Ameriky uz nejakou dobu umi zatacet lepe, nezli evropske auta, pri zadadne nizsi cene
Treba viper acr je schopny zajet cas, jako 10x drazsi laferrari
Mustang gt500 je proti konkurencnimu camaru horsi, ale porad zajizdi lepsi casy na okruzich i nez nejrychlejsi bmw (m4 gts), pri 1/2 cene, tolik asi k tomu, ze to umi ject prej jen rovne
Navic paradoxne ameriky u sportovnich aut proti evrope jeste nabizeji manualni prevodovky, celkove jsou dosti analogove
Tedko prijde c8 corvette, ktera si za cenu bmw m2 vytre zadek i s hypersporty
Reci o reliktech minuleho stoleti a jak ameriky umi jezdit jen rovne jsou tak uplne mimo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Elektrotechnik
24. ledna • 13:29

Analogové? Krom rádia a některých typů couvacích kamer nevím co by to mohlo být...

Black
22. srpna • 17:29

A nenapadlo Vás, že někdo chce auto ještě opravdu řídit?

Plumel
22. srpna • 18:26

A evropské sporťáky se snad nemusí řídit?

Kuk Vykuk
22. srpna • 13:32

Dobře jim tak. :-P

Koumak
22. srpna • 13:15

Je to dost chore tieto normy. Hlavne ked sa tu bavime o aute, ktore nebude mat xy ludi. Tych niekolko kusov, ktore by po celej europe jazdili urobia mensiu skodu ako polorozpadnuty srot z z nejakej dediny. Skoda, o jedno auto, ktore mohlo vycarit usmev menej.

André
22. srpna • 2:52

Opravdu smutné :-( tato nová generace co se prodává i v Evropě myslím asi od roku 2015 se mi moc nelíbí a tak jako auta Škoda je potkáte úplně všude. Jen kolem mé malé vesničky jsou 4 v okruhu 20 km, (tak nějak to auto zevšednilo) ale tenhle kousek je opravdu moc hezký a je velká škoda že tu kvůli emisím nedostane šanci :-( můj Mustang má něco málo přes 540 koní a jelikož je to ještě tak nějak stará škola (řídíte ho sami, né 15 řídicích jednotek) dokáže pěkně kousat a pod plynem a ještě pak na mokru se vás tak nějak snaží zabít :-) ale pokaždé usedám za volant jako kdybych to řídil poprvé adrenalin, napětí nervozita,.... je to úžasný pocit a tento nový Mustang GT 500 ačkoliv už tam je X jednotek na řízení atd..... bude to peklo!!! koukal jsem že se dá auto hodně nastavit podle majitele takže to bude určitě rychlý, uřvaný mazec co vás dokáže rozesmát ale i vystrašit a o tom to je:-) snad ho tu někdy uvidím a rád se od něho nechám zesměšnit na semaforech :-) držím palce snad bude ještě pár let na výběr z pořádných motorů jedno od jaké značky. Já a můj Mustang spolu už zestárneme (doufám) dokud nás smrt nerozdělí :-) tak snad za pár let budeme moct ještě na projížďku než nás zavřou za poškozování klimatu a ledních medvědů:-)
Nejde jen zakázat velké motory musí se dělat mnohem více př.až komické převážení materiálu,výrobků tam a sem a dokola,velké lodě,ano i já každý rok lítám na dovolenou ale i ty letadla škodí zvlášť v jejich počtech co momentálně je,rozvojové země tam slovo emise moc neznají a další a další je toho milion co by šlo/mělo zlepšit.Zakázat velké motory nebo z nich udělat na papíru čisté 1.0 to asi není vše co by bylo třeba udělat. Ale co lidi, dokud můžeme užívejte a kupujte a jezděte kdoví jak bude vypadat vlastnění auta a vůbec provoz třeba za 30let....Hezký den.

Greta T.
21. srpna • 23:18

To je v pořádku. Proč by tady měli někteří lidé vypouštět nadměrné emise CO2 jen proto, že neví co roupama dělat.

Black
22. srpna • 17:25

Proč by nemohl, když může ve světě hořet miliony hektarů lesů a uvolňovat. Auta nejsou vůbec podstatná. ty zasrané dvouválce, které nás čekají si kupujte sám. Já chci auto, ne šlapadlo.

Jurajda
22. srpna • 12:38

Co Vy víte o ekologii...V 80. letech jsem chodil do školky a posléze do školy s respirátorem na ústech jaké tu na severu byly smogy!Vyrostl jsem v dobách starejch Avii, Tater, Trabantů, Wartburgů, Žigulů a navíc, v okolí neodsířené chemičky.
A i přes to prezevšechno každý rok procházím nejpřísnějšími zdravotními prohlídkami v zaměstnání bez sebemenšího problému.Měli jsme tu žlutej sníh, od kyselých dešťů spalené lesy na horách a v potoce kolikrát tekla voda s fialovým ropným filmem.A vy tady budete moralizovat někoho, kvuli CO2, o kterém stejně víte kulový a dozvěděla jste se o něm jen proto, že to hlásili na Primě.Celá evropská "ekologie" jen jeden velký Business. Nic jiného.

bzzz
22. srpna • 18:27

Poslanec za SPD? ;-)

Ivo Svetlik
22. srpna • 23:02

Zdovolenim si troufnu pana odhadnout na mnohem inteligentnejsiho nez poslance SPD. Fanda generala 7.kavalerie Castra bych si tipl ja teda😁.

Jurajda
22. srpna • 21:44

Kdepak...
Jen člověk, který si pár podobných amerických nakoňovaných nesmyslů postavil a věnuje se jim víc než 15 let. Jen ne od Forda, ale od GM.
Takže si myslím, že narozdíl od ostatních trošku vím, o čem je řeč.

Black
22. srpna • 17:26

krásně napsáno B-]

Sir CHerokee
22. srpna • 13:12

Spíše hloupí voliči. Však i my Češi jsme zase zapomněli jít k volbám a ti, co šli, volili pak mnozí Piráty...součástí Greens v EU a přesně tohle prosazují. Sebrat lidem auta a nechat jen bohatým EV a zbytek do hromadné přepravy a na kolo... musíme přece zachránit ledního medvěda. A to že už týdny hoří Tajga a vypouští do ovzduší více oxidu uhelnatého a spol. než celá Evropa, to tu nikoho netankuje (zvláště Rusy ne...).

Zombot
22. srpna • 10:38

Tak to mám koukám štěstí, že se pro potřeby "vypouštění nadměrných emisí CO2" zcela obejdu bez nového GT500, ale stačí mi 40 let starý veterán s uhlíkovou stopou kolem 650g CO2 na kilometr :-)

RP
21. srpna • 19:39

EU pod vedením ekodementú se řítí do pekel,uteč kdo můžeš!!!

Greta
14. prosince • 15:41

Je to správně

Doporučujeme

Články odjinud