Mocný Ford Mustang GT500 se do Evropy nepodívá. Kvůli emisím

RP  |  21. 08. 2019 19:39

EU pod vedením ekodementú se řítí do pekel,uteč kdo můžeš!!!

Odpovědět  |   | 
Greta  |  14. 12. 2019 15:41

Je to správně

Odpovědět  |   | 
Greta T.  |  21. 08. 2019 23:18

To je v pořádku. Proč by tady měli někteří lidé vypouštět nadměrné emise CO2 jen proto, že neví co roupama dělat.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  22. 08. 2019 10:38

Tak to mám koukám štěstí, že se pro potřeby "vypouštění nadměrných emisí CO2" zcela obejdu bez nového GT500, ale stačí mi 40 let starý veterán s uhlíkovou stopou kolem 650g CO2 na kilometr

Odpovědět  |   | 
Jurajda  |  22. 08. 2019 12:38

Co Vy víte o ekologii...

V 80. letech jsem chodil do školky a posléze do školy s respirátorem na ústech jaké tu na severu byly smogy!

Vyrostl jsem v dobách starejch Avii, Tater, Trabantů, Wartburgů, Žigulů a navíc, v okolí neodsířené chemičky.
A i přes to prezevšechno každý rok procházím nejpřísnějšími zdravotními prohlídkami v zaměstnání bez sebemenšího problému.

Měli jsme tu žlutej sníh, od kyselých dešťů spalené lesy na horách a v potoce kolikrát tekla voda s fialovým ropným filmem.

A vy tady budete moralizovat někoho, kvuli CO2, o kterém stejně víte kulový a dozvěděla jste se o něm jen proto, že to hlásili na Primě.

Celá evropská "ekologie" jen jeden velký Business. Nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 08. 2019 13:12

Spíše hloupí voliči. Však i my Češi jsme zase zapomněli jít k volbám a ti, co šli, volili pak mnozí Piráty...součástí Greens v EU a přesně tohle prosazují. Sebrat lidem auta a nechat jen bohatým EV a zbytek do hromadné přepravy a na kolo... musíme přece zachránit ledního medvěda. A to že už týdny hoří Tajga a vypouští do ovzduší více oxidu uhelnatého a spol. než celá Evropa, to tu nikoho netankuje (zvláště Rusy ne...).

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:26

krásně napsáno

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 18:27

Poslanec za SPD?

Odpovědět  |   | 
Jurajda  |  22. 08. 2019 21:44

Kdepak...
Jen člověk, který si pár podobných amerických nakoňovaných nesmyslů postavil a věnuje se jim víc než 15 let. Jen ne od Forda, ale od GM.
Takže si myslím, že narozdíl od ostatních trošku vím, o čem je řeč.

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  22. 08. 2019 23:02

Zdovolenim si troufnu pana odhadnout na mnohem inteligentnejsiho nez poslance SPD. Fanda generala 7.kavalerie Castra bych si tipl ja teda😁.

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:25

Proč by nemohl, když může ve světě hořet miliony hektarů lesů a uvolňovat. Auta nejsou vůbec podstatná. ty zasrané dvouválce, které nás čekají si kupujte sám. Já chci auto, ne šlapadlo.

Odpovědět  |   | 
André  |  22. 08. 2019 02:52

Opravdu smutné tato nová generace co se prodává i v Evropě myslím asi od roku 2015 se mi moc nelíbí a tak jako auta Škoda je potkáte úplně všude. Jen kolem mé malé vesničky jsou 4 v okruhu 20 km, (tak nějak to auto zevšednilo) ale tenhle kousek je opravdu moc hezký a je velká škoda že tu kvůli emisím nedostane šanci můj Mustang má něco málo přes 540 koní a jelikož je to ještě tak nějak stará škola (řídíte ho sami, né 15 řídicích jednotek) dokáže pěkně kousat a pod plynem a ještě pak na mokru se vás tak nějak snaží zabít ale pokaždé usedám za volant jako kdybych to řídil poprvé adrenalin, napětí nervozita,.... je to úžasný pocit a tento nový Mustang GT 500 ačkoliv už tam je X jednotek na řízení atd..... bude to peklo!!! koukal jsem že se dá auto hodně nastavit podle majitele takže to bude určitě rychlý, uřvaný mazec co vás dokáže rozesmát ale i vystrašit a o tom to je snad ho tu někdy uvidím a rád se od něho nechám zesměšnit na semaforech držím palce snad bude ještě pár let na výběr z pořádných motorů jedno od jaké značky. Já a můj Mustang spolu už zestárneme (doufám) dokud nás smrt nerozdělí tak snad za pár let budeme moct ještě na projížďku než nás zavřou za poškozování klimatu a ledních medvědů


Nejde jen zakázat velké motory musí se dělat mnohem více př.až komické převážení materiálu,výrobků tam a sem a dokola,velké lodě,ano i já každý rok lítám na dovolenou ale i ty letadla škodí zvlášť v jejich počtech co momentálně je,rozvojové země tam slovo emise moc neznají a další a další je toho milion co by šlo/mělo zlepšit.Zakázat velké motory nebo z nich udělat na papíru čisté 1.0 to asi není vše co by bylo třeba udělat. Ale co lidi, dokud můžeme užívejte a kupujte a jezděte kdoví jak bude vypadat vlastnění auta a vůbec provoz třeba za 30let....Hezký den.

Odpovědět  |   | 
Koumak  |  22. 08. 2019 13:15

Je to dost chore tieto normy. Hlavne ked sa tu bavime o aute, ktore nebude mat xy ludi. Tych niekolko kusov, ktore by po celej europe jazdili urobia mensiu skodu ako polorozpadnuty srot z z nejakej dediny. Skoda, o jedno auto, ktore mohlo vycarit usmev menej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 08. 2019 13:32

Dobře jim tak.

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 17:14

Žádná škoda, je to zastaralý křáp, koncepčně někde z minulého století, nechť si tu srajdu nechají v Amíkově. Evropa má daleko fajnovější sporťáky..

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:29

A nenapadlo Vás, že někdo chce auto ještě opravdu řídit?

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 18:26

A evropské sporťáky se snad nemusí řídit?

Odpovědět  |   | 
Milda  |  22. 08. 2019 17:38

Kde naprostou většinu tahle zastaralá srajda z minulého století sfoukne ty tvoje fajnovější evropský sporťáky jako svíčku.
A to ne jen v poměru ceny a výkonu.
A nemluvím jen o Mustangu GT500.
Ale třeba o ZL1 1LE, ACR V10, ZR1 Vette atd atd...
A to nedej bůh, když se to ještě dostane do rukou texaským úpravcům ze známé firmy.
Zasvěcení dobře vědí...

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 18:33

Sfoukne velký prd, stačí se podívat na časy z pár okruhů a je jasné, že Mustang evropské sporťáky těžce nestíhá. Přesně jak napsalo britské EVO, Mustang is not a great sports car, but it's a good muscle car. Prostě kráva na jízdu rovně.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  22. 08. 2019 20:29

Takovejch článků ti napíšu 20.
Ukázaná platí!

Ale čkoliv mě Mustangy neberou (jsem Camaro-vej), tak již zmiňované 1LE- což je přímý konkurent Mustangu je věc už krásně fungující i mimo rovinky.
Nebo se podívej na časy na Nürburgringu na SRT 10. Podobnej ameickej nesmysl.

To vykleplo i takové exoty, jako GTR Nismo, 911 GT3, Mercedes AMG GT-R, Lexus LFA, Ferrari 488 GTB atd.... Jo.. beru. Řeč je u Mustangu.

Ale i tak. Američani jsou magoři. Ale když chtějí, tak i ty auta umí udělat. A dobře.

Odpovědět  |   | 
Fran  |  19. 01. 2020 14:08

Celkem omyl
Ameriky uz nejakou dobu umi zatacet lepe, nezli evropske auta, pri zadadne nizsi cene
Treba viper acr je schopny zajet cas, jako 10x drazsi laferrari
Mustang gt500 je proti konkurencnimu camaru horsi, ale porad zajizdi lepsi casy na okruzich i nez nejrychlejsi bmw (m4 gts), pri 1/2 cene, tolik asi k tomu, ze to umi ject prej jen rovne
Navic paradoxne ameriky u sportovnich aut proti evrope jeste nabizeji manualni prevodovky, celkove jsou dosti analogove
Tedko prijde c8 corvette, ktera si za cenu bmw m2 vytre zadek i s hypersporty
Reci o reliktech minuleho stoleti a jak ameriky umi jezdit jen rovne jsou tak uplne mimo

Odpovědět  |   | 
Elektrotechnik  |  24. 01. 2020 13:29

Analogové? Krom rádia a některých typů couvacích kamer nevím co by to mohlo být...

Odpovědět  |   | 
MUSTANG  |  13. 11. 2019 10:34

JSI DEBIL

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 18:30

Jine znacky v Evrope vesele prodavaji 'trhace asfaltu' se slusnou davkou emoci a emisi, akorat u Fordu opakovane placeme, ze to nejde. Urcite je chyba jen v 'Bruselu'?

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  22. 08. 2019 22:49

Kdo ho bude chtit jakoze mit na to prihlasi ho v americe. Nevim jak je to tam s STK ale resitelne by to bylo prostrednictvim autorizovaneho servisu. Kazdopadne by se ekomaniaci celeho sveta meli spojit a branit vlastnim telem velke lode i letadla. Breci na spatnem hrobe. Auta vytvari jen par procent vsech sajrajtu v ovzdusi. Tos tak.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 23:19

Letadlo/lod ti obvykle nerejdi 24/7 kolem baraku - navic vesmes jde o nakladni/pasazerske krabice (zadny single/individi, tzn. alespon nejaky prinos)...

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  23. 08. 2019 18:40

Bavime li se o emisich je kratkozrake si myslet ze se to tyka jen toho co my jezdi pod oknama. Globalni problem je problem i pro jednotlivce nemylim li se.? Doufam ze jsem spatne nepochopil to co jste psal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 22:21

Letadla a lode chrli emise casto v neobydlenych zonach s uplne odlisnym proudenim vetru a v uplne jinych rozptylovych podminkach nez sazomety v huste obydlenych zonach. Letadla a lode obvykle nechrli sracky vetsinu casu lidem primo do xychtu. Samozrejme ze letadla i lode pusobi jak lokalne tak globalne. Letadla a lode obvykle transportuji zbozi a lidi ve vetsim poctu - narozdil od osobni dopravy, na coz se da divat ruzne

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  27. 08. 2019 07:09

Mate pravdu. Do xichtu mi nejvice smradi a cmadi auta dieselova. 10 let stara auta kde ty filtry pevnych castic nejsou co byvaly. Da se na to pohlizet z mnoha uhlu ale jedna vec jen jista. Nad prirodou nezvitezime. Muzete si byt jisty ze auta jednoho dne pod okny jezdit nebudo protoze nebudou ani auta ani okna.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 08. 2019 00:02

Strašné kecy.
Iné značky majú aj silnejšie motory a predávajú sa.
Fordu sa jednoducho pre pár kusov nechce a hlupáci v diskusii na to skočili.

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  23. 08. 2019 18:13

Muzete vypsat alespon dve auta s V8 vyrabene 2019 a atmosferickym 5.0 a vice objemem motoru? Nejste zadny hlupak a ja bych se rad priucil. Chyba je v nastaveni nesmyslnych hodnot pro automobily vseobecne. Je neco jineho rozhodnout takto to bude a neco jineho vytvorit motor jenz to splni. Dieselgate jasnym prikladem. Kapaka v mori. Obhajovat nektera narizeni EU (toto mezi ne patri) mi prijde slaboduche.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 08. 2019 23:08

Veď sa ten Ford s V8 stále vyrába a v Európe predáva. A tuším aj Lexus LFA má nejaký V8 okolo päť litrov.
Ale stále netuším, čo to má s poznámkou, že mnohé autá majú ešte vyšší výkon a predávajú sa. Zakázal niekto AMG, M5, Bentley, Ferrari, Porsche, McLaren, Bugatti s vyšším výkonom než nejaký Ford?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 08. 2019 23:14

RC-F som mal na mysli...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 08. 2019 09:10

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 09. 2019 08:26

Je fascinující, že zatímco podvodníci od VW v Evropě prodají desítky tisíc svých dehtů bez problémů, ani 20-30 Mustangů (víc by se jich tu neprodalo) sem nesmí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 10. 2019 10:08

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
nowotny  |  10. 12. 2019 00:07

Jurajda-je vidět,že o autech víš úplný h..no a chceš tady alespoň něco říct...i když nemáš co. Měl jsem dvě 911 ky(993,997)-dobrý , ale po každé jízdě na okruhu se na nich něco muselo opravovat.Pak jsem měl Gallardo-taky dobrý , ale 150 litrů každej rok na běžnýcm servise a zase tak povedený auto to není a o nějakým zážitku z jízdy se mluvit nedá. Stejně tak tě do sedačky zarazí i obyčejný Golf GTI nebo Focus RS.Ba dokonce bych řekl, že jsou daleko zábavnější.A nakonec mám Mustanga s 600 set konma a věř mě,že není v Česku moc aut,která s ním mohou jet sprint...Takže až projedeš něco víc , než vydechlou audi v tdi, tak pak možná piš názor. Jsi hloupý jako štoudev a o autech víš...však ty víš co. A jen pro info , Ford GT patří už více než 50 let k nejlepším supersportům světa a vyhrávali s ním od Le Mans v roce 1966 až po Brno v roce 2010...atd, atd.Tak než zase napíšeš něco,co svědčí o tvé hlouposti , tak raději nastuduj Wikipedii, nebo se zeptej fotra.A dont worry,jednou třeba budeš mít možnost ,přeju ti to,alespon nebudeš tak zapšklý....

Odpovědět  |   | 
Marek  |  23. 12. 2019 19:56

Všichni na stejné planetě. A přitom jedni mají dovoleno vypouštět určité emise, druzí ty stejné nemůžou. To je fakt solidní pakárna.

Odpovědět  |   | 
Jurajda  |  11. 04. 2020 00:10

No vidíš jak jsi šikovnej kluk nowotny 👍

Já mám pětkové V8 Camaro a ani po jedné jízdě na okruhu jsem nemusel opravovat nic. Čím to asi bude.. 🤔 že by rukama...? 🤷‍♂️

Pak mám ještě jedno dvojkové s 383 strokerem s LM-1 motorem a stejně jako to první si ho plně servisuju sám. Dokonce jsem si do něj ten motor postavil sám.
Kolik jsi toho postavil ty, ty vydechlá Audi TDI.

Ostatně myslíš že je nějaký problém dostat 600 koní z toho pětilitra co máš (možná) pod kapotou?
Výfukové svody, lepší katíky, x-pipe vyfuky systém, otevrene tlumiče, vačka, hlavy a kompresor, kde největší vopruz bude korekce programu řídící jednotky.
...to je celé.

A pak následně silnější- alespoň twin-disc spojka, lepší kardanka, výkonnější brzdy, zesílenej diferák a lepší poloosy aby to něco vydrželo.


Prachy asi máš. Ale v hlavě nasráno. Šetset se píše dohromady blbe.
Takže wikipedie a sekce čeština.
Ty 600 set koní mustangu 😂😂😂

Ale i tak nechápu tvojí reakci.
Já se toho Mustanaga zastal.

Odpovědět  |   | 
Janek  |  11. 04. 2020 08:40

Tvl oba máte před panelákem 15 let starou škodovku, červenou aby máma byla spokojená, a házíte tu vyčteninkama 😁 Pobavili jste....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 113 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 143 N/A