Mocný Ford Mustang GT500 se do Evropy nepodívá. Kvůli emisím

RP  |  21. 08. 2019 19:39

EU pod vedením ekodementú se řítí do pekel,uteč kdo můžeš!!!

Odpovědět  |   | 
Greta T.  |  21. 08. 2019 23:18

To je v pořádku. Proč by tady měli někteří lidé vypouštět nadměrné emise CO2 jen proto, že neví co roupama dělat.

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  22. 08. 2019 10:38

Tak to mám koukám štěstí, že se pro potřeby "vypouštění nadměrných emisí CO2" zcela obejdu bez nového GT500, ale stačí mi 40 let starý veterán s uhlíkovou stopou kolem 650g CO2 na kilometr

Odpovědět  |   | 
Jurajda  |  22. 08. 2019 12:38

Co Vy víte o ekologii...

V 80. letech jsem chodil do školky a posléze do školy s respirátorem na ústech jaké tu na severu byly smogy!

Vyrostl jsem v dobách starejch Avii, Tater, Trabantů, Wartburgů, Žigulů a navíc, v okolí neodsířené chemičky.
A i přes to prezevšechno každý rok procházím nejpřísnějšími zdravotními prohlídkami v zaměstnání bez sebemenšího problému.

Měli jsme tu žlutej sníh, od kyselých dešťů spalené lesy na horách a v potoce kolikrát tekla voda s fialovým ropným filmem.

A vy tady budete moralizovat někoho, kvuli CO2, o kterém stejně víte kulový a dozvěděla jste se o něm jen proto, že to hlásili na Primě.

Celá evropská "ekologie" jen jeden velký Business. Nic jiného.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  22. 08. 2019 13:12

Spíše hloupí voliči. Však i my Češi jsme zase zapomněli jít k volbám a ti, co šli, volili pak mnozí Piráty...součástí Greens v EU a přesně tohle prosazují. Sebrat lidem auta a nechat jen bohatým EV a zbytek do hromadné přepravy a na kolo... musíme přece zachránit ledního medvěda. A to že už týdny hoří Tajga a vypouští do ovzduší více oxidu uhelnatého a spol. než celá Evropa, to tu nikoho netankuje (zvláště Rusy ne...).

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:26

krásně napsáno

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 18:27

Poslanec za SPD?

Odpovědět  |   | 
Jurajda  |  22. 08. 2019 21:44

Kdepak...
Jen člověk, který si pár podobných amerických nakoňovaných nesmyslů postavil a věnuje se jim víc než 15 let. Jen ne od Forda, ale od GM.
Takže si myslím, že narozdíl od ostatních trošku vím, o čem je řeč.

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  22. 08. 2019 23:02

Zdovolenim si troufnu pana odhadnout na mnohem inteligentnejsiho nez poslance SPD. Fanda generala 7.kavalerie Castra bych si tipl ja teda😁.

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:25

Proč by nemohl, když může ve světě hořet miliony hektarů lesů a uvolňovat. Auta nejsou vůbec podstatná. ty zasrané dvouválce, které nás čekají si kupujte sám. Já chci auto, ne šlapadlo.

Odpovědět  |   | 
André  |  22. 08. 2019 02:52

Opravdu smutné tato nová generace co se prodává i v Evropě myslím asi od roku 2015 se mi moc nelíbí a tak jako auta Škoda je potkáte úplně všude. Jen kolem mé malé vesničky jsou 4 v okruhu 20 km, (tak nějak to auto zevšednilo) ale tenhle kousek je opravdu moc hezký a je velká škoda že tu kvůli emisím nedostane šanci můj Mustang má něco málo přes 540 koní a jelikož je to ještě tak nějak stará škola (řídíte ho sami, né 15 řídicích jednotek) dokáže pěkně kousat a pod plynem a ještě pak na mokru se vás tak nějak snaží zabít ale pokaždé usedám za volant jako kdybych to řídil poprvé adrenalin, napětí nervozita,.... je to úžasný pocit a tento nový Mustang GT 500 ačkoliv už tam je X jednotek na řízení atd..... bude to peklo!!! koukal jsem že se dá auto hodně nastavit podle majitele takže to bude určitě rychlý, uřvaný mazec co vás dokáže rozesmát ale i vystrašit a o tom to je snad ho tu někdy uvidím a rád se od něho nechám zesměšnit na semaforech držím palce snad bude ještě pár let na výběr z pořádných motorů jedno od jaké značky. Já a můj Mustang spolu už zestárneme (doufám) dokud nás smrt nerozdělí tak snad za pár let budeme moct ještě na projížďku než nás zavřou za poškozování klimatu a ledních medvědů


Nejde jen zakázat velké motory musí se dělat mnohem více př.až komické převážení materiálu,výrobků tam a sem a dokola,velké lodě,ano i já každý rok lítám na dovolenou ale i ty letadla škodí zvlášť v jejich počtech co momentálně je,rozvojové země tam slovo emise moc neznají a další a další je toho milion co by šlo/mělo zlepšit.Zakázat velké motory nebo z nich udělat na papíru čisté 1.0 to asi není vše co by bylo třeba udělat. Ale co lidi, dokud můžeme užívejte a kupujte a jezděte kdoví jak bude vypadat vlastnění auta a vůbec provoz třeba za 30let....Hezký den.

Odpovědět  |   | 
Koumak  |  22. 08. 2019 13:15

Je to dost chore tieto normy. Hlavne ked sa tu bavime o aute, ktore nebude mat xy ludi. Tych niekolko kusov, ktore by po celej europe jazdili urobia mensiu skodu ako polorozpadnuty srot z z nejakej dediny. Skoda, o jedno auto, ktore mohlo vycarit usmev menej.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 08. 2019 13:32

Dobře jim tak.

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 17:14

Žádná škoda, je to zastaralý křáp, koncepčně někde z minulého století, nechť si tu srajdu nechají v Amíkově. Evropa má daleko fajnovější sporťáky..

Odpovědět  |   | 
Black  |  22. 08. 2019 17:29

A nenapadlo Vás, že někdo chce auto ještě opravdu řídit?

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 18:26

A evropské sporťáky se snad nemusí řídit?

Odpovědět  |   | 
Milda  |  22. 08. 2019 17:38

Kde naprostou většinu tahle zastaralá srajda z minulého století sfoukne ty tvoje fajnovější evropský sporťáky jako svíčku.
A to ne jen v poměru ceny a výkonu.
A nemluvím jen o Mustangu GT500.
Ale třeba o ZL1 1LE, ACR V10, ZR1 Vette atd atd...
A to nedej bůh, když se to ještě dostane do rukou texaským úpravcům ze známé firmy.
Zasvěcení dobře vědí...

Odpovědět  |   | 
Plumel  |  22. 08. 2019 18:33

Sfoukne velký prd, stačí se podívat na časy z pár okruhů a je jasné, že Mustang evropské sporťáky těžce nestíhá. Přesně jak napsalo britské EVO, Mustang is not a great sports car, but it's a good muscle car. Prostě kráva na jízdu rovně.

Odpovědět  |   | 
Milda  |  22. 08. 2019 20:29

Takovejch článků ti napíšu 20.
Ukázaná platí!

Ale čkoliv mě Mustangy neberou (jsem Camaro-vej), tak již zmiňované 1LE- což je přímý konkurent Mustangu je věc už krásně fungující i mimo rovinky.
Nebo se podívej na časy na Nürburgringu na SRT 10. Podobnej ameickej nesmysl.

To vykleplo i takové exoty, jako GTR Nismo, 911 GT3, Mercedes AMG GT-R, Lexus LFA, Ferrari 488 GTB atd.... Jo.. beru. Řeč je u Mustangu.

Ale i tak. Američani jsou magoři. Ale když chtějí, tak i ty auta umí udělat. A dobře.

Odpovědět  |   | 
MUSTANG  |  13. 11. 2019 10:34

JSI DEBIL

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 18:30

Jine znacky v Evrope vesele prodavaji 'trhace asfaltu' se slusnou davkou emoci a emisi, akorat u Fordu opakovane placeme, ze to nejde. Urcite je chyba jen v 'Bruselu'?

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  22. 08. 2019 22:49

Kdo ho bude chtit jakoze mit na to prihlasi ho v americe. Nevim jak je to tam s STK ale resitelne by to bylo prostrednictvim autorizovaneho servisu. Kazdopadne by se ekomaniaci celeho sveta meli spojit a branit vlastnim telem velke lode i letadla. Breci na spatnem hrobe. Auta vytvari jen par procent vsech sajrajtu v ovzdusi. Tos tak.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 23:19

Letadlo/lod ti obvykle nerejdi 24/7 kolem baraku - navic vesmes jde o nakladni/pasazerske krabice (zadny single/individi, tzn. alespon nejaky prinos)...

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  23. 08. 2019 18:40

Bavime li se o emisich je kratkozrake si myslet ze se to tyka jen toho co my jezdi pod oknama. Globalni problem je problem i pro jednotlivce nemylim li se.? Doufam ze jsem spatne nepochopil to co jste psal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 08. 2019 22:21

Letadla a lode chrli emise casto v neobydlenych zonach s uplne odlisnym proudenim vetru a v uplne jinych rozptylovych podminkach nez sazomety v huste obydlenych zonach. Letadla a lode obvykle nechrli sracky vetsinu casu lidem primo do xychtu. Samozrejme ze letadla i lode pusobi jak lokalne tak globalne. Letadla a lode obvykle transportuji zbozi a lidi ve vetsim poctu - narozdil od osobni dopravy, na coz se da divat ruzne

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  27. 08. 2019 07:09

Mate pravdu. Do xichtu mi nejvice smradi a cmadi auta dieselova. 10 let stara auta kde ty filtry pevnych castic nejsou co byvaly. Da se na to pohlizet z mnoha uhlu ale jedna vec jen jista. Nad prirodou nezvitezime. Muzete si byt jisty ze auta jednoho dne pod okny jezdit nebudo protoze nebudou ani auta ani okna.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 08. 2019 00:02

Strašné kecy.
Iné značky majú aj silnejšie motory a predávajú sa.
Fordu sa jednoducho pre pár kusov nechce a hlupáci v diskusii na to skočili.

Odpovědět  |   | 
Ivo Svetlik  |  23. 08. 2019 18:13

Muzete vypsat alespon dve auta s V8 vyrabene 2019 a atmosferickym 5.0 a vice objemem motoru? Nejste zadny hlupak a ja bych se rad priucil. Chyba je v nastaveni nesmyslnych hodnot pro automobily vseobecne. Je neco jineho rozhodnout takto to bude a neco jineho vytvorit motor jenz to splni. Dieselgate jasnym prikladem. Kapaka v mori. Obhajovat nektera narizeni EU (toto mezi ne patri) mi prijde slaboduche.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 08. 2019 23:08

Veď sa ten Ford s V8 stále vyrába a v Európe predáva. A tuším aj Lexus LFA má nejaký V8 okolo päť litrov.
Ale stále netuším, čo to má s poznámkou, že mnohé autá majú ešte vyšší výkon a predávajú sa. Zakázal niekto AMG, M5, Bentley, Ferrari, Porsche, McLaren, Bugatti s vyšším výkonom než nejaký Ford?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 08. 2019 23:14

RC-F som mal na mysli...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 08. 2019 09:10

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  19. 09. 2019 08:26

Je fascinující, že zatímco podvodníci od VW v Evropě prodají desítky tisíc svých dehtů bez problémů, ani 20-30 Mustangů (víc by se jich tu neprodalo) sem nesmí.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  28. 10. 2019 10:08

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 46 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A