Mnichovská policie převzala do svých služeb trojici exemplářů BMW i3

Do služeb německé policie míří flotila tří elektrických BMW i3. Mnichovské elektromobily mají pomáhat a chránit právě v Mnichově. Tamní policie se pro ně rozhodla kvůli tomu, že v těchto automobilech vidí pro použití ve městě celou řadu výhod. Přirozeně je řeč o tichém provozu a nulové produkci emisí v místě provozu.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

BMW i3 bylo samozřejmě pro potřeby německé policie lehce upraveno. Trojice elektrických exemplářů tak dostala modré polepy, majáky na střechu, výstražná světla dopředu i dozadu a houkačku plus nezbytné vybavení do interiéru.

Italská policie bude jezdit v BMW i3 a na elektrických skútrech

Italská policie bude jezdit v BMW i3 a na elektrických skútrech

Jenom připomeneme, že nedávné předání trojice BMW i3 není první moment, kdy se tyto modely dostaly do rukou policie. Stejný elektromobil dříve převzala také italská policie. BMW i3 pak chce do svých služeb třeba i policie v Los Angeles. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: BMW Blog

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky