Mnichovská policie převzala do svých služeb trojici exemplářů BMW i3

Do služeb německé policie míří flotila tří elektrických BMW i3. Mnichovské elektromobily mají pomáhat a chránit právě v Mnichově. Tamní policie se pro ně rozhodla kvůli tomu, že v těchto automobilech vidí pro použití ve městě celou řadu výhod. Přirozeně je řeč o tichém provozu a nulové produkci emisí v místě provozu.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

BMW i3 bylo samozřejmě pro potřeby německé policie lehce upraveno. Trojice elektrických exemplářů tak dostala modré polepy, majáky na střechu, výstražná světla dopředu i dozadu a houkačku plus nezbytné vybavení do interiéru.

Italská policie bude jezdit v BMW i3 a na elektrických skútrech

Italská policie bude jezdit v BMW i3 a na elektrických skútrech

Jenom připomeneme, že nedávné předání trojice BMW i3 není první moment, kdy se tyto modely dostaly do rukou policie. Stejný elektromobil dříve převzala také italská policie. BMW i3 pak chce do svých služeb třeba i policie v Los Angeles. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: BMW Blog

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků