MMC Kamikaze IPV: pekelná tříkolka

Představte si stařičký Velorex. Zesilte rám, dejte tam motor z ďábelské Suzuki Hayabusa, který je s turbodmychadlem naladěn na výkon 294 kW (rovných 400 k), a poháněné zadní kolo vyměňte za 78 cm široké monstrum zabalené do pneumatiky. Přidejte pár vychytávek a výsledkem bude MMC Kamikaze.
MMC Kamikaze IPV: pekelná tříkolka

Martino Motor Company (MMC) poskládal zajímavou tříkolku, kde samotný název Kamikaze IPV (Integrated Performance Vehicle) předesílá, že nepůjde o žádný klasický stroj. Za cenu 66 800 eur si pořídíte vozidlo, které má před sedadlem čtyřválcovým motor ze Suzuki Hayabusa. V motocyklu agregát o objemu 1,3 l produkuje 129 kW (175 k), ale v tříkolce má díky turbodmychadlu s mezichladičem stlačeného vzduchu výkon 294 kW (rovných 400 k). A při celkové hmotnosti 453 kg už asi tušíte, že Kamikaze IPV bude po čertech zběsilý stroj.

Motor spolupracuje s manuální šestistupňovou převodovkou, která přenáší výkon na zadní, 18palcové kolo o šířce 78 cm. Konstrukce za zadním kolem je známá z dragsterů a má zabraňovat překlopení tříkolky při zběsilých akceleracích. O bezpečnost pilota se stará anatomická skořepina s čtyřbodovým pásem a mohutný ochranný oblouk za sedadlem. Dynamické parametry výrobce zatím nezveřejnil, ale ve zrychlení lze očekávat famózní čísla.


MMC Kamikaze IPV

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků