Mladí do 30 let bourají 2x častěji než starší řidiči. Důvod nepřekvapí

rehtacka konska  |  27. 08. 2018 17:39

"Já bych všechny ty internety a počítače zakázala": https://cs.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1_bych_v%C5%A1... ...

Odpovědět  |   | 
k8  |  29. 08. 2018 06:44

Čekal jsem, kdy se objeví první debil s tímhle nesmyslem. Nezklamal jsi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 07:29

Fakt by mě zajímalo, kdo tu analýzu dělal. Tvrdit, že nejstarší generace je nejrizikovější kvůli držení telefonu v ruce? Podíval se ten pisálek někdy do reálného provozu, jak jezdí moderní moneyžeři? Auto za mega, většina už s BT v základu, ale zásadně a pouze mobil v ruce; asi jim nezbyla pětistovka na handsfree. Paničky v podobných vozech jsou ještě horší. Potkat člověka ve věku 30 - 50 let, který používá handsfree je zázrak. Naopak ti starší buď nevolají vůbec (nejsou na to zvyklí) nebo si pořídí sluchátko. Sám si připadám jako exot, když mám mobil hozený v batohu a HF sluchátko na uchu.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 08:14

Jestli to nebude tím, že starší generace je i generace lidí pro které ovladač k televizi je složi technika natož pokud to není Česky. To jsou takový ti co stále uživí lidi, který jim jezdí naladit televizi , na kterou se jejich děti nebo vnuci už ani nedívají.

Jinak borci v "drahých" autech s mobilem u ucha mě dostávají. Mám teorii že jejich drahé auto zas tak drahé nebylo a je to bazar se starou nefunkční navigací . A nebo to auto není jejich.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:11

A nebo jsou líní si přečíst návos, spárovat telefon s autem a naučit se jej hlasově ovládat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Lenost s tím bude mít jen málo společného, řekl bych.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 15:50

Někdo kdo má problém s ovladačem k televizi a jejím nastavením fak nebude jen líný.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 08. 2018 10:16

HF u auta za milion? Si zaspal trocha dobu nie?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Proč bych měl zaspat dobu? Vestavěné BT systémy nejsou leckdy moc pohodlné na ovládání a to ani s hlasovým ovládáním. Navíc pro mě je třeba sluchátko pohodlnější, než BT, které mi mluví do celého auta.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 11:18

No neviem čo je komplikovane stlačiť na volante zelené tlačítko na prijatie hovoru.

Schluchatko je výhodné len keď ma človek spolucestujúcich.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 13:49

Když hovory jen přijímáš, pak ti jedno tlačítko stačí. Zkus někdy někomu zavolat, to už tak snadné není, že?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 14:41

Je. A to nemám auto za 1m.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 08. 2018 18:39

Je zde drobný rozdíl. Volat mohu kdy chci já, tedy třeba z parkoviště. Hovory přijímám podle toho jak přijdou.

Odpovědět  |   | 
Renda  |  28. 08. 2018 08:56

A policie sladce chrápe, měří si v teple a pohodlíčku rychlost a na hlavní příčinu dopravních nehod z vysoka dlabe.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:12

Jo, to je trefné! Místa častých dopravních nehod, křižovatky, kruháče, telefon u ucha...to se jim hlídat nechce, lepší sedět za pekáčem nebo stát za trojnožkou pod kopcem.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 08. 2018 11:09

Hlavně je to celé tendenční myšlenka, nevolejte, odvádí to pozornost.
Problém je, že řidiči se obecně řízení nevěnují. Řeší jakou si pustí skladbu, kouří, konzumují, konverzují a klidně vše současně a to, že najedou do 30m dlouhého připojováku, rychlostí takovou, že to nelze ubrzdit, ani se ve špičce zařadit do průběžného, je nezajímá. Vůbec netuší, co se děje okolo nic. Serou na všechno a na všechny. Když je tam málo místa, ještě přidají a švihnou to přes tři pruhy do levého. Pak se diví, že je nabere kamion a dálnice hodiny stojí. Já nevolám v městě ani s HF. Odvádí to pozornost a hovory řeším až mimo město a krátce stručně. Nejlepší je vše odložit na schůzku a termín dojednáme posléze. vyřešeno a mám klid

Odpovědět  |   | 
ddd  |  28. 08. 2018 11:27

Ono se blbě soustředí na řízení, když díky naším představitelům obcí a měst je na mnohých čtyřproudovkách povolená rychlost 50km/h(kde po roky bývala i 90) a nové módě s 30km/h ani nemluvě. To je tak na usnutí... Akorát to láká k ostatním činnost. V serpetinách by to moc lidí nenapadlo

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 15:20

Myslím, že výjezd do hor by tě vyvedl z omylu, co se týká serpentin...

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  28. 08. 2018 15:28

díky volání přes handsfí na telefon ani nešáhnu, zbytek ingoruji

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  28. 08. 2018 18:38

Nuz, nahravat selfiiii na fejzbuuuku v 14okmh na dialnici je problem. A z tej nehody okamzite obvinit vyrobcu. Jaaa som to nevedeeeeeel! /ak to teda prezije/.


Pomaly ale iste klesame na uroven mekdrajv pikniku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A