Mladí do 30 let bourají 2x častěji než starší řidiči. Důvod nepřekvapí

rehtacka konska  |  27. 08. 2018 17:39

"Já bych všechny ty internety a počítače zakázala": https://cs.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1_bych_v%C5%A1... ...

Odpovědět  |   | 
k8  |  29. 08. 2018 06:44

Čekal jsem, kdy se objeví první debil s tímhle nesmyslem. Nezklamal jsi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 07:29

Fakt by mě zajímalo, kdo tu analýzu dělal. Tvrdit, že nejstarší generace je nejrizikovější kvůli držení telefonu v ruce? Podíval se ten pisálek někdy do reálného provozu, jak jezdí moderní moneyžeři? Auto za mega, většina už s BT v základu, ale zásadně a pouze mobil v ruce; asi jim nezbyla pětistovka na handsfree. Paničky v podobných vozech jsou ještě horší. Potkat člověka ve věku 30 - 50 let, který používá handsfree je zázrak. Naopak ti starší buď nevolají vůbec (nejsou na to zvyklí) nebo si pořídí sluchátko. Sám si připadám jako exot, když mám mobil hozený v batohu a HF sluchátko na uchu.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 08:14

Jestli to nebude tím, že starší generace je i generace lidí pro které ovladač k televizi je složi technika natož pokud to není Česky. To jsou takový ti co stále uživí lidi, který jim jezdí naladit televizi , na kterou se jejich děti nebo vnuci už ani nedívají.

Jinak borci v "drahých" autech s mobilem u ucha mě dostávají. Mám teorii že jejich drahé auto zas tak drahé nebylo a je to bazar se starou nefunkční navigací . A nebo to auto není jejich.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:11

A nebo jsou líní si přečíst návos, spárovat telefon s autem a naučit se jej hlasově ovládat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Lenost s tím bude mít jen málo společného, řekl bych.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 15:50

Někdo kdo má problém s ovladačem k televizi a jejím nastavením fak nebude jen líný.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 08. 2018 10:16

HF u auta za milion? Si zaspal trocha dobu nie?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Proč bych měl zaspat dobu? Vestavěné BT systémy nejsou leckdy moc pohodlné na ovládání a to ani s hlasovým ovládáním. Navíc pro mě je třeba sluchátko pohodlnější, než BT, které mi mluví do celého auta.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 11:18

No neviem čo je komplikovane stlačiť na volante zelené tlačítko na prijatie hovoru.

Schluchatko je výhodné len keď ma človek spolucestujúcich.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 13:49

Když hovory jen přijímáš, pak ti jedno tlačítko stačí. Zkus někdy někomu zavolat, to už tak snadné není, že?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 14:41

Je. A to nemám auto za 1m.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 08. 2018 18:39

Je zde drobný rozdíl. Volat mohu kdy chci já, tedy třeba z parkoviště. Hovory přijímám podle toho jak přijdou.

Odpovědět  |   | 
Renda  |  28. 08. 2018 08:56

A policie sladce chrápe, měří si v teple a pohodlíčku rychlost a na hlavní příčinu dopravních nehod z vysoka dlabe.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:12

Jo, to je trefné! Místa častých dopravních nehod, křižovatky, kruháče, telefon u ucha...to se jim hlídat nechce, lepší sedět za pekáčem nebo stát za trojnožkou pod kopcem.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 08. 2018 11:09

Hlavně je to celé tendenční myšlenka, nevolejte, odvádí to pozornost.
Problém je, že řidiči se obecně řízení nevěnují. Řeší jakou si pustí skladbu, kouří, konzumují, konverzují a klidně vše současně a to, že najedou do 30m dlouhého připojováku, rychlostí takovou, že to nelze ubrzdit, ani se ve špičce zařadit do průběžného, je nezajímá. Vůbec netuší, co se děje okolo nic. Serou na všechno a na všechny. Když je tam málo místa, ještě přidají a švihnou to přes tři pruhy do levého. Pak se diví, že je nabere kamion a dálnice hodiny stojí. Já nevolám v městě ani s HF. Odvádí to pozornost a hovory řeším až mimo město a krátce stručně. Nejlepší je vše odložit na schůzku a termín dojednáme posléze. vyřešeno a mám klid

Odpovědět  |   | 
ddd  |  28. 08. 2018 11:27

Ono se blbě soustředí na řízení, když díky naším představitelům obcí a měst je na mnohých čtyřproudovkách povolená rychlost 50km/h(kde po roky bývala i 90) a nové módě s 30km/h ani nemluvě. To je tak na usnutí... Akorát to láká k ostatním činnost. V serpetinách by to moc lidí nenapadlo

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 15:20

Myslím, že výjezd do hor by tě vyvedl z omylu, co se týká serpentin...

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  28. 08. 2018 15:28

díky volání přes handsfí na telefon ani nešáhnu, zbytek ingoruji

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  28. 08. 2018 18:38

Nuz, nahravat selfiiii na fejzbuuuku v 14okmh na dialnici je problem. A z tej nehody okamzite obvinit vyrobcu. Jaaa som to nevedeeeeeel! /ak to teda prezije/.


Pomaly ale iste klesame na uroven mekdrajv pikniku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 30 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A