Mladí do 30 let bourají 2x častěji než starší řidiči. Důvod nepřekvapí

rehtacka konska  |  27. 08. 2018 17:39

"Já bych všechny ty internety a počítače zakázala": https://cs.wikipedia.org/wiki/J%C3%A1_bych_v%C5%A1... ...

Odpovědět  |   | 
k8  |  29. 08. 2018 06:44

Čekal jsem, kdy se objeví první debil s tímhle nesmyslem. Nezklamal jsi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 07:29

Fakt by mě zajímalo, kdo tu analýzu dělal. Tvrdit, že nejstarší generace je nejrizikovější kvůli držení telefonu v ruce? Podíval se ten pisálek někdy do reálného provozu, jak jezdí moderní moneyžeři? Auto za mega, většina už s BT v základu, ale zásadně a pouze mobil v ruce; asi jim nezbyla pětistovka na handsfree. Paničky v podobných vozech jsou ještě horší. Potkat člověka ve věku 30 - 50 let, který používá handsfree je zázrak. Naopak ti starší buď nevolají vůbec (nejsou na to zvyklí) nebo si pořídí sluchátko. Sám si připadám jako exot, když mám mobil hozený v batohu a HF sluchátko na uchu.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 08:14

Jestli to nebude tím, že starší generace je i generace lidí pro které ovladač k televizi je složi technika natož pokud to není Česky. To jsou takový ti co stále uživí lidi, který jim jezdí naladit televizi , na kterou se jejich děti nebo vnuci už ani nedívají.

Jinak borci v "drahých" autech s mobilem u ucha mě dostávají. Mám teorii že jejich drahé auto zas tak drahé nebylo a je to bazar se starou nefunkční navigací . A nebo to auto není jejich.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:11

A nebo jsou líní si přečíst návos, spárovat telefon s autem a naučit se jej hlasově ovládat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Lenost s tím bude mít jen málo společného, řekl bych.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 08. 2018 15:50

Někdo kdo má problém s ovladačem k televizi a jejím nastavením fak nebude jen líný.

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  28. 08. 2018 10:16

HF u auta za milion? Si zaspal trocha dobu nie?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 10:35

Proč bych měl zaspat dobu? Vestavěné BT systémy nejsou leckdy moc pohodlné na ovládání a to ani s hlasovým ovládáním. Navíc pro mě je třeba sluchátko pohodlnější, než BT, které mi mluví do celého auta.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 11:18

No neviem čo je komplikovane stlačiť na volante zelené tlačítko na prijatie hovoru.

Schluchatko je výhodné len keď ma človek spolucestujúcich.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 13:49

Když hovory jen přijímáš, pak ti jedno tlačítko stačí. Zkus někdy někomu zavolat, to už tak snadné není, že?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  28. 08. 2018 14:41

Je. A to nemám auto za 1m.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  31. 08. 2018 18:39

Je zde drobný rozdíl. Volat mohu kdy chci já, tedy třeba z parkoviště. Hovory přijímám podle toho jak přijdou.

Odpovědět  |   | 
Renda  |  28. 08. 2018 08:56

A policie sladce chrápe, měří si v teple a pohodlíčku rychlost a na hlavní příčinu dopravních nehod z vysoka dlabe.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  28. 08. 2018 09:12

Jo, to je trefné! Místa častých dopravních nehod, křižovatky, kruháče, telefon u ucha...to se jim hlídat nechce, lepší sedět za pekáčem nebo stát za trojnožkou pod kopcem.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 08. 2018 11:09

Hlavně je to celé tendenční myšlenka, nevolejte, odvádí to pozornost.
Problém je, že řidiči se obecně řízení nevěnují. Řeší jakou si pustí skladbu, kouří, konzumují, konverzují a klidně vše současně a to, že najedou do 30m dlouhého připojováku, rychlostí takovou, že to nelze ubrzdit, ani se ve špičce zařadit do průběžného, je nezajímá. Vůbec netuší, co se děje okolo nic. Serou na všechno a na všechny. Když je tam málo místa, ještě přidají a švihnou to přes tři pruhy do levého. Pak se diví, že je nabere kamion a dálnice hodiny stojí. Já nevolám v městě ani s HF. Odvádí to pozornost a hovory řeším až mimo město a krátce stručně. Nejlepší je vše odložit na schůzku a termín dojednáme posléze. vyřešeno a mám klid

Odpovědět  |   | 
ddd  |  28. 08. 2018 11:27

Ono se blbě soustředí na řízení, když díky naším představitelům obcí a měst je na mnohých čtyřproudovkách povolená rychlost 50km/h(kde po roky bývala i 90) a nové módě s 30km/h ani nemluvě. To je tak na usnutí... Akorát to láká k ostatním činnost. V serpetinách by to moc lidí nenapadlo

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 08. 2018 15:20

Myslím, že výjezd do hor by tě vyvedl z omylu, co se týká serpentin...

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  28. 08. 2018 15:28

díky volání přes handsfí na telefon ani nešáhnu, zbytek ingoruji

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  28. 08. 2018 18:38

Nuz, nahravat selfiiii na fejzbuuuku v 14okmh na dialnici je problem. A z tej nehody okamzite obvinit vyrobcu. Jaaa som to nevedeeeeeel! /ak to teda prezije/.


Pomaly ale iste klesame na uroven mekdrajv pikniku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW X3 M40d: Opravdu těžká volba!

BMW X3 M40d (minitest)

M40d sice není nejvýkonnější, ale zato nejdražší verzí modelu X3. Srdce by sáhlo po benzinovém šestiválci M40i, dříve nebo později se vám však do rozhodování začne plést mozek.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

21.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 72 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 102 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A