Mladá Boleslav se brzy stane městem elektromobilů. Škoda to rozjede ve velkém

28 komentářů

Kuk Vykuk
24. listopadu • 10:51

Maldá Boleslav leda tak utře hubu a zůstane městem votroků. B-]"Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily."
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/presun-vyroby-supe... ... "Přesun výroby Superbu do Německa je hotová věc, řekl HN Povšík"Hej vy všichni Škodováci tělem i duší co dáváte celý svý srdce a um do výroby těch báječných aut s okřídleným šípem, tady máte trochu tý motivace jak moc vás miluje vaše vlčí VW máma z Vlkohradu. Tak co popelky ještě vás to baví dělat dojnou krávu těm vděčnejm germánům co se zrovna perou vo žvanec chleba? Hanče, Kubo, hajnej Trautenberg říká, že to kyselo je málo kyselo! ;)))

Mirek
20. listopadu • 20:05

Předem se omlouvám, že se se** do článku o elektromobilu Škoda, ale opravdu mi nedalo, že dnes tady vyšel článek o Hyundai i30 fastbacku, kde byla zveřejněna cena. Na tom by nebylo nic zvláštního, až na ten nadpis stylu Blesk:
"Hyundai i30 Fastback má českou cenu. Zatím je levnější než Škoda Octavia."
Já jsemtam napsal, co si o autorovi myslím, ale jestli jsem něco od redakce čekal, tak jedině, že smažou druhou větu nadpisu, ale soudruzi zrušili celý článek. pokud si to chce někdo přečíst, tak má šanci https://webcache.googleusercontent.com/search...
přímo se na něj dostat nejde a diskuze rtaké nejde, podařilo se mi dostat jen na můj první příspěvek. Čest kvalitní práci, pane Mičko.
https://webcache.googleusercontent.com/search...

DDT
20. listopadu • 15:56

běžte všichni do prdele s těma elektromobilama...

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:46

Zavři se svým rakovinometem do garáže a fetuj si to sám!

mpolan
21. listopadu • 6:59

Zalez zpátky do jeskyně, pračlověče.

k22
20. listopadu • 10:55

....umí na dálnici v případě potřeby sám zajet ke krajnici a aktivovat výstražná světla...Pro VAGy je to velmi důležitá fíčura :-D

oh.c!
20. listopadu • 7:16

Dovolím si trochu zavěštit. Z křišťálové koule. Začneme velikostí vozu? Takže velikost něco mezi egolfem a leafem? Třeba. Cenovka? Také. Takže 700 - 800 tKč. Dojezd? "Až" 350 km (dle PR to bude oněch bájných "až 400 km", že). :-). A akumulátorky? Základ třeba 50 kWh. A za "malý" "příplateček" 70 kWh? Může být. Prostě "masovka", která osloví všechny. Ale je to jasné, kupředu levá, zpátky ni krok! Ekologicky uvědomělí soudruzi a soudružky se na to vrhnou, jak diví! Zachraňují přece Zemi!
A energie na dobíjení se v lepším případě doveze z německých obnovitelných zdrojů v horším z fotovoltaických farem z arabského poloostrova. Prostě krásný nový svět. Protože, soudruzi, nezapomínejme bojujeme s CO2! Takže žádné tepelné elektrárny. A na jádro zapomeňme také! :-):-)):-D...

kkk
20. listopadu • 20:26

V současnosti vyvážíme el.proud pro cca 4mil.elektromobilů

oh.c!
20. listopadu • 21:23

Tak ještě jednou ;-). V budoucím "mixu" nebudou uhelné elektrárny (protože CO2) a jádro protože jádro :-)). Doufám, že na nás budou zahraniční výrobci obnovitelné zelené energie hodní :-). Takže kupředu levá, zpátky ni krok!

kkk
21. listopadu • 16:48

Proč by u nás nemělo být jádro?V Německu Británii atd. postupně přechází na vítr+přečerpávačky, solar+baterie a paroplynové el.(proto nord stream2)rychlý náběh a cena výstavby a posilování podmořských kabelů do Norska(vyrovnávání špiček)u nás bude základ jádro pak solar a postupné nahrazování tepelných el. paroplynovýmy plus nějaká biomasa od kateřiny jau jau:-D

mpolan
21. listopadu • 6:58

A proč by tam neměly být? Protože nějaký ňouma na autorevue řekl?

pacho
19. listopadu • 18:39

n a elektromobil, ešte nedozrel čas. Akorat tak, kolobežky, bicykel, poprípade moped, alebo skúter. Toto sú len veľkohube žvásti RR škody o ničom.

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:37

Pře 10ti lety bylo pozdě.

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:41
Kuk Vykuk
19. listopadu • 14:29

Mladá Boleslav nemá zatím lautr nic, tak aspoň halasně vytrubuje a chvástá se :-D:-DB-]
Bez provázaný sítě nabíječek budou mít sotva jen půlku řešení na ježdění kolem komína. S nabíječkama začnou vyhrožovat kdy? V další desetiletce, čili do roku 2040? :-D:-D:-D

homer
19. listopadu • 20:50

dyk nezvládaj ani výrobu spalováků - čekat na low-cost auto 6 měsíců? Nezvládnutou logistiku řeší v ČR restrikcí bezínu a protlačováním dieslu který odmítá západní Evropa. Ruší bez kompenzace staré objednávky a zakládají nové za vyšší ceny opět s posunutym termínem. To už ani není Balkán to je Afrika.

pacho
20. listopadu • 5:55

keď toto je pravda, tak škoda si ve+mi verí aj do budúcna, ale veľmi sa divím zákazníkom, že im to žerú. Veď je to len plechová oplastovana škatula.

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:36

Tak to je hustý.

Kuk Vykuk
19. listopadu • 6:02

VW zrovna vyhlásil, že hybridy jsou ekonomický nesmysl a že narve všechen potenciál do elektrický platformy MEB ať se maximálně využije.

Antiautomat
19. listopadu • 11:49

Hybrid samozrejme nezmysel je.

Joe Doe
19. listopadu • 21:18

Pre koho je nezmyslom?Toyota na hybridoch zaraba.Ja, ako majitel jedneho, zase setrim - dal som zan asi tolko, co za porovnatelny diesel s automatom. Zerie to menej, servisne naklady su nizsie, spolahlivost (aj vdaka mensiemu poctu suciastok) vyssia.A to, podotykam, v krajine, ktora systematicky zvyhodnuje diesel.

Kuk Vykuk
20. listopadu • 4:25

Nemůžeš srovnávat VW slepenec, kterýmu říkaj hybrid s vykoumaným systémem od Toyoty co najede bez servisu milion, bez potřeby výměny baterky. Viz vídeňské taxi. Němci udělali obludu, která je o 120 kg těžší a neušeří skoro nic :-D

Joe Doe
20. listopadu • 19:47

Ja viem, hybrid od VAG nie je hybrid, je to zastaraly motor s podpriemernou DSG a prilepenou bateriou, VAG plug-in si v realnej premavke vypyta nielen viac ako porovnatelny HSD ale aj viac ako VAG model bez baterie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:31

No vidíš dokonce víš víc jak já, co jen papouškuju co jsem jinde slyšel ;-)

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:32

Chudáci co na to skočej a koupěj si to :-/

Antiautomat
18. listopadu • 13:13

Takze technologia Li-S, co je logicky vyvoj.Teraz uz len ostava najat xyz straznikov ku kazdemu panelaku, aby...no ved vieme, ze. Inak, ako vlastnik klasickeho benzinoveho auta, toto vnimam ako dyskrymyacyju, cize prepodkladam ze ziskovky sa o mna (platitela dani), postaraju minimalne tak ako ako pri istom druhu primatov. Inymi slovami, nemam sa coho obavat.

Alík
18. listopadu • 9:59

A stejně tak, v případě neúspěchu, může jít... do ztráty.

Tom
21. listopadu • 6:52

Neúspěch je zaručen, Tesla jde do kopru, bublina splaskla. Elektroauta budoucnost nemají. Ale Shade auto, vždy přichází s revolucí zhruba o 10 let později oproti konkurenci a s velkou PR podporou. Holt pořád je až poslední v portfoliu koncernu.

Doporučujeme

Články odjinud