Maldá Boleslav leda tak utře hubu a zůstane městem votroků. B-]"Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily." http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/presun-vyroby-supe... ... "Přesun výroby Superbu do Německa je hotová věc, řekl HN Povšík"Hej vy všichni Škodováci tělem i duší co dáváte celý svý srdce a um do výroby těch báječných aut s okřídleným šípem, tady máte trochu tý motivace jak moc vás miluje vaše vlčí VW máma z Vlkohradu. Tak co popelky ještě vás to baví dělat dojnou krávu těm vděčnejm germánům co se zrovna perou vo žvanec chleba? Hanče, Kubo, hajnej Trautenberg říká, že to kyselo je málo kyselo! ;)))
Předem se omlouvám, že se se** do článku o elektromobilu Škoda, ale opravdu mi nedalo, že dnes tady vyšel článek o Hyundai i30 fastbacku, kde byla zveřejněna cena. Na tom by nebylo nic zvláštního, až na ten nadpis stylu Blesk:"Hyundai i30 Fastback má českou cenu. Zatím je levnější než Škoda Octavia."Já jsemtam napsal, co si o autorovi myslím, ale jestli jsem něco od redakce čekal, tak jedině, že smažou druhou větu nadpisu, ale soudruzi zrušili celý článek. pokud si to chce někdo přečíst, tak má šanci https://webcache.googleusercontent.com/search... přímo se na něj dostat nejde a diskuze rtaké nejde, podařilo se mi dostat jen na můj první příspěvek. Čest kvalitní práci, pane Mičko.https://webcache.googleusercontent.com/search...
běžte všichni do prdele s těma elektromobilama...
Zavři se svým rakovinometem do garáže a fetuj si to sám!
Zalez zpátky do jeskyně, pračlověče.
....umí na dálnici v případě potřeby sám zajet ke krajnici a aktivovat výstražná světla...Pro VAGy je to velmi důležitá fíčura :-D
Dovolím si trochu zavěštit. Z křišťálové koule. Začneme velikostí vozu? Takže velikost něco mezi egolfem a leafem? Třeba. Cenovka? Také. Takže 700 - 800 tKč. Dojezd? "Až" 350 km (dle PR to bude oněch bájných "až 400 km", že). :-). A akumulátorky? Základ třeba 50 kWh. A za "malý" "příplateček" 70 kWh? Může být. Prostě "masovka", která osloví všechny. Ale je to jasné, kupředu levá, zpátky ni krok! Ekologicky uvědomělí soudruzi a soudružky se na to vrhnou, jak diví! Zachraňují přece Zemi!A energie na dobíjení se v lepším případě doveze z německých obnovitelných zdrojů v horším z fotovoltaických farem z arabského poloostrova. Prostě krásný nový svět. Protože, soudruzi, nezapomínejme bojujeme s CO2! Takže žádné tepelné elektrárny. A na jádro zapomeňme také! :-):-)):-D...
V současnosti vyvážíme el.proud pro cca 4mil.elektromobilů
Tak ještě jednou ;-). V budoucím "mixu" nebudou uhelné elektrárny (protože CO2) a jádro protože jádro :-)). Doufám, že na nás budou zahraniční výrobci obnovitelné zelené energie hodní :-). Takže kupředu levá, zpátky ni krok!
Proč by u nás nemělo být jádro?V Německu Británii atd. postupně přechází na vítr+přečerpávačky, solar+baterie a paroplynové el.(proto nord stream2)rychlý náběh a cena výstavby a posilování podmořských kabelů do Norska(vyrovnávání špiček)u nás bude základ jádro pak solar a postupné nahrazování tepelných el. paroplynovýmy plus nějaká biomasa od kateřiny jau jau:-D
A proč by tam neměly být? Protože nějaký ňouma na autorevue řekl?
n a elektromobil, ešte nedozrel čas. Akorat tak, kolobežky, bicykel, poprípade moped, alebo skúter. Toto sú len veľkohube žvásti RR škody o ničom.
Pře 10ti lety bylo pozdě.
https://video.idnes.cz/...
Mladá Boleslav nemá zatím lautr nic, tak aspoň halasně vytrubuje a chvástá se :-D:-DB-]Bez provázaný sítě nabíječek budou mít sotva jen půlku řešení na ježdění kolem komína. S nabíječkama začnou vyhrožovat kdy? V další desetiletce, čili do roku 2040? :-D:-D:-D
dyk nezvládaj ani výrobu spalováků - čekat na low-cost auto 6 měsíců? Nezvládnutou logistiku řeší v ČR restrikcí bezínu a protlačováním dieslu který odmítá západní Evropa. Ruší bez kompenzace staré objednávky a zakládají nové za vyšší ceny opět s posunutym termínem. To už ani není Balkán to je Afrika.
keď toto je pravda, tak škoda si ve+mi verí aj do budúcna, ale veľmi sa divím zákazníkom, že im to žerú. Veď je to len plechová oplastovana škatula.
Tak to je hustý.
VW zrovna vyhlásil, že hybridy jsou ekonomický nesmysl a že narve všechen potenciál do elektrický platformy MEB ať se maximálně využije.
Hybrid samozrejme nezmysel je.
Pre koho je nezmyslom?Toyota na hybridoch zaraba.Ja, ako majitel jedneho, zase setrim - dal som zan asi tolko, co za porovnatelny diesel s automatom. Zerie to menej, servisne naklady su nizsie, spolahlivost (aj vdaka mensiemu poctu suciastok) vyssia.A to, podotykam, v krajine, ktora systematicky zvyhodnuje diesel.
Nemůžeš srovnávat VW slepenec, kterýmu říkaj hybrid s vykoumaným systémem od Toyoty co najede bez servisu milion, bez potřeby výměny baterky. Viz vídeňské taxi. Němci udělali obludu, která je o 120 kg těžší a neušeří skoro nic :-D
Ja viem, hybrid od VAG nie je hybrid, je to zastaraly motor s podpriemernou DSG a prilepenou bateriou, VAG plug-in si v realnej premavke vypyta nielen viac ako porovnatelny HSD ale aj viac ako VAG model bez baterie.
No vidíš dokonce víš víc jak já, co jen papouškuju co jsem jinde slyšel ;-)
Chudáci co na to skočej a koupěj si to :-/
Takze technologia Li-S, co je logicky vyvoj.Teraz uz len ostava najat xyz straznikov ku kazdemu panelaku, aby...no ved vieme, ze. Inak, ako vlastnik klasickeho benzinoveho auta, toto vnimam ako dyskrymyacyju, cize prepodkladam ze ziskovky sa o mna (platitela dani), postaraju minimalne tak ako ako pri istom druhu primatov. Inymi slovami, nemam sa coho obavat.
A stejně tak, v případě neúspěchu, může jít... do ztráty.
Neúspěch je zaručen, Tesla jde do kopru, bublina splaskla. Elektroauta budoucnost nemají. Ale Shade auto, vždy přichází s revolucí zhruba o 10 let později oproti konkurenci a s velkou PR podporou. Holt pořád je až poslední v portfoliu koncernu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.