Mladá Boleslav se brzy stane městem elektromobilů. Škoda to rozjede ve velkém

Alík  |  18. 11. 2017 09:59

A stejně tak, v případě neúspěchu, může jít... do ztráty.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  21. 11. 2017 06:52

Neúspěch je zaručen, Tesla jde do kopru, bublina splaskla. Elektroauta budoucnost nemají. Ale Shade auto, vždy přichází s revolucí zhruba o 10 let později oproti konkurenci a s velkou PR podporou. Holt pořád je až poslední v portfoliu koncernu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 11. 2017 13:13

Takze technologia Li-S, co je logicky vyvoj.

Teraz uz len ostava najat xyz straznikov ku kazdemu panelaku, aby...no ved vieme, ze. Inak, ako vlastnik klasickeho benzinoveho auta, toto vnimam ako dyskrymyacyju, cize prepodkladam ze ziskovky sa o mna (platitela dani), postaraju minimalne tak ako ako pri istom druhu primatov. Inymi slovami, nemam sa coho obavat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 11. 2017 06:02

VW zrovna vyhlásil, že hybridy jsou ekonomický nesmysl a že narve všechen potenciál do elektrický platformy MEB ať se maximálně využije.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  19. 11. 2017 11:49

Hybrid samozrejme nezmysel je.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  19. 11. 2017 21:18

Pre koho je nezmyslom?

Toyota na hybridoch zaraba.

Ja, ako majitel jedneho, zase setrim - dal som zan asi tolko, co za porovnatelny diesel s automatom. Zerie to menej, servisne naklady su nizsie, spolahlivost (aj vdaka mensiemu poctu suciastok) vyssia.

A to, podotykam, v krajine, ktora systematicky zvyhodnuje diesel.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 11. 2017 04:25

Nemůžeš srovnávat VW slepenec, kterýmu říkaj hybrid s vykoumaným systémem od Toyoty co najede bez servisu milion, bez potřeby výměny baterky. Viz vídeňské taxi. Němci udělali obludu, která je o 120 kg těžší a neušeří skoro nic

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  20. 11. 2017 19:47

Ja viem, hybrid od VAG nie je hybrid, je to zastaraly motor s podpriemernou DSG a prilepenou bateriou, VAG plug-in si v realnej premavke vypyta nielen viac ako porovnatelny HSD ale aj viac ako VAG model bez baterie.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:31

No vidíš dokonce víš víc jak já, co jen papouškuju co jsem jinde slyšel

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:32

Chudáci co na to skočej a koupěj si to

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 11. 2017 14:29

Mladá Boleslav nemá zatím lautr nic, tak aspoň halasně vytrubuje a chvástá se
Bez provázaný sítě nabíječek budou mít sotva jen půlku řešení na ježdění kolem komína. S nabíječkama začnou vyhrožovat kdy? V další desetiletce, čili do roku 2040?

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 11. 2017 20:50

dyk nezvládaj ani výrobu spalováků - čekat na low-cost auto 6 měsíců? Nezvládnutou logistiku řeší v ČR restrikcí bezínu a protlačováním dieslu který odmítá západní Evropa. Ruší bez kompenzace staré objednávky a zakládají nové za vyšší ceny opět s posunutym termínem. To už ani není Balkán to je Afrika.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  20. 11. 2017 05:55

keď toto je pravda, tak škoda si ve+mi verí aj do budúcna, ale veľmi sa divím zákazníkom, že im to žerú. Veď je to len plechová oplastovana škatula.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:36

Tak to je hustý.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  19. 11. 2017 18:39

n a elektromobil, ešte nedozrel čas. Akorat tak, kolobežky, bicykel, poprípade moped, alebo skúter. Toto sú len veľkohube žvásti RR škody o ničom.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:37

Pře 10ti lety bylo pozdě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:41
oh.c!  |  20. 11. 2017 07:16

Dovolím si trochu zavěštit. Z křišťálové koule. Začneme velikostí vozu? Takže velikost něco mezi egolfem a leafem? Třeba. Cenovka? Také. Takže 700 - 800 tKč. Dojezd? "Až" 350 km (dle PR to bude oněch bájných "až 400 km", že). . A akumulátorky? Základ třeba 50 kWh. A za "malý" "příplateček" 70 kWh? Může být. Prostě "masovka", která osloví všechny. Ale je to jasné, kupředu levá, zpátky ni krok! Ekologicky uvědomělí soudruzi a soudružky se na to vrhnou, jak diví! Zachraňují přece Zemi!
A energie na dobíjení se v lepším případě doveze z německých obnovitelných zdrojů v horším z fotovoltaických farem z arabského poloostrova. Prostě krásný nový svět. Protože, soudruzi, nezapomínejme bojujeme s CO2! Takže žádné tepelné elektrárny. A na jádro zapomeňme také! ...

Odpovědět  |   | 
kkk  |  20. 11. 2017 20:26

V současnosti vyvážíme el.proud pro cca 4mil.elektromobilů

Odpovědět  |   | 
oh.c!  |  20. 11. 2017 21:23

Tak ještě jednou . V budoucím "mixu" nebudou uhelné elektrárny (protože CO2) a jádro protože jádro . Doufám, že na nás budou zahraniční výrobci obnovitelné zelené energie hodní . Takže kupředu levá, zpátky ni krok!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2017 06:58

A proč by tam neměly být? Protože nějaký ňouma na autorevue řekl?

Odpovědět  |   | 
kkk  |  21. 11. 2017 16:48

Proč by u nás nemělo být jádro?V Německu Británii atd. postupně přechází na vítr+přečerpávačky, solar+baterie a paroplynové el.(proto nord stream2)rychlý náběh a cena výstavby a posilování podmořských kabelů do Norska(vyrovnávání špiček)u nás bude základ jádro pak solar a postupné nahrazování tepelných el. paroplynovýmy plus nějaká biomasa od kateřiny jau jau

Odpovědět  |   | 
k22  |  20. 11. 2017 10:55

....umí na dálnici v případě potřeby sám zajet ke krajnici a aktivovat výstražná světla...

Pro VAGy je to velmi důležitá fíčura

Odpovědět  |   | 
DDT  |  20. 11. 2017 15:56

běžte všichni do prdele s těma elektromobilama...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  21. 11. 2017 06:59

Zalez zpátky do jeskyně, pračlověče.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:46

Zavři se svým rakovinometem do garáže a fetuj si to sám!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 11. 2017 20:05

Předem se omlouvám, že se se** do článku o elektromobilu Škoda, ale opravdu mi nedalo, že dnes tady vyšel článek o Hyundai i30 fastbacku, kde byla zveřejněna cena. Na tom by nebylo nic zvláštního, až na ten nadpis stylu Blesk:
"Hyundai i30 Fastback má českou cenu. Zatím je levnější než Škoda Octavia."
Já jsemtam napsal, co si o autorovi myslím, ale jestli jsem něco od redakce čekal, tak jedině, že smažou druhou větu nadpisu, ale soudruzi zrušili celý článek. pokud si to chce někdo přečíst, tak má šanci https://webcache.googleusercontent.com/search...
přímo se na něj dostat nejde a diskuze rtaké nejde, podařilo se mi dostat jen na můj první příspěvek. Čest kvalitní práci, pane Mičko.
https://webcache.googleusercontent.com/search...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 11. 2017 10:51

Maldá Boleslav leda tak utře hubu a zůstane městem votroků.

"Na shromáždění v německém Emdenu natvrdo řekli, že nám vezmou Superb a nechtějí, abychom dělali elektromobily."
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/presun-vyroby-supe... ...

"Přesun výroby Superbu do Německa je hotová věc, řekl HN Povšík"

Hej vy všichni Škodováci tělem i duší co dáváte celý svý srdce a um do výroby těch báječných aut s okřídleným šípem, tady máte trochu tý motivace jak moc vás miluje vaše vlčí VW máma z Vlkohradu. Tak co popelky ještě vás to baví dělat dojnou krávu těm vděčnejm germánům co se zrovna perou vo žvanec chleba? Hanče, Kubo, hajnej Trautenberg říká, že to kyselo je málo kyselo! ;)))

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A