Mitsuoka Orochi ještě nekončí. Bude poslední limitovaná edice

Tak nakonec bude ještě jedna limitovaná edice podivnosti jménem Mitsuoka Orochi. Výrobce světu slíbil, že už toho tento rok konečně po představení Orochi Final Edition nechá, ale pak si vše rozmyslel a vyrobí ještě jedenáct aut v omezené edici Orochi Evangelion.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vkusné, decentní, nenápadné, vyvážené... To je Mitsuoka Orochi

Po psychedelickým kabátem se ukrývá model kupé, který je na trhu už od roku 2006. Pohání ho vidlicový šestiválec Toyota o skromném výkonu 172 kW (234 k) a točivém momentu 328 Nm. Ten přes pětistupňový automat roztáčí zadní kola.

Příšerky, s.r.o. aneb 15 nejošklivějších aut z minulosti i současnosti

Příšerky, s.r.o. aneb 15 nejošklivějších aut z minulosti i současnosti

Poslední edice Mitsuoka Orochi Evangelion Edition vzniká na oslavu anime seriálu Neon Genesis Evangelion. No, my tohle prostě neumíme ocenit, ale každé zboží má svého kupce. A tomuhle by se mohli lidé v muzeích kuriozit po celém světě smát ještě hodně dlouho. A pak už snad konečně Mitsuoka Orochi skončí. Nadobro.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků