Mitsuoka Orochi ještě nekončí. Bude poslední limitovaná edice

Tak nakonec bude ještě jedna limitovaná edice podivnosti jménem Mitsuoka Orochi. Výrobce světu slíbil, že už toho tento rok konečně po představení Orochi Final Edition nechá, ale pak si vše rozmyslel a vyrobí ještě jedenáct aut v omezené edici Orochi Evangelion.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vkusné, decentní, nenápadné, vyvážené... To je Mitsuoka Orochi

Po psychedelickým kabátem se ukrývá model kupé, který je na trhu už od roku 2006. Pohání ho vidlicový šestiválec Toyota o skromném výkonu 172 kW (234 k) a točivém momentu 328 Nm. Ten přes pětistupňový automat roztáčí zadní kola.

Příšerky, s.r.o. aneb 15 nejošklivějších aut z minulosti i současnosti

Příšerky, s.r.o. aneb 15 nejošklivějších aut z minulosti i současnosti

Poslední edice Mitsuoka Orochi Evangelion Edition vzniká na oslavu anime seriálu Neon Genesis Evangelion. No, my tohle prostě neumíme ocenit, ale každé zboží má svého kupce. A tomuhle by se mohli lidé v muzeích kuriozit po celém světě smát ještě hodně dlouho. A pak už snad konečně Mitsuoka Orochi skončí. Nadobro.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky