Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik se loučí

Že jste ani nevěděli, že se něco takového vůbec vyrábí? To nic, prodává se výhradně v Japonsku…

Když se řekne Mitsuoka, vybaví se většině z nás zejména překarosované vozy Nissan Micra nebo Mazda MX-5 s řekněme našinci nepříliš vábně působícím designem, jenž odkazuje na klasické evropské automobily. Nicméně už od roku 2001 se vyrábí také kupé Mitsuoka Orochi (dostupné také v provedení roadster), jež je originální konstrukcí využívající některých prvků a postupů z někdejší Hondy NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Loučení po třinácti letech výroby: Mitsuoka Orochi Final Edition

Před zadní nápravou tohoto modelu se i po letech stále nachází vidlicový, atmosféricky plněný šestiválec Toyota s objemem 3,3 l, výkonem 233 koní (172 kW) a točivým momentem 328 Nm. Navazuje na něj pětistupňová samočinná převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy. S cenou začínající v přepočtu na částce 2,5 mil. Kč v těchto dnech vstoupila do prodejů rozlučková série v podobě modelu Mitsuoka Orochi Final Edition.

Mitsuoka Viewt III: retroprcek s podvozkem z Nissanu Micra potřetí

Mitsuoka Viewt III: retroprcek s podvozkem z Nissanu Micra potřetí

Přesněji řečeno, půjde celkem o pět sérií, jež budou opatřeny například dodatečnými spoilery vpředu i vzadu nebo speciálním devatenáctipalcovými litými ráfky. Interiéry všech budou čalouněny dvoubarevnou kombinací kůže a Alcantary, dekoračními panely se stříbřitým povrchem a volanty dostanou obšití Alcantarou. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků