Mitsuoka Orochi Final Edition: japonský excentrik se loučí

Že jste ani nevěděli, že se něco takového vůbec vyrábí? To nic, prodává se výhradně v Japonsku…

Když se řekne Mitsuoka, vybaví se většině z nás zejména překarosované vozy Nissan Micra nebo Mazda MX-5 s řekněme našinci nepříliš vábně působícím designem, jenž odkazuje na klasické evropské automobily. Nicméně už od roku 2001 se vyrábí také kupé Mitsuoka Orochi (dostupné také v provedení roadster), jež je originální konstrukcí využívající některých prvků a postupů z někdejší Hondy NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Loučení po třinácti letech výroby: Mitsuoka Orochi Final Edition

Před zadní nápravou tohoto modelu se i po letech stále nachází vidlicový, atmosféricky plněný šestiválec Toyota s objemem 3,3 l, výkonem 233 koní (172 kW) a točivým momentem 328 Nm. Navazuje na něj pětistupňová samočinná převodovka přenášející točivý moment na kola zadní nápravy. S cenou začínající v přepočtu na částce 2,5 mil. Kč v těchto dnech vstoupila do prodejů rozlučková série v podobě modelu Mitsuoka Orochi Final Edition.

Mitsuoka Viewt III: retroprcek s podvozkem z Nissanu Micra potřetí

Mitsuoka Viewt III: retroprcek s podvozkem z Nissanu Micra potřetí

Přesněji řečeno, půjde celkem o pět sérií, jež budou opatřeny například dodatečnými spoilery vpředu i vzadu nebo speciálním devatenáctipalcovými litými ráfky. Interiéry všech budou čalouněny dvoubarevnou kombinací kůže a Alcantary, dekoračními panely se stříbřitým povrchem a volanty dostanou obšití Alcantarou. 

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků