Mitsubishi vyrazí na Pikes Peak se speciály MiEV Evolution II

Mitsubishi vyrazí na Pikes Peak se speciály MiEV Evolution II

Závod Pikes Peak International Hill Climb se pomalu blíží. Stejně jako minulý rok se zúčastní také automobilka Mitsubishi, která nasadí elektrický speciál vycházející z toho loňského. MiEV Evolution II by ovšem měl být po všech stránkách lepší.

Peugeot se vrací na Pikes Peak s Loebem a jedinou ambici: vyhrát!

Peugeot se vrací na Pikes Peak s Loebem a jedinou ambici: vyhrát!

Základem tohoto speciálu je trubkový rám, který doplňují karbonové díly. Vůz je dlouhý 4870 mm, široký 1900 mm a vysoký 1390 mm. Pohon mají na starost čtyři elektromotory, přičemž každý je umístěn u jednoho kola a každý vyprodukuje maximálně 136 koní. Na rozdíl od loňského roku má nový vůz níže položené těžiště, vylepšené řízení pohonu všech kol a přepracované systémy ASC (Active Stability Control) a ABS.

Také Hyundai se chystá na Pikes Peak. Připravuje speciál s výkonem 900 k

Také Hyundai se chystá na Pikes Peak. Připravuje speciál s výkonem 900 k

Pikes Peak 2013 se letos koná 30. června, na start se postaví dva speciály Mitsubishi. Jeden bude řídit Greg Tracy, druhý Hiroshi Masuoka známý především z Rally Dakar. 

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků