Mitsubishi v Evropě testuje elektromobil MiEV

Praktický moderní elektromobil bude brzy k dispozici takřka od každého výrobce, nicméně vůz Mitsubishi MiEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle ) je již blízko hmatatelné realitě a evropským uživatelům. A to i díky právě zahájené evropské testovací kampani. Po řadě testů, které v posledních měsících proběhly u partnerů Mitsubishi, jde nyní na vybraných trzích prvních dvanáct vozů MiEV do testování přímo k distributorům značky.

Tyto vozy budou ve stanovených termínech k dispozici několika distributorům automobilů Mitsubishi v regionu s cílem lépe pochopit potenciál daného trhu pro uvedení vozů na elektrický pohon a konkrétně modelu MiEV. První uživatelské testy budou zahájeny ve Španělsku, Holandsku a v Anglii. Další evropské trhy budou následovat v průběhu roku.

V současné době je tento model zapojen do testovacích a promo akcí v Japonsku, na Novém Zélandu, ve Spojených státech a v Evropě. V Japonsku bude i MiEV uveden do prodeje v létě tohoto roku. Vzhledem k pozitivním reakcím v rámci stávajících evropských testů se dá očekávat, že vůz bude na evropské trhy uveden během roku 2010.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi MiEV
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků