Mitsubishi tajilo závady a vedení jde do basy

18 komentářů

Gergi
20. ledna • 12:13

Pokud si dobre vzpominam (opravte me pokud se mylim) tak skandal Mitsubishi se tykal/tyka jejich nakladni divize, nikoliv osobni divize. Skandal zacal jeste v dobe, kdy Mitsubishi bylo majetkove provazano s konsorciem Daimler/Chrysler - je to tedy nekolik let stara vec.

Radek Ondrášík
20. ledna • 12:35

Článek není zavádějící a není neúplný. Vedení automobilky vědělo o problémech, které tajilo. Je irelevantní zda to bylo v době partnerství s někým nebo ne a stejně tak je irelevantní, zda se jednalo o osobní vozy nebo nákladní. Jde o ten princip "vím o problému" a pak buď "řeším-tajím". V daném případě se tajilo a byli za to potrestání. A navíc zda to je 2 roky, nebo 5 roků stará věc je také irelevantní.Za odbobnou kauzu je nyní vyšetřována Toyota, jak to dopadne těžko říci. Ale pokud se prokáže, že automobilka tajila nějakou vadu, pak je to pro mne signál k velké opatrnosti, protože nikdy nemůžeme vědět, zda nedělala podobné věci i v jincýh případech, na které se třeba nepřišlo.A navíc tím se značně shazuje ona pověst kvalitní automobilky. Pokud je zde totiž problém, který neohlásím, což ostatní dělají, vypadám pak opravdu jako kvalitní, ale reálně to může být trochu jinak.

Gergi
20. ledna • 14:11

Ja se nechci automobilky nijak zastavat, jde mi spis o to, ze u asijskych firem se casto jedna o rozsahle majetkove propojene konglomeraty, ktere vsak po strance praktickeho managementu ani technologii nemaji toho spolu prilis spolecneho. Je to asi jako by byl problem s nakladnimy vozy Volvo, a titulek clanku byl, ze Volvo ma problemy s kvalitou. Dale, vzhledem k tomu, ze nevim o tom, ze by divize nakladnich vozu Mitsubishi vyvijela nejake obchodni aktivity v Evrope, nebo alespon v CR, tak si opravdu myslim, ze je by to zaslouzilo doplneni o tato zakladni fakta, ktera vyse zminuji.

zvejkal
20. ledna • 17:35

Suhlasim s tebou. Tento clanok je zavadzajuci, pretoze neuvadza vsetky relevantne fakty, tym padom si ho vacsina citatelov da do nespravnych suvislosti... tot moj nazor.

hawky
20. ledna • 19:31

taky mi to příjde značně zavádějící. Téměř jako by to bylo i schválně.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
20. ledna • 23:19

AP to vysvětlí

Radek Ondrášík
20. ledna • 14:21

Volvo osobní vozy a Volvo nákladní vozy jsou dvě zcela oddělené automobilky, které spolu nemají vůbec nic společného, pouze se při oddělení před lety dohodly na použití stejného názvu. Mitsu osobní vozy a Mitsu nákladní vozy jsou třeba dvě divize, ale pod jednou automobilkou.Takže podobnost s Volvem není na místě, protože zrovna u toho Volva jsou to dvě zcela samostatné automobilky. Něco jako Škoda Plzeň a Škoda Auto MB...Pokud mne paměť neklame, tak do EU se vozily a možná ještě vozí nákladní vozy s názvem Mitsubishi. Ostatně to potvrzuje fakt velké nabídky nákladních vozů jako ojetin. Jak je tomu nyní netuším.Navíc za to tajení byl odsouzen šéf celého koncernu, který má pod sebou všechny divzie - osobní i nákladní.

Snehulak
20. ledna • 4:58

Zrovna Mitsu si teda jmeno kvalitni automobilky nevydelalo - z tech japonskych je na tom docela nejhure - jednoznacne vede toyota pak honda a pak nissan (velka trojka) ... Mitsu se bohuzel docela propadlo, ale posledni dobou zacina chytat dech a dere se dopredu (Outlander, Eclipse a nakonec i Lancer se docela povedly ...)

Radek Ondrášík
20. ledna • 9:29

Toyota také tajila konstrukční vady, což se tuším ještě vyšetřuje.

Krysa
20. ledna • 9:26

Já bych to seřadil takto:
Toyota, Mazda, Subaru, Nissan, Mitsu

Permon
20. ledna • 21:48

TUV by dal mazdu na 1. misto a ja taky!

MarekSR
20. ledna • 12:00

A Hondu si kde nechal? :-D

Krysa
20. ledna • 12:13

Na tu jsem pozapomel - tu bych dal za Subaru

jogurt
20. ledna • 23:18

Vynechal jsi ocas pelotonu: Suzuki a Daihatsu

WinDiesel
20. ledna • 9:01

Mazda je na tom leckdy i lépe než Toyota. Mazdu jsi ze svého seznamu hrubě vypustil.

petr
20. ledna • 8:49

Já bych mezi Toyotu a Hondu dal Mazdu. Nissan bych řekl, že je na tom po spojení s Renaultem asi nejhůř. Např. na Almeru N16 nadávají i autorizované servisy :-/

Snehulak
21. ledna • 2:57

Ok, na Mazdu jsem nejak pozapomel ... prece jenom po spojeni s Fordem mi nedoslo ze je to Japonska automobilka. Ohledne Nissana - konkretne N16 jsem vlastnil 7 let a 110 tis km a jedina zavada co jsem mel bylo to, ze jsem loni musel vymenit medium klimatizace (za 1200 vc. DPH). Pak jsem menil jen desticky v 75k, a samozrejme vsecky prohlidky (tzn. svicky, filtry, ...) jinak je na tom autu vse puvodni ... rekl bych ze je to bylo pomerne spolehlivy auto ...

skip
21. ledna • 13:10

Jo, bejvávalo. Nissany byly opravdu bezva auta, ale co to vzali do rukou frantíci, jde to do kytek. Většina dílů se totiž s Renaultem sdílí. Současná Primera je opravdu značně poruchový vůz, ostatně, poslední statistika TUV to ukazuje vcelku jasně.

Doporučujeme

Články odjinud