Mitsubishi Sportback půjde do výroby v roce 2008

Na autosalonu ve Frankfurtu nezůstalo pozadu ani Mitsubishi a představilo Lancer po faceliftu, prozradilo oficiálně parametry modelu Evo IX a co je nejdůležitější, nechyběl ani koncept s názvem Sportback. V našem živém zpravodajství z Frankfurtu jsme vás informovali, že se koncept setkal s mimořádně pozitivním přijetím, a tak u Mitsu nelenili oznámili jeho nasazení do sériové výroby do roku 2008.

Sportback je dlouhý 4,5 metru, což ho délkou řadí mezi Lancer a Galant. Vedení Mitsubishi prozradilo, že konečná podoba se nebude příliš odlišovat od vystaveného konceptu, změny by měly být víceméně pouze v detailech.

Lancer Evo IX by mělo přijít na trh začátkem roku 2006. Jak se očekávalo, Evo znovu dostane dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, který bude ovšem oproti modelu Evo VIII mírně posílen. Výkon se zvedl na 280 koní (+15 k), točivý moment zůstal nezměněn na hodnotě 355 Nm. Větší výkon má na svědomí zvednutí maximálky o 5 km/h na 250 km/h. Mitsubishi vyrobí i kombi verzi (pod názvem Stationwagon) tohoto sportovního modelu, ale produkce bude omezena pouze pro japonský trh na 2500 kusů, které dostanou výlučně pravostranné řízení.

Základní Lancer také nezůstal beze změn, podstoupil mírný facelift. Přední nárazník dostal ostřejší tvary, změnil se také tvar žebrování otvoru vstupu vzduchu pro chladič. Pár detailních změn bylo provedeno i v interiéru.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků