Mitsubishi Sportback půjde do výroby v roce 2008

Na autosalonu ve Frankfurtu nezůstalo pozadu ani Mitsubishi a představilo Lancer po faceliftu, prozradilo oficiálně parametry modelu Evo IX a co je nejdůležitější, nechyběl ani koncept s názvem Sportback. V našem živém zpravodajství z Frankfurtu jsme vás informovali, že se koncept setkal s mimořádně pozitivním přijetím, a tak u Mitsu nelenili oznámili jeho nasazení do sériové výroby do roku 2008.

Sportback je dlouhý 4,5 metru, což ho délkou řadí mezi Lancer a Galant. Vedení Mitsubishi prozradilo, že konečná podoba se nebude příliš odlišovat od vystaveného konceptu, změny by měly být víceméně pouze v detailech.

Lancer Evo IX by mělo přijít na trh začátkem roku 2006. Jak se očekávalo, Evo znovu dostane dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, který bude ovšem oproti modelu Evo VIII mírně posílen. Výkon se zvedl na 280 koní (+15 k), točivý moment zůstal nezměněn na hodnotě 355 Nm. Větší výkon má na svědomí zvednutí maximálky o 5 km/h na 250 km/h. Mitsubishi vyrobí i kombi verzi (pod názvem Stationwagon) tohoto sportovního modelu, ale produkce bude omezena pouze pro japonský trh na 2500 kusů, které dostanou výlučně pravostranné řízení.

Základní Lancer také nezůstal beze změn, podstoupil mírný facelift. Přední nárazník dostal ostřejší tvary, změnil se také tvar žebrování otvoru vstupu vzduchu pro chladič. Pár detailních změn bylo provedeno i v interiéru.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 171 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků