Mitsubishi Sportback půjde do výroby v roce 2008

Na autosalonu ve Frankfurtu nezůstalo pozadu ani Mitsubishi a představilo Lancer po faceliftu, prozradilo oficiálně parametry modelu Evo IX a co je nejdůležitější, nechyběl ani koncept s názvem Sportback. V našem živém zpravodajství z Frankfurtu jsme vás informovali, že se koncept setkal s mimořádně pozitivním přijetím, a tak u Mitsu nelenili oznámili jeho nasazení do sériové výroby do roku 2008.

Sportback je dlouhý 4,5 metru, což ho délkou řadí mezi Lancer a Galant. Vedení Mitsubishi prozradilo, že konečná podoba se nebude příliš odlišovat od vystaveného konceptu, změny by měly být víceméně pouze v detailech.

Lancer Evo IX by mělo přijít na trh začátkem roku 2006. Jak se očekávalo, Evo znovu dostane dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec, který bude ovšem oproti modelu Evo VIII mírně posílen. Výkon se zvedl na 280 koní (+15 k), točivý moment zůstal nezměněn na hodnotě 355 Nm. Větší výkon má na svědomí zvednutí maximálky o 5 km/h na 250 km/h. Mitsubishi vyrobí i kombi verzi (pod názvem Stationwagon) tohoto sportovního modelu, ale produkce bude omezena pouze pro japonský trh na 2500 kusů, které dostanou výlučně pravostranné řízení.

Základní Lancer také nezůstal beze změn, podstoupil mírný facelift. Přední nárazník dostal ostřejší tvary, změnil se také tvar žebrování otvoru vstupu vzduchu pro chladič. Pár detailních změn bylo provedeno i v interiéru.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků