Mitsubishi prý končí s Evropou nečekaně brzy. České zastoupení však klidní vášně

Torkvád  |  11. 08. 2020 08:21

Veľa skladových zásob môže znamenať aj to, že ich nevedia predávať. V každom prípade, ako je už v nadpise uvedené, PR manažér tu je na to, aby mazal med na ústa. Ale keď sa tie autá fakt prestanú pre Európu vyrábať do konca roka, konca predaja sa dočkáme v priebehu budúceho leta..

Odpovědět  |   | 
brk77  |  11. 08. 2020 09:02

Ono hlavně auto není zahradní trpaslík. Prodejem spolupráce nekončí, ale začíná. Jestliže bude Mitsubishi v útlumu, jak bude vypadat jejich servis? Nebudou kvalitní lidi postupně odcházet, když neuvidí perspektivu?

Já mám Škodovku, tuctovější značka v ČR není. Jednou jsem šanci Bosch Car Service. 10 minut projížďka, kdy mi toho auta bylo až líto, pak půl hodiny na zvedáku a technik ani netušil, co tomu vlastně je, jen uznal, že tam něco klepe. Technik v autorizáku škodovky věděl po ujetí deseti metrů v prví zatáčce.

Nechtěl bych nové auto, kde síť značkových servisů má před sebou čert ví jakou budoucnost.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  11. 08. 2020 08:45

"Výroba jednotlivých modelů bude postupně ukončována právě v návaznosti na plnění emisních limitů." - tahle slova lze vyložit přece i tak, že se Mitsubishi už nebude přizpůsobovat normě Euro 6d. Takže ten anonym teoreticky může mít pravdu, do začátku září se navezou skladové vozy, které ještě Euro 6d plnit nemusí, a výroba pro Evropu se ukončí. Mitsubishi vozidla ve výrobě nijak neindivializuje, takže na skladovkách vydrží klidně i rok a pak zavře krám.

Odpovědět  |   | 
 |  11. 08. 2020 09:47

EU zachrani planetu elektrodebili trikrat hura...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 08. 2020 10:02

Tak hlavně, že jinde ve světě nemají emisní normy pro auta...

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 08. 2020 10:21

Je vtipné, jak si tu místní dieselidioti pořád myslí, že elektromobilita je nějaké zlo seslané z Bruselu. Přitom Evropa je v elektromobilitě v celosvětovém srovnání pomalu nejvíc pozadu. Evropa je zatím spíš oáza dieseldebility a že si v Bruselu vytáhli hlavu z prdele a chtějí s tím něco dělat (pozdě, ale přece), tak to je jenom dobře.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 08. 2020 10:59

EU to dělá správně propaguje elektrifikaci aut pomocí dotací, na které finance získává z daní PHM a to v době, kdy auta vypouštějí z výfuku násobky méně škodlivin než kdysi. Ale jo někomu se může líbit systém, který se může zhroutit sám do sebe. Však komouši taky popletli hlavu spoustě hloupých lidí.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 11:26

Nehledě na to, že právě ta pochcaná EU se svými zelenými buzeranty je za masívní rozšíření dieselových motorů v osobních autech přímo zodpovědná idiotským bojem proti přírodnímu plynu CO2. Proto automobilky začaly diesely vyrábět. Do té doby byly na naftu leda náklaďáky a kamna.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 08. 2020 12:59

Zhroucení do sebe hrozí Evropě hlavně v případě, že zaspí dobu, bude se tu ještě 30 let patlat v dieselech a mezitím dosáhnou čínské elektromobily takové úrovně, že bude evropský autoprůmysl konkurenceschopný asi tak jako parovozy v roce 1925. A pokud vlády (v USA a v Číně) nakopávají elektromobilitu už nyní (byť si někdo může myslet, že předčasně), pak holt Evropě nezbývá než se přizpůsobit.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 11:21

Elektrodebilita je plodem chorých mozků a chamtivosti. Ty slavně elektromobily nakonec nudu znamenat pro životní prostředí horší zátěž, než celý spalovací motory.

Odpovědět  |   | 
Hasič (ten původní)  |  11. 08. 2020 12:25

Centrálně plánované nesmysly je přesně to pravé ořechové, co dneska Evropa potřebuje. Pročpak jsou asi ty slavné diesely v Evropě tak rozšířené? Není to náhodou naprosto přiblblou politikou spotřebních daní ve prospěch dieselů? O nižších limitech na prachové částice a oxidy dusíku NOx v minulosti ani nemluvím..... Ale hlavně že se prý vypustilo méně CO2, a zachránili jsme dva lední medvědy, to se počítá!

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 08. 2020 12:44

Daně jsou samozřejmě naprosto špatně, to souhlasím. A jsou špatně dokonce i z pohledu CO2, protože z litru nafty je víc CO2 než z litru benzinu, přesto je zdanění na hlavu postavené. A co je horší, místní vláda v žoldu Agrofertu bažící právě po hlasech dieselidiotů to chce ještě zhoršit.
Jinak aktuálně má elektromobilita smysl právě za účelem snížení lokálního znečištění. Z hlediska CO2 bude výhodná možná spíš až někdy ve vzdálenější budoucnosti.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 13:15

Nebude výhodná nikdy. Je to jenom posraná potěmkinova vesnice, další poroučení větru a dešti komoušema.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  11. 08. 2020 09:49

Jednou jsem byl v salonu Mitsu a byly tam samí chytroprdi a kreténi.

Odpovědět  |   | 
eCVThater  |  11. 08. 2020 10:24

To vždycky nasere, s autosalony Toyoty mám obdobnou zkušenost. Tváří se, že prodávají SpaceX a přitom jsou 10 let za konkurencí.

Odpovědět  |   | 
koncernový antipíčus  |  11. 08. 2020 10:17

Tak po těch retro muzeálních šestatřicetkrát faceliftovaných kouscích se tu nikomu stýskat nebude. Je s podivem, jak to pomalu i ti Korejci se svými kundaji Japoncům natřeli.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 11:23

Tak nějakej čurák pošle anonymně nějaký blábol do redakce Autonews a ten to spolu s dalšíma klidně roztroubí do světa?

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 08. 2020 03:19

vypovedi uz jsou v poste, offiko zastoupeni bali do krabic a tady se bude spekulovat kolik let budou doprodavat😆

Odpovědět  |   | 
McQ  |  11. 08. 2020 11:49

mezi MnichHradištěm a MladBoleslaví jsou parkoviště narvaný Myšákama

Odpovědět  |   | 
.  |  11. 08. 2020 12:39

Jsou v riti jako všichni Japonci v EU vyjma Toyoty. Honda, Nissan, Mazda budou brzy následovat. Korejci postupně Japonce z EU vypráskají a pak nastoupí Číňani a vypráskají Korejce. Neodvratný osud.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 13:16

Evropa už nebude v pro neevropský automobilky zajímavá. Socialistické centrální plánování zabije jakýkoli trh.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  11. 08. 2020 13:22

A přitom zrovna asijské značky se dovedly přizpůsobit nejlíp. Mitsubishi má problém samo se sebou a s nabídkou jako celkem. Nissan taky zaspal modernizaci modelové řady, ale pořád má šanci se chytit zpátky. Hlavně ale Nissanu je to jedno, když jeho základ využívá Renault a Dacia, a ti problém nemají.
No a Toyota, Mazda, Honda, ti jsou spokojeni. Kupodivu i to opovrhované Subaru si najde dost kupců.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  11. 08. 2020 14:24

Hlavní problém Evropy je dlouhá desetiletí prolobovaná nízká cena nafty, na kterou si všichni (výrobci i spotřebitelé) tak zvykli, že teď, kdy už je situace globálně neudržitelná a Evropě hrozí, že se z ní stane skanzen úpadkových technologií, je to bude bolet. Tak je to ale s každou drogou nebo dopingem...

Odpovědět  |   | 
Polo  |  11. 08. 2020 15:18

Odpovědět  |   | 
upadkova technologie  |  11. 08. 2020 20:23

Tak jasne. Oni vsichni ti cinsti prumyslovi spioni a cinsti "investori" maji eminentni zajem o evropske spolecnosti, protoze evropske technologie jsou upadkove.

Podle vasich predstav je zrejme Cina plna debilu, kteri vyhazuji penize za upadkove technologie. Kladu si otazku, jak jen pak asi ti debilove tedy vymysleli neupadkove technologie?

Pozor! Moc nad tim radeji nepremyslejte, aby vam to snad jeste nedocvaklo.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 08. 2020 21:53

Na naftu jede vsechno, osobaky jsou marginalni.

Odpovědět  |   | 
p.  |  12. 08. 2020 22:08

ja nevim, co vsichni mate porad s tim, ze za to muze EU... castecne ano, ale hlavni dil nese majitel Mistu, ktery se takto rozhodl jiz hodne davno...

https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/posledni-s... ...

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/koronavi... ...

Casem stejne auto ponese 3 ruzna loga techto trech znacek a podle tvaru loga bude dostupne v dane casti zemekule.
https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/plan-na-za... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord