ja nevim, co vsichni mate porad s tim, ze za to muze EU... castecne ano, ale hlavni dil nese majitel Mistu, ktery se takto rozhodl jiz hodne davno...https://auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/posledni-s... ... https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/koronavi... ... Casem stejne auto ponese 3 ruzna loga techto trech znacek a podle tvaru loga bude dostupne v dane casti zemekule.https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/plan-na-za... ...
Jsou v riti jako všichni Japonci v EU vyjma Toyoty. Honda, Nissan, Mazda budou brzy následovat. Korejci postupně Japonce z EU vypráskají a pak nastoupí Číňani a vypráskají Korejce. Neodvratný osud.
Evropa už nebude v pro neevropský automobilky zajímavá. Socialistické centrální plánování zabije jakýkoli trh.
Hlavní problém Evropy je dlouhá desetiletí prolobovaná nízká cena nafty, na kterou si všichni (výrobci i spotřebitelé) tak zvykli, že teď, kdy už je situace globálně neudržitelná a Evropě hrozí, že se z ní stane skanzen úpadkových technologií, je to bude bolet. Tak je to ale s každou drogou nebo dopingem...
Na naftu jede vsechno, osobaky jsou marginalni.
Tak jasne. Oni vsichni ti cinsti prumyslovi spioni a cinsti "investori" maji eminentni zajem o evropske spolecnosti, protoze evropske technologie jsou upadkove.Podle vasich predstav je zrejme Cina plna debilu, kteri vyhazuji penize za upadkove technologie. Kladu si otazku, jak jen pak asi ti debilove tedy vymysleli neupadkove technologie?Pozor! Moc nad tim radeji nepremyslejte, aby vam to snad jeste nedocvaklo. ;-):-P
:-D:-D:-D
A přitom zrovna asijské značky se dovedly přizpůsobit nejlíp. Mitsubishi má problém samo se sebou a s nabídkou jako celkem. Nissan taky zaspal modernizaci modelové řady, ale pořád má šanci se chytit zpátky. Hlavně ale Nissanu je to jedno, když jeho základ využívá Renault a Dacia, a ti problém nemají.No a Toyota, Mazda, Honda, ti jsou spokojeni. Kupodivu i to opovrhované Subaru si najde dost kupců.
mezi MnichHradištěm a MladBoleslaví jsou parkoviště narvaný Myšákama ;-)
Tak nějakej čurák pošle anonymně nějaký blábol do redakce Autonews a ten to spolu s dalšíma klidně roztroubí do světa?
vypovedi uz jsou v poste, offiko zastoupeni bali do krabic a tady se bude spekulovat kolik let budou doprodavat😆
Tak po těch retro muzeálních šestatřicetkrát faceliftovaných kouscích se tu nikomu stýskat nebude. Je s podivem, jak to pomalu i ti Korejci se svými kundaji Japoncům natřeli.
Jednou jsem byl v salonu Mitsu a byly tam samí chytroprdi a kreténi. :-/
To vždycky nasere, s autosalony Toyoty mám obdobnou zkušenost. Tváří se, že prodávají SpaceX a přitom jsou 10 let za konkurencí.
EU zachrani planetu elektrodebili trikrat hura...
Tak hlavně, že jinde ve světě nemají emisní normy pro auta... :-D :-D :-D
Je vtipné, jak si tu místní dieselidioti pořád myslí, že elektromobilita je nějaké zlo seslané z Bruselu. Přitom Evropa je v elektromobilitě v celosvětovém srovnání pomalu nejvíc pozadu. Evropa je zatím spíš oáza dieseldebility a že si v Bruselu vytáhli hlavu z prdele a chtějí s tím něco dělat (pozdě, ale přece), tak to je jenom dobře.
Centrálně plánované nesmysly je přesně to pravé ořechové, co dneska Evropa potřebuje. Pročpak jsou asi ty slavné diesely v Evropě tak rozšířené? Není to náhodou naprosto přiblblou politikou spotřebních daní ve prospěch dieselů? O nižších limitech na prachové částice a oxidy dusíku NOx v minulosti ani nemluvím..... Ale hlavně že se prý vypustilo méně CO2, a zachránili jsme dva lední medvědy, to se počítá!
Daně jsou samozřejmě naprosto špatně, to souhlasím. A jsou špatně dokonce i z pohledu CO2, protože z litru nafty je víc CO2 než z litru benzinu, přesto je zdanění na hlavu postavené. A co je horší, místní vláda v žoldu Agrofertu bažící právě po hlasech dieselidiotů to chce ještě zhoršit.Jinak aktuálně má elektromobilita smysl právě za účelem snížení lokálního znečištění. Z hlediska CO2 bude výhodná možná spíš až někdy ve vzdálenější budoucnosti.
Nebude výhodná nikdy. Je to jenom posraná potěmkinova vesnice, další poroučení větru a dešti komoušema.
Elektrodebilita je plodem chorých mozků a chamtivosti. Ty slavně elektromobily nakonec nudu znamenat pro životní prostředí horší zátěž, než celý spalovací motory.
EU to dělá správně propaguje elektrifikaci aut pomocí dotací, na které finance získává z daní PHM a to v době, kdy auta vypouštějí z výfuku násobky méně škodlivin než kdysi. Ale jo někomu se může líbit systém, který se může zhroutit sám do sebe. Však komouši taky popletli hlavu spoustě hloupých lidí.
Zhroucení do sebe hrozí Evropě hlavně v případě, že zaspí dobu, bude se tu ještě 30 let patlat v dieselech a mezitím dosáhnou čínské elektromobily takové úrovně, že bude evropský autoprůmysl konkurenceschopný asi tak jako parovozy v roce 1925. A pokud vlády (v USA a v Číně) nakopávají elektromobilitu už nyní (byť si někdo může myslet, že předčasně), pak holt Evropě nezbývá než se přizpůsobit.
Nehledě na to, že právě ta pochcaná EU se svými zelenými buzeranty je za masívní rozšíření dieselových motorů v osobních autech přímo zodpovědná idiotským bojem proti přírodnímu plynu CO2. Proto automobilky začaly diesely vyrábět. Do té doby byly na naftu leda náklaďáky a kamna.
"Výroba jednotlivých modelů bude postupně ukončována právě v návaznosti na plnění emisních limitů." - tahle slova lze vyložit přece i tak, že se Mitsubishi už nebude přizpůsobovat normě Euro 6d. Takže ten anonym teoreticky může mít pravdu, do začátku září se navezou skladové vozy, které ještě Euro 6d plnit nemusí, a výroba pro Evropu se ukončí. Mitsubishi vozidla ve výrobě nijak neindivializuje, takže na skladovkách vydrží klidně i rok a pak zavře krám.
Veľa skladových zásob môže znamenať aj to, že ich nevedia predávať. V každom prípade, ako je už v nadpise uvedené, PR manažér tu je na to, aby mazal med na ústa. Ale keď sa tie autá fakt prestanú pre Európu vyrábať do konca roka, konca predaja sa dočkáme v priebehu budúceho leta..
Ono hlavně auto není zahradní trpaslík. Prodejem spolupráce nekončí, ale začíná. Jestliže bude Mitsubishi v útlumu, jak bude vypadat jejich servis? Nebudou kvalitní lidi postupně odcházet, když neuvidí perspektivu?Já mám Škodovku, tuctovější značka v ČR není. Jednou jsem šanci Bosch Car Service. 10 minut projížďka, kdy mi toho auta bylo až líto, pak půl hodiny na zvedáku a technik ani netušil, co tomu vlastně je, jen uznal, že tam něco klepe. Technik v autorizáku škodovky věděl po ujetí deseti metrů v prví zatáčce. Nechtěl bych nové auto, kde síť značkových servisů má před sebou čert ví jakou budoucnost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.