Mitsubishi Prototype-X v Ženevě (nové info + živé foto)

Japonská automobilka Mitusbishi oznámila, že představí ještě v letošním roce produkční verzi svého ostrého Lanceru Evo, který ponese označení X. Již desátá evoluce tohoto špičkového vozu bude představena v Tokiu a poté i ve zbytku světa. Evropskou premiéru bude mít na frankfurtském autosalonu na přelomu září a října. V prodeji by se pak vůz měl objevit na přelomu letošního a příštího roku.

Mitsubishi přivezlo do Ženevy svůj Prototype-X, který je čistou předzvěstí Lanceru Evo desáté generace. Jeho design si získal již mnoho příznivců.

Pod kapotou vozu se ukrývá dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec MIVEC s výkonem 221 kW (300 k). Samozřejmostí je pokročilý pohon všech kol vrátaně mezinápravového diferenciálu (ACD), aktivním řízením setrvačnosti zadního diferenciálu (AYC) a aktivní regulací bočních smyků (ASC).

Tip: Podrobné představení Prototypu-X si můžete přečíst zde, představení nového Lanceru naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Protoype-X

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků