Mitsubishi Prototype-X v Ženevě (nové info + živé foto)

Japonská automobilka Mitusbishi oznámila, že představí ještě v letošním roce produkční verzi svého ostrého Lanceru Evo, který ponese označení X. Již desátá evoluce tohoto špičkového vozu bude představena v Tokiu a poté i ve zbytku světa. Evropskou premiéru bude mít na frankfurtském autosalonu na přelomu září a října. V prodeji by se pak vůz měl objevit na přelomu letošního a příštího roku.

Mitsubishi přivezlo do Ženevy svůj Prototype-X, který je čistou předzvěstí Lanceru Evo desáté generace. Jeho design si získal již mnoho příznivců.

Pod kapotou vozu se ukrývá dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec MIVEC s výkonem 221 kW (300 k). Samozřejmostí je pokročilý pohon všech kol vrátaně mezinápravového diferenciálu (ACD), aktivním řízením setrvačnosti zadního diferenciálu (AYC) a aktivní regulací bočních smyků (ASC).

Tip: Podrobné představení Prototypu-X si můžete přečíst zde, představení nového Lanceru naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Protoype-X

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků