Mitsubishi přesune výrobu SUV do Evropy

Japonská automobilka Mitsubishi oznámila, že na začátku příštího roku přesune výrobu pro Evropu určených derivátů modelu Outlander blíže koncovým zákazníkům. Dosud je přitom vyráběla ve své továrně Mizushima v prefektuře Okayama. Nově se rodištěm odvozených vozů Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser stane evropský závod značky NedCar v nizozemském Bornu. Daniel Necass, mluvčí evropské divize Mitsubishi Motors Corporation (MMC), tento krok odůvodnil slovy: „Naše rozhodnutí bylo vedeno snahou optimalizovat výrobní proces s ohledem na regionální poptávku po konkrétních modelech a minimalizovat tím riziko promarněných obchodních příležitostí.“

NedCar je plně v majetku MMC a svého času byl domovem spolupráce Mitsubishi s Volvem (Carisma – S40/V40). Nyní se zde však vyrábějí pouze malé Colty, takže využití kapacit pro evropské trhy je nasnadě a odborníci na motorizmus se nevytíženosti NedCaru diví již delší dobu. Produkce vozů pro koncern PSA, určených mimoevropským zákazníkům, přitom bude z Mizushimy převedeno do továrny Nagoya v prefektuře Aichi.

Klepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků