Mitsubishi pomalu končí s Evropou. Nemá zde v plánu představovat nové modely

Allamarein  |  27. 07. 2020 15:11

Vzhledem k zoufale zastaralé nabídce Mitsubishi na evropských trzích se nemohou divit, že padají do háje. Tak ať jdou, stejně už nic zajímavého nenabízí.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  27. 07. 2020 16:22

veru. pre mna okrem L200 snad vsetko dizajnovy paskvil a materialy v interiery ako z doby Lancer Evo VI. Europanov si treba hyckat, i ked tu mali len 1%.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 16:53

S tím novým ksichtem je i L200 ošklivá. Nehodí se to snad na žádné jejich auto, stejně jako se nehodila ta obří tlama dříve.

Odpovědět  |   | 
 |  27. 07. 2020 16:57

No jasne hlavne ze mate koncern se svejma predrazenejma, poruchovejma , plechovkama.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  27. 07. 2020 18:42

My tady toho v Evropě máme... Nemůžu za to, že do Asie ještě kvalitní auta nedošla.

Odpovědět  |   | 
 |  28. 07. 2020 01:20

Ty jsi vtipalek

Odpovědět  |   | 
.  |  28. 07. 2020 06:54

Pořád lepší vtipálek než hlupák.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  28. 07. 2020 10:51

ja som to bral proporcne, velka tlama a na dlhom pickupe to este vypadalo ako tak. Ale Eclipse Sport ci jak sa to vola a ASX auta ktorym zadok konci v polovici zadneho blatnika vypadaju ako keby padali na hubu. Otrasne proporcne nevyvazeny dizajn. Naslo si to svojich fanusikov, ale v EU ich asi dost nemali...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 15:35

Je to design dělaný pro Čínu a Indii, a to v Evropě nikdy nebude fungovat. Mně ta přebujelá chromová nádhera vadí i na L200, jen do doráží tu její podivnou kulatost.

Odpovědět  |   | 
Trustme  |  27. 07. 2020 17:44

Já říkal, že to zaříznutí Lance EVO je cesta do řitě...

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  28. 07. 2020 01:05

Nene. Chyba se stala už s Evem. Do ty doby dělalo Mitsuauta pro lidi. Galant, colt, lancer, space runner, space star atd. S Evem zapomněli na mainstream a šli do kytek.

Odpovědět  |   | 
sorpersa  |  28. 07. 2020 09:30

Moja reč a úplný súhlas

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  28. 07. 2020 10:49

no ono to mozno chcelo stale robit prakticke htb ci liftbacky, ktore Mitsu malo ktomu jedno EVO a 2-3 SUV nech su ludia spokojny, ale oni vsetko vsadili na SUV a prcka Spacestar, zla volba.

Odpovědět  |   | 
eu sama sebe zničí  |  27. 07. 2020 22:04

šikana díky ekoteroristickým normám za chvíli zničí všechny automobilky a ak evropu samotnou a mezi tím svět bude produkovat víc a víc emisí za naše peníze

Odpovědět  |   | 
 |  28. 07. 2020 01:17

Souhlas !!!!!?!

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  28. 07. 2020 06:44

Zaostala technika, nepekný dizajn, slabé úžitkové vlastnosti a vysoké ceny.
Je to skoda, ale žiaľ tak to dopadne, keď vládu vo firme preberú ekonómovia.

Podobne skončil aj Fiat.
Neinvestovali, keď bol čas - teraz je už neskoro

Odpovědět  |   | 
p 22  |  28. 07. 2020 07:53

Aj Lancia,Nissan alebo Alfa Romeo.Pokiaľ automobilka nemá v ponuke auto v nižšej strednej triede/segment C/ za cenu povedzme od 13 990 Eur nemá šancu prežiť.Nie každý chce alebo si môže dovoliť Crossover alebo SUV.Pozrite sa akú má momentálne cenu napr.Renault Megane Limited Plus 140 k.14 000 Eur tak to je na tú výbavu a motor super cena.Kórejci to pochopili a predávajú.Ináč Mitsubishi sú podla mna najškaredšie japonské autá a interiér sú čisté devedesiate roky.Síce funkčný ale totálne za zenitom.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  28. 07. 2020 12:51

ono za 14k€ toho vela nevyberies.
Tiez som prave zvazoval ten megane, lenze je to uz starsi model a nema veci, ktore chcem.
Adaptivny tempomat, LED svetla, asistent svetiel, udrzanie v jazdnom pruhu, aktivne brzdenie..

Ano, je to v principe nepotrebne, ale po par tisic km v autach, ktore to mali uz auto bez takejto vybavy nechcem.

Preto som napokon uprednostnil Skoda Scala
V podobnej cene (po zlave) dostanem vsetky tieto veci, ktore sice Megane u nas moze mat - lenze za nezmyselny priplatok.
Zase sa budem musiet uspokojit s 1.0 TSI.

Nieco za nieco.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  28. 07. 2020 15:13

Znalec přece scala má i 1.5tsi.Ohledně toho litru má velmi malou olejovou vanu.Nevím jestli jezdíš dálky nebo kolem komína.Já u toho měnil olej(není to moje) za 1rok/15tkm ala cesty ráno/odpo 22km.Bez prdele taková ridsi vazelína.Jako 30tkm interval by asi motor poškodilo.Bejt to moje max 10tkm.Jako v zimě a stání venku při 0stupních po 2km už topí..to sem čuměl

Odpovědět  |   | 
p 22  |  29. 07. 2020 23:12

Takisto dobrá volba.Len chcem povedať že automobilka ak nemá tento tip auta povedzme od 14-18 000 Eur /samozrejme závisí od výkonu,výbavy atď / tak bude mať velký problém aspoň v našich končinách s predajom.

Odpovědět  |   | 
Q  |  28. 07. 2020 18:27

Mitsubishi nikdy nepatřilo k těm, kdo by v Evropě mělo velké prodeje. A svůj podíl na trhu si víceméně pořád drží někde kolem 1 %.

Odpovědět  |   | 
mmichalll  |  28. 07. 2020 07:12

Ja sa im ani necudujem.
Ano kupna sila tu je, aj pocet obyvatelov.
ALE:
1, Ludia su taky rozpistany a rozmaznany ze im uz ani nie je mozne vyhoviet.
2, Absolutne nezmyselne emisne normy
3, Miliardy prikazov zakazov podmienok a zakonov
4, Nanutena povinna vybava auta ako automaticke brzdenie do zastavenia (aky ma vyznam na manualy?) eCall, a mrte dalsich.
5, Zmanipulovane a nanutene NCAP Crash testy a ich debilny system hviezdiciek

Vsetko toto absolutne zbytocne predrazuje vyvoj a cenu aut.

Davam tomu par rokov a v EU sa bude dat kupit absolutne hovno resp len elektrosrot a nanutene auta vyrobene od automobiliek z EU.
Pre ostatne EU strati uplne vyznam.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  28. 07. 2020 07:51

Ani ta kupni sila uz neni co byvala. Staci se podivat na uspechy Dacie a dalsich levnych aut v EU. Pred triceti lety takova auta vyrabely evropske automobilky pro jihoamericke trhy a ani je nenapadlo nabizet je v Evrope. Ted ma Dacia rostouci trvale market share, dotahuje se na Citroen a za par let mozna bude prodavat vice nez matersky Renault.

Odpovědět  |   | 
bob  |  28. 07. 2020 08:53

Doufám, že si to přečtou ty, co mi dávali mínusy, když jsem pár dní zpátky psal o tom že to tak dopadne a automobilky se na Evropu vesměs vykašlou... :D

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 10:08

Na Evropu kašlou jen ti, komu se tu nikdy nedařilo. Jak je možné, že Toyota na nás nekašle, Mazda na nás nekašle, Nissan chystá nové modely.

Odpovědět  |   | 
Stanislav Podřanský  |  28. 07. 2020 11:38

Nebreč.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 15:36

Neber drogy, motá se ti pak svět.

Odpovědět  |   | 
Q  |  28. 07. 2020 18:20

To už bylo jasné mnohem dřív. Koronavirus to ale vše uspíší. Mitsubishi v tom určitě nebude samo ... další na řadě bych viděl Subaru a pak jednoho z dvojice Honda a Mazda. A pak Alfa Romeo, ale u ní to nebude ani emisema, ani koronavirem.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  28. 07. 2020 20:40

A proto všichni uvádí nové modely a motory, jen aby skončili...

Odpovědět  |   | 
Q  |  29. 07. 2020 06:58

Mitsubishi taky dalo nový motor do ASX a oznámilo prichod faceliftovaneho Space Staru ... a najednou teď se chystá na ukončení v Evropě. Mitsu, Mazda, Honda, Subaru ... málokdy mají model či specifikaci extra jen pro Evropu, spíše vybírají že svého portfolia to, co by se v Evropě vyplatilo homologovat a prodávat.

Odpovědět  |   | 
Polo  |  30. 07. 2020 15:47

Kvůli eurobolševickým regulacím půjde trh v Evropě do řiti. A ultrazlodějny jako je green deal znamenají nejen konec toho posledního, co v Evropě funguje, ale i to, že pro firmy mimo evropu už nebude evropský trh zajímavý. Zkrátka, kdo nebude prodávat do Číny a USA, ten je v prdeli.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  30. 07. 2020 16:32

zrusili lancer , galant , eclipse vsekto normalne (jedine zostalo pajero) ... a potom vytvoria auto s interierom na urovni dacia/skoda a cuduju sa ....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan