Mitsubishi pomalu končí s Evropou. Nemá zde v plánu představovat nové modely

32 komentářů

OnlyTruth
30. července • 16:32

zrusili lancer , galant , eclipse vsekto normalne (jedine zostalo pajero) ... a potom vytvoria auto s interierom na urovni dacia/skoda a cuduju sa ....

Polo
30. července • 15:47

Kvůli eurobolševickým regulacím půjde trh v Evropě do řiti. A ultrazlodějny jako je green deal znamenají nejen konec toho posledního, co v Evropě funguje, ale i to, že pro firmy mimo evropu už nebude evropský trh zajímavý. Zkrátka, kdo nebude prodávat do Číny a USA, ten je v prdeli.

bob
28. července • 8:53

Doufám, že si to přečtou ty, co mi dávali mínusy, když jsem pár dní zpátky psal o tom že to tak dopadne a automobilky se na Evropu vesměs vykašlou... :D

Q
28. července • 18:20

To už bylo jasné mnohem dřív. Koronavirus to ale vše uspíší. Mitsubishi v tom určitě nebude samo ... další na řadě bych viděl Subaru a pak jednoho z dvojice Honda a Mazda. A pak Alfa Romeo, ale u ní to nebude ani emisema, ani koronavirem.

Allamarein
28. července • 20:40

A proto všichni uvádí nové modely a motory, jen aby skončili...

Q
29. července • 6:58

Mitsubishi taky dalo nový motor do ASX a oznámilo prichod faceliftovaneho Space Staru ... a najednou teď se chystá na ukončení v Evropě. Mitsu, Mazda, Honda, Subaru ... málokdy mají model či specifikaci extra jen pro Evropu, spíše vybírají že svého portfolia to, co by se v Evropě vyplatilo homologovat a prodávat.

Allamarein
28. července • 10:08

Na Evropu kašlou jen ti, komu se tu nikdy nedařilo. Jak je možné, že Toyota na nás nekašle, Mazda na nás nekašle, Nissan chystá nové modely.

Stanislav Podřanský
28. července • 11:38

Nebreč.

Allamarein
28. července • 15:36

Neber drogy, motá se ti pak svět.

mmichalll
28. července • 7:12

Ja sa im ani necudujem.
Ano kupna sila tu je, aj pocet obyvatelov.
ALE:
1, Ludia su taky rozpistany a rozmaznany ze im uz ani nie je mozne vyhoviet.
2, Absolutne nezmyselne emisne normy
3, Miliardy prikazov zakazov podmienok a zakonov
4, Nanutena povinna vybava auta ako automaticke brzdenie do zastavenia (aky ma vyznam na manualy?) eCall, a mrte dalsich.
5, Zmanipulovane a nanutene NCAP Crash testy a ich debilny system hviezdiciekVsetko toto absolutne zbytocne predrazuje vyvoj a cenu aut.Davam tomu par rokov a v EU sa bude dat kupit absolutne hovno resp len elektrosrot a nanutene auta vyrobene od automobiliek z EU.
Pre ostatne EU strati uplne vyznam.

Ne321
28. července • 7:51

Ani ta kupni sila uz neni co byvala. Staci se podivat na uspechy Dacie a dalsich levnych aut v EU. Pred triceti lety takova auta vyrabely evropske automobilky pro jihoamericke trhy a ani je nenapadlo nabizet je v Evrope. Ted ma Dacia rostouci trvale market share, dotahuje se na Citroen a za par let mozna bude prodavat vice nez matersky Renault.

Znalec
28. července • 6:44

Zaostala technika, nepekný dizajn, slabé úžitkové vlastnosti a vysoké ceny.
Je to skoda, ale žiaľ tak to dopadne, keď vládu vo firme preberú ekonómovia.Podobne skončil aj Fiat.
Neinvestovali, keď bol čas - teraz je už neskoro

Q
28. července • 18:27

Mitsubishi nikdy nepatřilo k těm, kdo by v Evropě mělo velké prodeje. A svůj podíl na trhu si víceméně pořád drží někde kolem 1 %.

p 22
28. července • 7:53

Aj Lancia,Nissan alebo Alfa Romeo.Pokiaľ automobilka nemá v ponuke auto v nižšej strednej triede/segment C/ za cenu povedzme od 13 990 Eur nemá šancu prežiť.Nie každý chce alebo si môže dovoliť Crossover alebo SUV.Pozrite sa akú má momentálne cenu napr.Renault Megane Limited Plus 140 k.14 000 Eur tak to je na tú výbavu a motor super cena.Kórejci to pochopili a predávajú.Ináč Mitsubishi sú podla mna najškaredšie japonské autá a interiér sú čisté devedesiate roky.Síce funkčný ale totálne za zenitom.

Znalec
28. července • 12:51

ono za 14k€ toho vela nevyberies.
Tiez som prave zvazoval ten megane, lenze je to uz starsi model a nema veci, ktore chcem.
Adaptivny tempomat, LED svetla, asistent svetiel, udrzanie v jazdnom pruhu, aktivne brzdenie..Ano, je to v principe nepotrebne, ale po par tisic km v autach, ktore to mali uz auto bez takejto vybavy nechcem.Preto som napokon uprednostnil Skoda Scala :-)
V podobnej cene (po zlave) dostanem vsetky tieto veci, ktore sice Megane u nas moze mat - lenze za nezmyselny priplatok.
Zase sa budem musiet uspokojit s 1.0 TSI.Nieco za nieco.

p 22
29. července • 23:12

Takisto dobrá volba.Len chcem povedať že automobilka ak nemá tento tip auta povedzme od 14-18 000 Eur /samozrejme závisí od výkonu,výbavy atď / tak bude mať velký problém aspoň v našich končinách s predajom.

Michal2
28. července • 15:13

Znalec přece scala má i 1.5tsi.Ohledně toho litru má velmi malou olejovou vanu.Nevím jestli jezdíš dálky nebo kolem komína.Já u toho měnil olej(není to moje) za 1rok/15tkm ala cesty ráno/odpo 22km.Bez prdele taková ridsi vazelína.Jako 30tkm interval by asi motor poškodilo.Bejt to moje max 10tkm.Jako v zimě a stání venku při 0stupních po 2km už topí..to sem čuměl

eu sama sebe zničí
27. července • 22:04

šikana díky ekoteroristickým normám za chvíli zničí všechny automobilky a ak evropu samotnou a mezi tím svět bude produkovat víc a víc emisí za naše peníze

28. července • 1:17

Souhlas !!!!!?!

Trustme
27. července • 17:44

Já říkal, že to zaříznutí Lance EVO je cesta do řitě...

Chytrak
28. července • 1:05

Nene. Chyba se stala už s Evem. Do ty doby dělalo Mitsuauta pro lidi. Galant, colt, lancer, space runner, space star atd. S Evem zapomněli na mainstream a šli do kytek.

emkejx
28. července • 10:49

no ono to mozno chcelo stale robit prakticke htb ci liftbacky, ktore Mitsu malo ktomu jedno EVO a 2-3 SUV nech su ludia spokojny, ale oni vsetko vsadili na SUV a prcka Spacestar, zla volba.

sorpersa
28. července • 9:30

Moja reč a úplný súhlas :-)

Allamarein
27. července • 15:11

Vzhledem k zoufale zastaralé nabídce Mitsubishi na evropských trzích se nemohou divit, že padají do háje. Tak ať jdou, stejně už nic zajímavého nenabízí.

emkejx
27. července • 16:22

veru. pre mna okrem L200 snad vsetko dizajnovy paskvil a materialy v interiery ako z doby Lancer Evo VI. Europanov si treba hyckat, i ked tu mali len 1%.

Allamarein
27. července • 16:53

S tím novým ksichtem je i L200 ošklivá. Nehodí se to snad na žádné jejich auto, stejně jako se nehodila ta obří tlama dříve.

emkejx
28. července • 10:51

ja som to bral proporcne, velka tlama a na dlhom pickupe to este vypadalo ako tak. Ale Eclipse Sport ci jak sa to vola a ASX auta ktorym zadok konci v polovici zadneho blatnika vypadaju ako keby padali na hubu. Otrasne proporcne nevyvazeny dizajn. Naslo si to svojich fanusikov, ale v EU ich asi dost nemali...

Allamarein
28. července • 15:35

Je to design dělaný pro Čínu a Indii, a to v Evropě nikdy nebude fungovat. Mně ta přebujelá chromová nádhera vadí i na L200, jen do doráží tu její podivnou kulatost.

27. července • 16:57

No jasne hlavne ze mate koncern se svejma predrazenejma, poruchovejma , plechovkama.

Allamarein
27. července • 18:42

My tady toho v Evropě máme... Nemůžu za to, že do Asie ještě kvalitní auta nedošla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
28. července • 1:20

Ty jsi vtipalek

.
28. července • 6:54

Pořád lepší vtipálek než hlupák.

Doporučujeme

Články odjinud