Mitsubishi: PAJERO PICK UP se silnějším motorem

Mitsubishi připravilo pro nový modelový rok svůj pick up se silnějším motorem a poupravilo jeho vzhled.
Mitsubishi: PAJERO PICK UP  se silnějším motorem

Výkon upraveného vznětového motoru s přeplňováním stoupl na 115 ks, chcete-li 85kW. Zvýšení bylo dosaženo díky novému turbodmychadlu s variabilní geometrií lopatek, proto  se podařilo zvýšit maximální výkon motoru o celých 16%. Nejmodernější elektronická řídící jednotka zároveň zajišťuje optimální využití této síly při všech jízdních režimech.

Dojem robustnosti modernizovaného vozu je umocněn zejména přepracovanou maskou chladiče, designem předního nárazníku a použitím čirých skel na předních a zadních světlech. Dojem z omlazeného automobilu je však stále stejný; silný tahoun.

Pod tímto robustním – siláckým kabátem najdeme vcelku luxusní, velkoryse koncipovaný interiér. Kabina vozu poskytuje zvýšený komfort srovnatelný s osobním automobilem. Navíc je možné vybrat si vybavení z bohaté nabídky originálních doplňků a příslušenství podle profesionálního zájmu nebo životního stylu jeho majitele.

Podívejme se nyní konkrétně, jak je vybaveno nejluxusnější PAJERO PICK UP TD GLS. Ve standardní výbavě je kromě 100% uzávěrky diferenciálu rovněž posilovač řízení, imobilizér, systém rychlého žhavení, vyhřívání zadního skla, mlhové zadní světlo, airbag řidiče, komfortní sedadla, ABS, airbag spolujezdce, kola z lehké slitiny, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, ostřikovače světlometů, elektricky ovládaná okna se zařízením proti přiskřípnutí, chromové kliky dveří a automatickou klimatizaci.

U Mitsubishi nezapomínají ani na podnikatele – právnické osoby. PAJERO PICK UP je možné zakoupit i s možností odpočtu daně z přidané hodnoty. Při nákupu tohoto automobilu můžete vybírat ze třech základních verzí; s jednoduchou kabinou, s kabinou typu Club a s dvojitou kabinou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 2 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků