Mitsubishi Pajero 2010: pár jemných úprav a nový agregát

Evropská divize automobilky Mitsubishi si pro vrcholný off road s trojicí diamantů na přídi připravila několik úprav, které mají vozu dodat druhý dech v dalším boji s konkurencí. Ta nejpodstatnější změna se přitom odehrála pod kapotou, kde si může zákazník dopřát upravený 3,2 litrový vznětový agregát DI-D, který nyní disponuje výkonem 147 kW/200 koní. Z čisto matematického pohledu to pak znamená až 25 procentní nárůst výkonu oproti předchozí verzi. Zvýšený výkon pramení z točivého momentu 441 Nm, pozvednutého z předchozích 381 Nm.

U čísel ale zdaleka nekončíme, automobilka totiž k tomu všemu poupravila i pětistupňovou manuální převodovku, čím se nezlepšily ani tak jízdní vlastnosti ale hlavně spotřeba. Oproti 9,2 l/100 km si inovovaný diesel „vezme“ v kombinovaném provozu už jenom 8,5 litru nafty, u automatické převodovky se spotřeba zvedne na stále přijatelných 9,6 litru.
Další úpravy pak nalezneme v nabídkách 17-ti a 18-ti palcových kol, v multimediálním komunikačním systému MMCS a Mitsubishi avizovalo i lepší odhlučnění interiéru.
Novinka by se na evropských trzích měla objevit již během následujících týdnů.
2010-Mitsbubishi-Pajero-1.jpg2010-Mitsbubishi-Pajero-4.jpg2010-Mitsbubishi-Pajero-2.jpg 
Mitsubishi Pajero 2010

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud