Mitsubishi Outlander: vyspělé silniční SUV

19 komentářů

martin
4. června • 17:35

Zdravim zvazujem kupu benzinovej 2,4 aka je realna spotreba a na co si treba davat pozor pri kupe ? vopred dik moc :-)

tony
21. února • 21:04

koupil jsem před vánocemi a jízda s ním je požitek. Ať po dálnici nebo po zledovatělé silnici.
Je to prostě mazel.

MX
22. listopadu • 13:46

2 litrovy TDI od VW je mozno na hranici pouzitelnosti, ale aspon to je nemecky diesel. Mam francuzske auto (kupene ako nove, nie jazdene) a nikomu by som problemy s nim nezelal, zvlast co sa tyka motora.
Takze kto ma rad navstevy servisov, nech si pocka na francuzske SUV s ich motormi, ja osobne by som bral radsej Outlander. A to dokonca s tymto "nekulturnym" dieselom, radsej ako pockat na vykonnejsi "kulturny" od PSA.
Berte moj nazor ako subjektivny, kazdopadne francuzska technika nikdy viac.

RR
16. srpna • 18:36

Mám to auto s nemeckým dieslom a moje predsudky voči týmto motorom získané skúsenosťami s Passatmi sa potvrdili. Za jeden a pol roka tri poruchy motora - tri krát na dva týždne bez auta a kopec problémov. Diesel od VW už nikdy viac. Hneď po splatení lesingu sa tohto super auta s "aušusovým" motorom zbavím a kúpim si poctivý japonský "benziňák" spolu s CVT. Odmenou za vyššiu spotrebu mi bude spoľahlivosť a tichý, kultivovaný chod motora. Ušetrím si problémy a po skončení záruky určite aj peniaze.

Ivan
9. října • 19:36

a ešte niečo, videl som nový facelift a nový Outlader ktorý sa začne predávať začiatkom roka bude vyzerať lepšie -má predok z evo a ovela kvalitnejšie materály v interiery.

kikili
28. října • 14:14

mam Outlander MY2009, 2,2D, motoricky v pohode - 156k staci, xenony su super ... :o))), keby robili 2,4 benzin s manualnou prevodovkou, porozmyslam. Ten 2,4 benzin automat som soferoval cca 1200km, je to na take jazdenie "do pohody" nic pre mna, ked potrebujem zrychlit - podradit - aj tak cvakam manualom, lebo automat rozmysla, tak naco ...

Stanleyss
27. ledna • 22:11

Akú má tá 2.4. spotrebu, vážne o nej uvažujem. Dík

Ivan
9. října • 19:35

ja práve uvažujem nad kúpou M.Outlander a všetci ma nahovárajú na dieselový motor že ušetrím na spotrebe ale ja som vždy mal len japonské autá s benzínovými motormi a nikdy som nemal problém že by sa mi pokazil motor a vlastne nikdy sa mi na nich nič nepokazilo len bežné opotrebovatelné veci. Takže chcem kúpiť ten benzínový variant aj ked bude žrať 10 litrov. Otec má M.Grandis s tým istým motorom a má najazdených 120000 km a žiadna porucha a žerie mu to tých 10 až 11 litrov pri celkom svižnej jazde a to si myslím je ťažšie auto. ale pomohol si mi vzdať sa myšlienky na tie diesle. Ďakujem.:-))

Croix
16. května • 16:17

Díky jaké redukci Outlander sjede dolů ze svahu? Co je to dle redakce "redukce" v daném případě? Outlander žádný redukovaný převod nemá...

Croix
16. května • 16:12

Auto se mi líbí po designové stránce, ale zatím jsem se v něm nesvezl.... Spolu s nejnovější Hondou SUV ukazují kruh po kterém se po technické stránce ve vztahu k terénním vlastnostem začala SUV stále více pohybovat: Jsou to stále více jen zase osobní auta s náhonem i "do zadu" bez dalších dovedností a stále nižší světlou výškou, jako když kdysi přišly první čtyřkolky - kombíky - Peugeot 405 Break 4x4, Audi Quattro kombi, apod., kolem roku 1990, kdy tyhle osobáky ještě měly světlost podvozků podstatně vyšší než dnes, k čemuž se dnešní SUV začínají zase postupně blížit. Protože mají za reálný cíl zase jen dojet po pěšině nebo ujetým sněhu na chatu.... Jen mají dnes na společných platformách podvozků zvýšenou stavbu samotné karoserie výhradně v provedení kombi, která je odlišuje od výhradně silničních dvoukolek dané značky. Opravte mě, jestli se mi to jen zdá.... Zajímalo by mě, co bude obnášet kategorie SUV za 10 let, jestli se po vzájemném souboji navzájem nerozpustí s dnešními MPV a kombíky v něco sjednoceného :-))

pomstitel
15. května • 18:01

Dost ma to rozculuje, ked vsade citam aky je to velikansky kufrisko s objemom 771l pritom nikde sa neuvadza, ze to je po strop a nie po plateu. Po strop ma takyto batozinovy priestor skoro kazde druhe kombi. Inak auto vyzera fakt dost dobre som zvedavy na ceny od Citroenu a Peugeotu. BTW videl uz niekto ceny noveho Nissaanu X-trail?

palo
3. dubna • 8:54

Ten kufor kamo je super 771l aj ked hovoris po strop a skus sa krcit ku kombi autam a skus nakladat tento bezproblemova manipulacia a suv ma naozaj najvacsi kufor porovnaval som vsetky testy a mal som moznost ho aj vyskusat a niektore tie kombicka sa cenovo splhaju cenovo viac ako Outlander a nemaju ani taku vybavu a vobec pohon 4X4,kvalita vozidiel Mitsubishi je bezproblemova mam uz druhe vozidlo a neviem co je servis,co o europskych vyrobcoch sa neda povedat vid Citroen,Renault atd neodporucam kupovat.

PGH
10. října • 16:25

Niekde na slovenskom webe Mitsubichi, skryte v jednom z PDF dokumentov je to zahrazbane, ze vsade spominanych 771 litrov je podla metody VDA, tj po strop. Cize odhadom po dolny okraj okien bude tak 450-500.Niekomu sa moze zdat malo, asi kazdy den stahuje polku domu alebo potrebuje stale so sebou nosit v kufri kompletnu golfovu vybavu a k tomu chce zmestit este aj dva poskladane kociky ... mne sa to zda velmi solidna hodnota. Ale uznavam, ze niekto mozno pozaduje este viac.

Karkulka
15. května • 15:34

Doporučuju auto koupit v Německu kde INSTYLE stoji 28700,- Euro i méně. Jedná se o tzv. nová EUROauta dovážená z Nizozemí nebo Dánska... http://www.car-connect.net/angebote/ergliste.asp?modell=17&typ=397890363&au_lfdnr=0&m_lfdnr=2&b_lfdnr=0&fm_leistungkw=0&visit=0&preis=0&bestell=0Auto je to výtečné i když článek je psán poněkud jízlivě a je vidět, že autor nemá vozy Mitsubishi rád....V Japonsku je to nejprodávanější SUV a v Německu má za duben nárust prodeje o 302% !! Co se týče těch plastů, částečně s tím souhlasím, ale provedení je perfektní. Co je skvělé, že jsou ve výbavě Intense+ a Instyle v základu xenony. Výbava INSTYLE za tu cenu (zvlášť z Německa) je výborná (rádio Rockford 650W, xenony, blue-tooth handsf., kůže, střešní okno, startovací karta,vyhřív.sedadla a el.nastav....)...Zde je zajímavý test několika SUV kde Outlander zvítězil: http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13611

satanko
24. listopadu • 13:37

Uvedená adresa nefunguje. prosím upresniť. Ďakujem

Robert Vašíček
17. května • 8:42

Dobré ráno,dovolte, abych Vám oponoval. Nevím, podle čeho jste přišla na fakt, že bych neměl Mitsubishi rád. Moje krátká zkušenost s vozy Mitsubishi - modely L200, Grandis nebo Colt dopadla vždy pozitivně. Napíšu-li tedy o Mitsubishi, že si rádo vypůjčuje motory, zvláště naftové, není to nic zlého, jen trefná konstatace faktu a nic nevypovídá o mém vztahu k automobilce.Mějte se fajn
Robert Vašíček

lexus
15. května • 14:02

....Nebylo by to Mithubishi kdyby si někde něco nevypůjčilo...............tak nějak zní jedna věta v článku. Pominu-li to že je v té větě až příliš negativních výrazů by mě hlavně zajímalo co vše a kde si někdy v minulosti mistubishi něco vypůjčilo. Děkuji za odpověd

majko!
15. května • 8:25

Bol som si tento model pozrieť na Bratislavskom autosalóne (po novom Mondeu jeden z mojich favoritov), no bol som dosť sklamaný plastami použitými v interiéri (dvere) a hlavne na palubnej doske - tvrdý plast akoby do najlacnejších áut najnižšej triedy...
Neviem ako ostatných, no toto ma od kúpy odrádza.
PS - nemali tam ale najvyššiu výbavu, tak možno nejaký rozdiel tam vo vyhotovení bude - dúfam! ;-)

EdoBoss
15. května • 8:33

V plastoch nevidím žiadny problém, nebúchajú, nevŕzgajú a neprodukuju tolko škodlivýn ako mäkké plasty. Na Slovensku sú autá skoro vypredané, je iba pár kusov a tiež sú objednané autá dopredu. Auto je naozaj super.

Doporučujeme

Články odjinud