Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Značka Mitsubishi do Francie přivezla finální provedení hybridní verze svého nového SUV Outlander III.

Třetí generaci modelu Mitsubishi Outlander jsme vám představili už letos na jaře, ale již v červnu bylo potvrzeno, že se v následujících měsících počítá také s progresivním provedením typu plug-in hybrid. Outlander vychází z koncepční studie Mitsubishi PX-MiEV II a provozní parametry pro hybrid byly v Paříži potvrzeny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Outlander PHEV slaví svoji premiéru v Paříži

Pohonná soustava sestává ze zážehového, atmosféricky plněného řadového čtyřválce s objemem 2,0 l, li-ionových akumulátorů 12 kWh a dvojice elektromotorů. Každý je uložen na jedné z náprav a dohromady vykazují výkon 82 koní (60 kW) a točivý moment 195 Nm. Celý systém vozu Outlander PHEV umožňuje ujet na čistě elektrickou energii až 55 km.

Mitsubishi Outlander III: stejné rozměry, nová technika

Mitsubishi Outlander III: stejné rozměry, nová technika

Celkový dojezd modelu Mitsubishi Outlander PHEV činí 880 km a průměrná spotřeba má činit 1,6 l/100 km (samozřejmě s plně přednabitými bateriemi). V módu Pure EV vůz využívá obou elektromotorů a čistě elektrické energie a ujede až zmíněných 55 km. Režim Series Hybrid zapojí spalovací motor do pozice generátoru elektrické energie, přičemž nastavení Parallel Hybrid zajistí maximální přísun energie ze všech dostupných zdrojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Outlander PHEV nabídne trojici jízdních režimů a hospodárný provoz

Nový plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV bude prodáván na domácím, japonském trhu od počátku příštího roku, japonské a severoamerické trhy a další exportní regiony mají následovat v jeho průběhu.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků