Mitsubishi Outlander PHEV: s hybridem „až“ 55 km na elektřinu

Značka Mitsubishi do Francie přivezla finální provedení hybridní verze svého nového SUV Outlander III.

Třetí generaci modelu Mitsubishi Outlander jsme vám představili už letos na jaře, ale již v červnu bylo potvrzeno, že se v následujících měsících počítá také s progresivním provedením typu plug-in hybrid. Outlander vychází z koncepční studie Mitsubishi PX-MiEV II a provozní parametry pro hybrid byly v Paříži potvrzeny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Outlander PHEV slaví svoji premiéru v Paříži

Pohonná soustava sestává ze zážehového, atmosféricky plněného řadového čtyřválce s objemem 2,0 l, li-ionových akumulátorů 12 kWh a dvojice elektromotorů. Každý je uložen na jedné z náprav a dohromady vykazují výkon 82 koní (60 kW) a točivý moment 195 Nm. Celý systém vozu Outlander PHEV umožňuje ujet na čistě elektrickou energii až 55 km.

Mitsubishi Outlander III: stejné rozměry, nová technika

Mitsubishi Outlander III: stejné rozměry, nová technika

Celkový dojezd modelu Mitsubishi Outlander PHEV činí 880 km a průměrná spotřeba má činit 1,6 l/100 km (samozřejmě s plně přednabitými bateriemi). V módu Pure EV vůz využívá obou elektromotorů a čistě elektrické energie a ujede až zmíněných 55 km. Režim Series Hybrid zapojí spalovací motor do pozice generátoru elektrické energie, přičemž nastavení Parallel Hybrid zajistí maximální přísun energie ze všech dostupných zdrojů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Outlander PHEV nabídne trojici jízdních režimů a hospodárný provoz

Nový plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV bude prodáván na domácím, japonském trhu od počátku příštího roku, japonské a severoamerické trhy a další exportní regiony mají následovat v jeho průběhu.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků