Hybridní SUV s možností dobíjení ze zásuvky opět potvrdilo svou dominanci na trhu – tentokrát naposledy. I v loňském roce kralovalo v prodejích na starém kontinentu.
I přes smutné zprávy o odchodu Mitsubishi z Evropy si zákazníci opět kupovali plug-in hybridní outlander ve velkém. V loňském roce se prodalo celkem 26.673 kusů, čímž se japonské SUV stalo nejprodávanějším dobíjecím SUV. Celkově je v segmentu plug-in hybridů na evropském trhu druhé za Mercedesem třídy A, za ním následují Volvo XC40, Volkswagen Passat, BMW řady 3, Ford Kuga, Volvo XC60, Audi Q5, Mercedes třídy E a Kia Niro.
Je vhodné zdůraznit, že Outlander si drží svou pozici na špici prodejů plug-in hybridních SUV v Evropě již od představení minulé generace a teprve v loňském roce jej z trůnu v rámci hybridů dobíjených ze zásuvky sesadil malý Mercedes. Oproti předloňskému roku, kdy se prodalo 34.729 vozů, jde o propad o 21 %, což není na „výběhový“ model vůbec špatné.
Nová generace Outlanderu se představila v letošním roce na technice aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Stojí na platformě CMF, pohání ji benzinový čtyřválec o objemu 2,5 litru s výkonem 135 kW (184 k). Na evropském trhu však zřejmě nabízena nebude, byť má díky prodejním úspěchům předchozích verzí na co navazovat.