Mitsubishi Outlander facelift: ve stylu GT Prototype

Ačkoli se většina milovníků automobilů nyní soustředí především na autosalon ve Frankfurtu, zajímavé věci se dějí i jinde, což nám připomněla i domácí premiéra klíčového modelu Hyundai Sonata šesté generace, který jsme vám představili na tomto místě.

Z Číny nyní přicházejí první snímky faceliftovaného provedení vozu Mitsubishi Outlander, jež do značné míry čerpá inspiraci ze studie Outlander GT prezentované letos v New Yorku (my jsme o ní psali na tomto místě). Díky tomu se Outlander dočkal agresivnější přídě ve stylu typu Lancer, která je včetně kapoty, nárazníku, blatníků a zrcátek zcela nová.

Na snímcích vidíme provedení určené pro čínský trh, ale podle všeho se od toho evropského příliš lišit nebude.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Outlander 2010

bazar

Mitsubishi Colt 1,1
Rok výroby: 2005
Stav: 98 895 km
Cena: 80 000 Kč
Mitsubishi Colt 1,1
Rok výroby: 2011
Stav: 98 191 km
Cena: 110 000 Kč
Mitsubishi Pajero 3,2
Rok výroby: 2015
Stav: 34 123 km
Cena: 650 000 Kč
Mitsubishi Carisma 1,6
Rok výroby: 2002
Stav: 188 490 km
Cena: 41 000 Kč
Mitsubishi Pajero 3,2
Rok výroby: 2011
Stav: 149 135 km
Cena: 470 000 Kč
Mitsubishi Colt 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 62 304 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků