Mitsubishi Outlander dostane dva nové motory

Zhruba půl roku od uvedení nové generace Outlanderu přichází velmi pozitivní informace. Mitsubishi chystá výrazné rozšíření nabídky pohonných jednotek, protože v současnosti lze Outlander objednat jen s motorem 2,0 Di-D, který je vypůjčen od Volkswagenu a nabízí výkon 103 kW (140 k). Malou prozatímní útěchou je možnost zakoupení si továrního chiptuningu, který navýší výkon na 128 kW (167 k) a točivý moment na 365 Nm.

Tip: První test nového Outlanderu naleznete zde.

V září na Frankfurtském autosalonu bude představen Outlander s další dvojicí pohonných jednotek. Nově dostane pod kapotu větší naftový motor 2,2 Di-D, který si prozněnu vypůjčí od koncernu PSA a který bude dosahovat výkonu 115 kW (156 k) a točivého momentu 380 Nm. O přenos výkonu na všechna kola se bude u této verze starat manuální šestistupňová převodovka.

Nově se pod kapotou Outlanderu objeví i benzínový motor. Půjde o vlastní motor Mitsubishi o objemu 2,4 l MIVEC, který nabídne výkon 125 kW (170 k) a točivý moment 232 Nm. Tento model bude dle trhu vybaven buď předním náhonem, nebo náhonem na všechna kola. Výkon pak bude přenášet buď pětistupňový manuál, nebo šestistupňová převodovka CVT. Obě nové verze se na trhu objeví ještě před koncem letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků