bohuzial nikde som sa nedocital namerane parametre zrychlenia a nejaku pruznost to ze auto je hodnotene ako pruzne je pekne ale zaujimali by ma cisla, je mozne ich doplnit.?
ale ma to svoje plus ta skaredost. Nikto to auto nebude aspon kradnut
Mně zarazila hned na první stránce větička o tom, že 2.2 ropák se 150 koníky a cca 400Nm je něco extra. KIA má podobný motor 2.2CRDI
ini maju 2,2 dizel a 150kw.
A nebo Toyota s vyšším výkonem - http://www.autoevolution.com/engine/toyota-avensis-200... ...
myslíš tuhle? standardně na výkon 150 koní, respektive 380 Nm. Jen tak mimochodem dieselový motor s tímto výkonem je mezi podobně velkými soupeři naprostým evergreenem.
Jo. Sice jsem nepochopil jak ten "evergreen" zapadá do celkového významu věty, ale to asi bude nějaký básnický obrat. :-)
A výrobce navíc lže když uvádí v technických parametrech krouťák 450 Nm při 2000-2800 ot./min. Graf jasně dokazuje, že udané maximum momentu vůbec není v tomto širokém rozsahu ale nastupuje jen krátce až nahoře - při 2800 otáčkách - a do té doby jen pozvolna roste. Při 2000 ot. je moment dokonce jen cca 400 Nm, tj. o 11% méně než slibuje výrobce. Takže uvedené technické údaje jsou lživé a klamou zákazníka
Ono papier znesie vsetko. Mam za to, ze odpoved retard-marketingu by bola, ze tych 450Nm je NIEKDE medzi 2000-2800 cize vsetko je v uplnom poriadku a nemame tusenia co sa Vam na nasom super hyper skvelom produkte nepaci :-)
Tohoto Outlandera bych bral všema deseti
Takže pro místní pisálky: je to chiptuning nebo powerbox? Protože to, co je vražené vedle airboxu a ECU (pro méně chápave pisálky mezi vzduchovým filtrem a "mozkem", řídící jednotkou) nápadně připomíná přídavnou řídící jednotku :-) Jenom pro pořádek. Doufám, že to je testovaný kousek bez adaptací, což by v téhle ceně mělo být? Nechci být šťoura, ale není to Ralliart? Slyšel jsem, že první generace měli s adaptacemi trochu problém... B-]
Taky nechci být šťoura, ale generace měly, ne měli. Jenom pro pořádek.
Text mi přijde poněkud zmatený - cituji: "...Točivý moment nakonec standardně nastupuje už při 1500 ot./min ...Převedeno do praxe se v nízkých otáčkách neděje zhola nic, aby kolem dvou tisíc motor zabral takovým způsobem..."a k tomu ještě "....Motor táhne do cca 4400 ot./min...."z přiloženého grafu výkonu vyplývá že motor totálně umírá už kolem 4200 otáček.Kromě toho nerozumím proč po zvýšení výkonu o 20% se prakticky nezměnila maximálka, o tom není v článku ani zmínka. A těch 30 tisíc za čip je taky dobrá vývrtka
Pan pisálek by si měl někde vygooglovat, co je turboefekt. Protože to, co za něj vydává, turboefekt není.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.