Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

Vylepšený vzhled, pohon všech kol, automat i armáda asistenčních systémů. To vše má pomoci Mitsubishi L200 udržet se v čím dál tím konkurenčnějším prostředí středně velkých pick-upů.

Už legendární model tří diamantů se dočkal faceliftu. Avizován již byl dříve, proto nová příď sice nešokuje, ale rozhodně zaujme. L200 dědí masku "dynamic shield" s úzkými Full LED vysoko umístěnými světlomety. Díky tomu působí moderněji. Zezadu se toho pak tradičně v případě pick-upu krom odlišné grafiky svítilen příliš vymyslet nedá.

Když AMG upravovalo Mitsubishi: Debonair dostal nebývale ostrý design

Když AMG upravovalo Mitsubishi: Debonair dostal nebývale ostrý design

Neměnil se však jen design, ale i technická stránka. Větší jsou brzdy. Nově je na výběr ze dvou pohonů všech kol. Jmenují se Super-Select 4WD s mechanicky přiřaditelným pohonem přední nápravy a Easy-Select 4WD. V případě druhé verze lze nově zvolit jízdní režimy pro bahno, písek, kameny či sníh. Tehdy se přizpůsobí nejen mozek čtyřkolky, ale také další části vozu včetně asistentu pro sjezd z kopce.

Elektronika je vůbec výrazně vylepšena. Součástí výbavy je nově i nouzové brzdění, varování před příčnou dopravou, sledování mrtvého úhlu či kamerový systém s 360stupňovým pohledem. V interiéru najdete lepší materiály a jiný palubní počítač.

Návrat Mitsubishi Galant? Neoficiální studie ukazuje nový sedan pro rok 2020

Návrat Mitsubishi Galant? Neoficiální studie ukazuje nový sedan pro rok 2020

Pohon se nemění, alespoň co se motoru týče. K dispozici pro Evropu pravděpodobně zůstane dále čtyřválec o objemu 2,4 litru. Ovšem bude muset být nově homologován, a tak dosud neznáme přesné parametry. Pětistupňový automat by však měla nahradit samočinná se šesti stupni. K odhalení evropské verze dojde záhy, zatím se díváme na asijskou variantu. Prodej bude zahájen i u nás do léta příštího roku.

Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků