Mitsubishi odhaluje facelift pick-upu L200. Dostal nejen futuristickou příď

Vylepšený vzhled, pohon všech kol, automat i armáda asistenčních systémů. To vše má pomoci Mitsubishi L200 udržet se v čím dál tím konkurenčnějším prostředí středně velkých pick-upů.

Už legendární model tří diamantů se dočkal faceliftu. Avizován již byl dříve, proto nová příď sice nešokuje, ale rozhodně zaujme. L200 dědí masku "dynamic shield" s úzkými Full LED vysoko umístěnými světlomety. Díky tomu působí moderněji. Zezadu se toho pak tradičně v případě pick-upu krom odlišné grafiky svítilen příliš vymyslet nedá.

Když AMG upravovalo Mitsubishi: Debonair dostal nebývale ostrý design

Když AMG upravovalo Mitsubishi: Debonair dostal nebývale ostrý design

Neměnil se však jen design, ale i technická stránka. Větší jsou brzdy. Nově je na výběr ze dvou pohonů všech kol. Jmenují se Super-Select 4WD s mechanicky přiřaditelným pohonem přední nápravy a Easy-Select 4WD. V případě druhé verze lze nově zvolit jízdní režimy pro bahno, písek, kameny či sníh. Tehdy se přizpůsobí nejen mozek čtyřkolky, ale také další části vozu včetně asistentu pro sjezd z kopce.

Elektronika je vůbec výrazně vylepšena. Součástí výbavy je nově i nouzové brzdění, varování před příčnou dopravou, sledování mrtvého úhlu či kamerový systém s 360stupňovým pohledem. V interiéru najdete lepší materiály a jiný palubní počítač.

Návrat Mitsubishi Galant? Neoficiální studie ukazuje nový sedan pro rok 2020

Návrat Mitsubishi Galant? Neoficiální studie ukazuje nový sedan pro rok 2020

Pohon se nemění, alespoň co se motoru týče. K dispozici pro Evropu pravděpodobně zůstane dále čtyřválec o objemu 2,4 litru. Ovšem bude muset být nově homologován, a tak dosud neznáme přesné parametry. Pětistupňový automat by však měla nahradit samočinná se šesti stupni. K odhalení evropské verze dojde záhy, zatím se díváme na asijskou variantu. Prodej bude zahájen i u nás do léta příštího roku.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků