MITSUBISHI: Nový management pro Evropu

Není žádným tajemstvím, že v rámci Mitsubishi Motors Corporation (MMC) vládla nespokojenost s výsledky evropské části.
MITSUBISHI: Nový management pro Evropu
Proto došlo v posledních týdnech rovněž k velkým změnám v čele dceřiné společnosti Mitsubishi Motor Sales Europe (MMSE) sídlící v Amsterdamu. Řízení evropské větve japonského automobilového koncernu se chopil významně omlazený manažerský tým, jehož cílem je zvýšit efektivnost prodeje a výroby a dosáhnout toho, aby se v Evropě značka Mitsubishi Motors vrátila v průběhu fiskálního roku 2003 do černých čísel.

Nový management je tedy složen:

Stefan JACOBY
Jen měsíc poté, kdy byl jmenován do čela (jako předseda představenstva správní rady a nejvyšší výkonný ředitel) Mitsubishi Motors Europe B.V. (MME), ujal se také funkce prezidenta Mitsubishi Motor Sales Europe (MMSE). Stefan Jacoby absolvoval v roce 1985 studia MBA na Univerzitě v Kolíně nad Rýnem, má za sebou šestnáctiletou kariéru v koncernu VW, naposledy jako vicepresident pro asijský a pacifický region. Je mu 43 let.

Hiroši TOHIJAMA
Sedmapadesátiletý vicepresident společnosti je zodpovědný za strategii a koordinaci společnosti.

Hub LEMMENS
Dlouholetý pracovník MMSE zastával v poslední době funkci generálního manažera pro informační technologie v nizozemské automobilce NedCar. Nyní je v rámci evropské společnosti zodpovědný za informatiku jako Chief Information Management Officer.

Thomas WEIGAND
Dlouholetý odborník na asijský automobilový trh byl jmenován vicepresidentem pro řízení trhu.

Daniel NACASS
Bývalý novinář a dlouholetý pracovník v oblasti public relations u renomovaného evropského automobilového výrobce je od nynějška zodpovědný v rámci MMS za veřejné vztahy.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků