Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Žádnou zásadní modelovou novinku od Mitsubishi zatím nečekáme, ale za pozornost jistě stojí nový motor 1,8i MIVEC.
Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Po včerejšku máme k dispozici první podrobnosti ke zcela nové generaci zážehového motoru MIVEC 1,8i vyvíjené pod kódovým označením 4J10. Kromě proměnného časování ventilů MIVEC nabídne řadu dalších vylepšení včetně soustavy start/stop. Během několika měsíců by se měl objevit pod kapotami modelů Lancer nebo ASX. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace čtyřválec MIVEC 1,8i má přinést především snížení spotřeby paliva

Výkon atmosféricky plněné jednotky 4J10 bude dosahovat nezměněného výkonu 140 koní (103 kW) při 6 000 ot./min. a o 4 Nm nižšího točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nová generace soustavy start/stop bude k mání také v kombinaci s automatickými převodovkami, zatímco ta stávající je k dispozici pouze pro skříně s manuálním řazením.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků