Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Žádnou zásadní modelovou novinku od Mitsubishi zatím nečekáme, ale za pozornost jistě stojí nový motor 1,8i MIVEC.
Mitsubishi: nová generace motoru MIVEC

Po včerejšku máme k dispozici první podrobnosti ke zcela nové generaci zážehového motoru MIVEC 1,8i vyvíjené pod kódovým označením 4J10. Kromě proměnného časování ventilů MIVEC nabídne řadu dalších vylepšení včetně soustavy start/stop. Během několika měsíců by se měl objevit pod kapotami modelů Lancer nebo ASX. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová generace čtyřválec MIVEC 1,8i má přinést především snížení spotřeby paliva

Výkon atmosféricky plněné jednotky 4J10 bude dosahovat nezměněného výkonu 140 koní (103 kW) při 6 000 ot./min. a o 4 Nm nižšího točivého momentu 172 Nm při 4 200 ot./min. Nová generace soustavy start/stop bude k mání také v kombinaci s automatickými převodovkami, zatímco ta stávající je k dispozici pouze pro skříně s manuálním řazením.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků