Mitsubishi nahradí Lancer sedanem od Renaultu nebo Nissanu

Mitsubishi nahradí Lancer sedanem od Renaultu nebo Nissanu

Mitsubishi Lancer není příliš úspěšný model. Vlastně je to na evropském trhu v segmentu C docela velký a smutný propadák. Zatímco například Volkswagen prodává měsíčně v průměru přes 40 000 golfů, Mitsubishi sotva dosáhne na tři tisíce prodaných kusů Lanceru.

S vylepšením pozice na trhu má značce Mitsubishi pomoci partnerství s aliancí Renault-Nissan, ze kterého mají v příštích letech vzejít dva vozy. Větší sedan postavený na bází Renaultu Latitude je určený pro Asii a Severní Ameriku, menší sedan segmentu C pak zamíří do Evropy.

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 180 k - kůň za tisíc Kč

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 180 k - kůň za tisíc Kč

Všechny tři automobilky zatím pouze potvrdily spolupráci, přesnější data ohledně menšího sedanu pro Evropu zatím neupřesnily. Nicméně asi nejlogičtější je použití nové platformy CMF-CD, na které jezdí nový Qashqai, X-Trail a Espace. Na stejné platformě přijde i v roce 2016 nový Renault Mégane.

Mitsubishi ještě odmítá potvrdit, jestli se bude jednat o samostatný model nebo pouze o Renault nebo Nissan s jinou značkou na kapotě. Stejně tak japonská automobilka nepotvrdila, kde by se měl pro Evropu určený sedan segmentu C vyrábět.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků