Mitsubishi nahradí Lancer sedanem od Renaultu nebo Nissanu

Mitsubishi nahradí Lancer sedanem od Renaultu nebo Nissanu

Mitsubishi Lancer není příliš úspěšný model. Vlastně je to na evropském trhu v segmentu C docela velký a smutný propadák. Zatímco například Volkswagen prodává měsíčně v průměru přes 40 000 golfů, Mitsubishi sotva dosáhne na tři tisíce prodaných kusů Lanceru.

S vylepšením pozice na trhu má značce Mitsubishi pomoci partnerství s aliancí Renault-Nissan, ze kterého mají v příštích letech vzejít dva vozy. Větší sedan postavený na bází Renaultu Latitude je určený pro Asii a Severní Ameriku, menší sedan segmentu C pak zamíří do Evropy.

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 180 k - kůň za tisíc Kč

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 180 k - kůň za tisíc Kč

Všechny tři automobilky zatím pouze potvrdily spolupráci, přesnější data ohledně menšího sedanu pro Evropu zatím neupřesnily. Nicméně asi nejlogičtější je použití nové platformy CMF-CD, na které jezdí nový Qashqai, X-Trail a Espace. Na stejné platformě přijde i v roce 2016 nový Renault Mégane.

Mitsubishi ještě odmítá potvrdit, jestli se bude jednat o samostatný model nebo pouze o Renault nebo Nissan s jinou značkou na kapotě. Stejně tak japonská automobilka nepotvrdila, kde by se měl pro Evropu určený sedan segmentu C vyrábět.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků