Mitsubishi Lancer není příliš úspěšný model. Vlastně je to na evropském trhu v segmentu C docela velký a smutný propadák. Zatímco například Volkswagen prodává měsíčně v průměru přes 40 000 golfů, Mitsubishi sotva dosáhne na tři tisíce prodaných kusů Lanceru.
S vylepšením pozice na trhu má značce Mitsubishi pomoci partnerství s aliancí Renault-Nissan, ze kterého mají v příštích letech vzejít dva vozy. Větší sedan postavený na bází Renaultu Latitude je určený pro Asii a Severní Ameriku, menší sedan segmentu C pak zamíří do Evropy.
Všechny tři automobilky zatím pouze potvrdily spolupráci, přesnější data ohledně menšího sedanu pro Evropu zatím neupřesnily. Nicméně asi nejlogičtější je použití nové platformy CMF-CD, na které jezdí nový Qashqai, X-Trail a Espace. Na stejné platformě přijde i v roce 2016 nový Renault Mégane.
Mitsubishi ještě odmítá potvrdit, jestli se bude jednat o samostatný model nebo pouze o Renault nebo Nissan s jinou značkou na kapotě. Stejně tak japonská automobilka nepotvrdila, kde by se měl pro Evropu určený sedan segmentu C vyrábět.