Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

14 komentářů

Pepe
10. listopadu • 14:57

Jen by me zajimalo jakej je rozdil mezi temito tovarnima upravama a mezi FQ320, FQ340 a FQ400(verze ktera se prodavala jen v Anglii).

sandokan
10. listopadu • 18:25

Tak tak, taky jsem to chtel napsat. Nejspis v tom nebude zadny rozdil, spis jen ze mozna bude dostupny pro "evropske" zakazniky.

delph
11. listopadu • 20:02

napadlo mě uplně přesně to samé když jsme to čet. sem si říkal že sde jedná i o neanglickou verzi FQček

Mitch
10. listopadu • 12:57

Cetl jsem asi pred rokem v Autocaru /Carautu/ ze Evo melo 2.2 motor a 700 koni... to je trohu jine kafe... stejne Evo bych na kazdodenni jezdeni nebral a radeji se vezmu 700k verzi, ne. stala asi kolem 100.000 USD vc. DPH

Mirek-607
10. listopadu • 13:39

To ale neni tovarni uprava se zarukou od Mitsu ;) Jinak i v Brne jsou dve EVA VI otce a syna Komarkovych, co maji 550HP z objemu prevrtaneho na 2.2l. Jezdi zavody do vrchu.

Flavio
10. listopadu • 0:24

Jen by mě zajímalo jak četné servisní intervaly doporučuje výrobce po těchto úpravách, když u základní verze Eva jsou po 7500km.

Bobby
10. listopadu • 0:32

750 km?  Tech 400 koni je fakt brutalita, 200 koni na litr, boha jeho... Ze na to vubec je nejaka zaruka, to se divim. Kdysi nebejvala ani na normal evo...

tuky
10. listopadu • 0:53

zaruka je standardna, ale pred kupou by bolo dobre si pozriet servisne intervaly, aky benzin do toho ide (nezartujem) a skontrolovat polomer zatacania...
[200k/l nebude zadarmo - nielen financne, ale aj turbodiera a ostatne "malickosti"]

pjanda
10. listopadu • 12:53

400konova verze ma servisni interval 4500 mil, cili stejny. Benzin je "normalni" Superplus 98 a polomer zataceni je jednim slovem ukrutny  Nemohu ted nikde najit cislo, ale videl jsem video a to auto potrebuje k otoceni letiste...

Jinak to auto je superrychle a superostre, na technickem okruhu je stejne rychle jako Lamborghini Murcielago. Obrovske turbo ma ale nekonecne prodlevy, coz ve spojeni s ostrou spojkou dela z pomale jizdy celkem peklo...

Vetsina novinaru doporucuje radeji 320konovou verzi, ktera je pro civini jezdeni ve vyse zminenych ohledech vhodnejsi a pritom "rozumne" pomalejsi. Vychazim tedy bohuzel pouze z informaci z doslechu, s Evem jsem jezdil jen od osmicky niz a vzdy jen v zakladnich verzich maximalne s keramickou spojkou...

Jeremy
11. listopadu • 13:29

Zdravim,
 
   nevim co mate s rejdem :O) da se krasne otocit i na miste, kdyz to clovek umi.
    Musim rici, ze souhlasim, ze motor se vam odvdeci za kvalitni palivo ... nemam zkusenosti s posledni verzi motoru, ale predpokladam, ze to urcite zustalo stejne.
   Co se tyce "novinaru" a jinych amateru (nic osobniho) co presednou ze sve TDi 66 a divi, ze na rozdil od jejich zihadla se nic nedeje mezi 2000 az 3000 ot, k tomu se neminim vyjadrovat. Turbo je Turbo a cekat ze to bude jinak pokud chcete vykon, je naivni ci spise hloupe.
   Co se tyce zvyseni vykonu pomoci mapy, tak se zvedne spotreba - vice se krmi a pokud ma clovek hodne lehkou nohu, da se jedzit pod 20l, ale prumer pri nerychle jizde je 25l az cca 32l ve meste.
   Mnoho lidi kdyz uvazuje uz o necem sportovnejsim nechape, ze nakupni cena vozu je jen zlomkem nakladu (a nelze se jim divit). Nemluvim o pojistnem a pravidelnem servisu samozrejme. Jeda vec je palivo - jsme nekde jinde kdyz davate do sveho milacka, naftux7 ci B95x9l a nekde jinde B98x30l ... dale tady mame pneu s zivotnosti stovky metru az par tisic km. A nejvetsi polozka po nakuce + doplnky bud eurcite "neplanovany" servis :O) je treba pocitat mesicne s par desitkami tisic. Kdyz jsem pred chvili videl zde videl nejaky radoby porovnani pneu - skutecne kazdy imbecil dokaze neco opsat, ale co z toho vznikne ... .
Dalsi vec je, toto auto z fabriky je syrove - je predpokladano, ze bude dal zhodnoceno. Urcite neni na skodu podlaha ci bezp. ram.
Jedna vec je vykon na motoru a druha je jeho nasledne vyuziti. Osobne neznam moc lidi co by dokazali skutecne vyuzit vykon i serioveho auta.
Chtel jsme byt strucny  :O) - dobrou chut k obedu

Laconi
10. listopadu • 15:45

Víte někdo proč je ten poloměr otáčení tak velkej?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tuky
10. listopadu • 22:04

kvoli namahaniu prednych krizov

Laconi
10. listopadu • 10:11

Po případné instalaci Blow-off ventilu se ta díra hodně zmenší

jayD
10. listopadu • 10:24

si taky myslim, ze pokud se do toho uz Mitsubishi takhle pusti, ze zuroci nejaky ty zkusenosti z WRC

Doporučujeme

Články odjinud