Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

Flavio  |  10. 11. 2005 00:24

Jen by mě zajímalo jak četné servisní intervaly doporučuje výrobce po těchto úpravách, když u základní verze Eva jsou po 7500km.

Odpovědět  |   | 
Bobby  |  10. 11. 2005 00:32

750 km?  Tech 400 koni je fakt brutalita, 200 koni na litr, boha jeho... Ze na to vubec je nejaka zaruka, to se divim. Kdysi nebejvala ani na normal evo...

Odpovědět  |   | 
tuky  |  10. 11. 2005 00:53

zaruka je standardna, ale pred kupou by bolo dobre si pozriet servisne intervaly, aky benzin do toho ide (nezartujem) a skontrolovat polomer zatacania...
[200k/l nebude zadarmo - nielen financne, ale aj turbodiera a ostatne "malickosti"]

Odpovědět  |   | 
Laconi  |  10. 11. 2005 10:11

Po případné instalaci Blow-off ventilu se ta díra hodně zmenší

Odpovědět  |   | 
jayD  |  10. 11. 2005 10:24

si taky myslim, ze pokud se do toho uz Mitsubishi takhle pusti, ze zuroci nejaky ty zkusenosti z WRC

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  10. 11. 2005 12:53

400konova verze ma servisni interval 4500 mil, cili stejny. Benzin je "normalni" Superplus 98 a polomer zataceni je jednim slovem ukrutny  Nemohu ted nikde najit cislo, ale videl jsem video a to auto potrebuje k otoceni letiste...

Jinak to auto je superrychle a superostre, na technickem okruhu je stejne rychle jako Lamborghini Murcielago. Obrovske turbo ma ale nekonecne prodlevy, coz ve spojeni s ostrou spojkou dela z pomale jizdy celkem peklo...

Vetsina novinaru doporucuje radeji 320konovou verzi, ktera je pro civini jezdeni ve vyse zminenych ohledech vhodnejsi a pritom "rozumne" pomalejsi. Vychazim tedy bohuzel pouze z informaci z doslechu, s Evem jsem jezdil jen od osmicky niz a vzdy jen v zakladnich verzich maximalne s keramickou spojkou...

Odpovědět  |   | 
Laconi  |  10. 11. 2005 15:45

Víte někdo proč je ten poloměr otáčení tak velkej?

Odpovědět  |   | 
tuky  |  10. 11. 2005 22:04

kvoli namahaniu prednych krizov

Odpovědět  |   | 
Jeremy  |  11. 11. 2005 13:29

Zdravim,
 
   nevim co mate s rejdem :O) da se krasne otocit i na miste, kdyz to clovek umi.
    Musim rici, ze souhlasim, ze motor se vam odvdeci za kvalitni palivo ... nemam zkusenosti s posledni verzi motoru, ale predpokladam, ze to urcite zustalo stejne.
   Co se tyce "novinaru" a jinych amateru (nic osobniho) co presednou ze sve TDi 66 a divi, ze na rozdil od jejich zihadla se nic nedeje mezi 2000 az 3000 ot, k tomu se neminim vyjadrovat. Turbo je Turbo a cekat ze to bude jinak pokud chcete vykon, je naivni ci spise hloupe.
   Co se tyce zvyseni vykonu pomoci mapy, tak se zvedne spotreba - vice se krmi a pokud ma clovek hodne lehkou nohu, da se jedzit pod 20l, ale prumer pri nerychle jizde je 25l az cca 32l ve meste.
   Mnoho lidi kdyz uvazuje uz o necem sportovnejsim nechape, ze nakupni cena vozu je jen zlomkem nakladu (a nelze se jim divit). Nemluvim o pojistnem a pravidelnem servisu samozrejme. Jeda vec je palivo - jsme nekde jinde kdyz davate do sveho milacka, naftux7 ci B95x9l a nekde jinde B98x30l ... dale tady mame pneu s zivotnosti stovky metru az par tisic km. A nejvetsi polozka po nakuce + doplnky bud eurcite "neplanovany" servis :O) je treba pocitat mesicne s par desitkami tisic. Kdyz jsem pred chvili videl zde videl nejaky radoby porovnani pneu - skutecne kazdy imbecil dokaze neco opsat, ale co z toho vznikne ... .
Dalsi vec je, toto auto z fabriky je syrove - je predpokladano, ze bude dal zhodnoceno. Urcite neni na skodu podlaha ci bezp. ram.
Jedna vec je vykon na motoru a druha je jeho nasledne vyuziti. Osobne neznam moc lidi co by dokazali skutecne vyuzit vykon i serioveho auta.
Chtel jsme byt strucny  :O) - dobrou chut k obedu

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  10. 11. 2005 12:57

Cetl jsem asi pred rokem v Autocaru /Carautu/ ze Evo melo 2.2 motor a 700 koni... to je trohu jine kafe... stejne Evo bych na kazdodenni jezdeni nebral a radeji se vezmu 700k verzi, ne. stala asi kolem 100.000 USD vc. DPH

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  10. 11. 2005 13:39

To ale neni tovarni uprava se zarukou od Mitsu ;) Jinak i v Brne jsou dve EVA VI otce a syna Komarkovych, co maji 550HP z objemu prevrtaneho na 2.2l. Jezdi zavody do vrchu.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  10. 11. 2005 14:57

Jen by me zajimalo jakej je rozdil mezi temito tovarnima upravama a mezi FQ320, FQ340 a FQ400(verze ktera se prodavala jen v Anglii).

Odpovědět  |   | 
sandokan  |  10. 11. 2005 18:25

Tak tak, taky jsem to chtel napsat. Nejspis v tom nebude zadny rozdil, spis jen ze mozna bude dostupny pro "evropske" zakazniky.

Odpovědět  |   | 
delph  |  11. 11. 2005 20:02

napadlo mě uplně přesně to samé když jsme to čet. sem si říkal že sde jedná i o neanglickou verzi FQček

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 51 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A