Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

Flavio  |  10. 11. 2005 00:24

Jen by mě zajímalo jak četné servisní intervaly doporučuje výrobce po těchto úpravách, když u základní verze Eva jsou po 7500km.

Odpovědět  |   | 
Bobby  |  10. 11. 2005 00:32

750 km?  Tech 400 koni je fakt brutalita, 200 koni na litr, boha jeho... Ze na to vubec je nejaka zaruka, to se divim. Kdysi nebejvala ani na normal evo...

Odpovědět  |   | 
tuky  |  10. 11. 2005 00:53

zaruka je standardna, ale pred kupou by bolo dobre si pozriet servisne intervaly, aky benzin do toho ide (nezartujem) a skontrolovat polomer zatacania...
[200k/l nebude zadarmo - nielen financne, ale aj turbodiera a ostatne "malickosti"]

Odpovědět  |   | 
Laconi  |  10. 11. 2005 10:11

Po případné instalaci Blow-off ventilu se ta díra hodně zmenší

Odpovědět  |   | 
jayD  |  10. 11. 2005 10:24

si taky myslim, ze pokud se do toho uz Mitsubishi takhle pusti, ze zuroci nejaky ty zkusenosti z WRC

Odpovědět  |   | 
pjanda  |  10. 11. 2005 12:53

400konova verze ma servisni interval 4500 mil, cili stejny. Benzin je "normalni" Superplus 98 a polomer zataceni je jednim slovem ukrutny  Nemohu ted nikde najit cislo, ale videl jsem video a to auto potrebuje k otoceni letiste...

Jinak to auto je superrychle a superostre, na technickem okruhu je stejne rychle jako Lamborghini Murcielago. Obrovske turbo ma ale nekonecne prodlevy, coz ve spojeni s ostrou spojkou dela z pomale jizdy celkem peklo...

Vetsina novinaru doporucuje radeji 320konovou verzi, ktera je pro civini jezdeni ve vyse zminenych ohledech vhodnejsi a pritom "rozumne" pomalejsi. Vychazim tedy bohuzel pouze z informaci z doslechu, s Evem jsem jezdil jen od osmicky niz a vzdy jen v zakladnich verzich maximalne s keramickou spojkou...

Odpovědět  |   | 
Laconi  |  10. 11. 2005 15:45

Víte někdo proč je ten poloměr otáčení tak velkej?

Odpovědět  |   | 
tuky  |  10. 11. 2005 22:04

kvoli namahaniu prednych krizov

Odpovědět  |   | 
Jeremy  |  11. 11. 2005 13:29

Zdravim,
 
   nevim co mate s rejdem :O) da se krasne otocit i na miste, kdyz to clovek umi.
    Musim rici, ze souhlasim, ze motor se vam odvdeci za kvalitni palivo ... nemam zkusenosti s posledni verzi motoru, ale predpokladam, ze to urcite zustalo stejne.
   Co se tyce "novinaru" a jinych amateru (nic osobniho) co presednou ze sve TDi 66 a divi, ze na rozdil od jejich zihadla se nic nedeje mezi 2000 az 3000 ot, k tomu se neminim vyjadrovat. Turbo je Turbo a cekat ze to bude jinak pokud chcete vykon, je naivni ci spise hloupe.
   Co se tyce zvyseni vykonu pomoci mapy, tak se zvedne spotreba - vice se krmi a pokud ma clovek hodne lehkou nohu, da se jedzit pod 20l, ale prumer pri nerychle jizde je 25l az cca 32l ve meste.
   Mnoho lidi kdyz uvazuje uz o necem sportovnejsim nechape, ze nakupni cena vozu je jen zlomkem nakladu (a nelze se jim divit). Nemluvim o pojistnem a pravidelnem servisu samozrejme. Jeda vec je palivo - jsme nekde jinde kdyz davate do sveho milacka, naftux7 ci B95x9l a nekde jinde B98x30l ... dale tady mame pneu s zivotnosti stovky metru az par tisic km. A nejvetsi polozka po nakuce + doplnky bud eurcite "neplanovany" servis :O) je treba pocitat mesicne s par desitkami tisic. Kdyz jsem pred chvili videl zde videl nejaky radoby porovnani pneu - skutecne kazdy imbecil dokaze neco opsat, ale co z toho vznikne ... .
Dalsi vec je, toto auto z fabriky je syrove - je predpokladano, ze bude dal zhodnoceno. Urcite neni na skodu podlaha ci bezp. ram.
Jedna vec je vykon na motoru a druha je jeho nasledne vyuziti. Osobne neznam moc lidi co by dokazali skutecne vyuzit vykon i serioveho auta.
Chtel jsme byt strucny  :O) - dobrou chut k obedu

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  10. 11. 2005 12:57

Cetl jsem asi pred rokem v Autocaru /Carautu/ ze Evo melo 2.2 motor a 700 koni... to je trohu jine kafe... stejne Evo bych na kazdodenni jezdeni nebral a radeji se vezmu 700k verzi, ne. stala asi kolem 100.000 USD vc. DPH

Odpovědět  |   | 
Mirek-607  |  10. 11. 2005 13:39

To ale neni tovarni uprava se zarukou od Mitsu ;) Jinak i v Brne jsou dve EVA VI otce a syna Komarkovych, co maji 550HP z objemu prevrtaneho na 2.2l. Jezdi zavody do vrchu.

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  10. 11. 2005 14:57

Jen by me zajimalo jakej je rozdil mezi temito tovarnima upravama a mezi FQ320, FQ340 a FQ400(verze ktera se prodavala jen v Anglii).

Odpovědět  |   | 
sandokan  |  10. 11. 2005 18:25

Tak tak, taky jsem to chtel napsat. Nejspis v tom nebude zadny rozdil, spis jen ze mozna bude dostupny pro "evropske" zakazniky.

Odpovědět  |   | 
delph  |  11. 11. 2005 20:02

napadlo mě uplně přesně to samé když jsme to čet. sem si říkal že sde jedná i o neanglickou verzi FQček

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A