Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

Automobilka Mitsubishi představila tovární úpravy pro svůj model Lancer Evo. Jedná se celkově o tři stupně zvýšení výkonu. Prvním stupněm úpravy je modifikace ŘJ, po které se zvýší výkon Eva na 235 kW (320 k) a točivý moment se zvedne na 420 Nm. Za tuto úpravu zaplatíte přibližně 35 000 Kč. Druhým stupněm je taktéž úprava řídící jednotky, ale k ní se ještě přidá speciálně upravený katalyzátor. Po této operaci se výkon vyšplhá až na 250 kW (340 k) a točivý moment dosáhne opět hodnoty 420 Nm. Cena pak činí více než 80 000 Kč. Třetí úprava je již z jiného soudku. Zde se mění turbodmychadlo za větší, instaluje se kompletně modifikované výfukové potrubí včetně svodů, vymění se vstřikovací trysky a opět se modifikuje řídící jednotka. Výkon se pak dosáhne až magickým 294 kW (400 k). Cena třetí úpravy není přesně dána, vzhledem k její složitosti již zřejmě záleží na časové náročnosti jednotlivých změn.

Výhodou jakékoli tovární úpravy je plná roční záruka bez ohledu na počet najetých kilometrů.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků