Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

Automobilka Mitsubishi představila tovární úpravy pro svůj model Lancer Evo. Jedná se celkově o tři stupně zvýšení výkonu. Prvním stupněm úpravy je modifikace ŘJ, po které se zvýší výkon Eva na 235 kW (320 k) a točivý moment se zvedne na 420 Nm. Za tuto úpravu zaplatíte přibližně 35 000 Kč. Druhým stupněm je taktéž úprava řídící jednotky, ale k ní se ještě přidá speciálně upravený katalyzátor. Po této operaci se výkon vyšplhá až na 250 kW (340 k) a točivý moment dosáhne opět hodnoty 420 Nm. Cena pak činí více než 80 000 Kč. Třetí úprava je již z jiného soudku. Zde se mění turbodmychadlo za větší, instaluje se kompletně modifikované výfukové potrubí včetně svodů, vymění se vstřikovací trysky a opět se modifikuje řídící jednotka. Výkon se pak dosáhne až magickým 294 kW (400 k). Cena třetí úpravy není přesně dána, vzhledem k její složitosti již zřejmě záleží na časové náročnosti jednotlivých změn.

Výhodou jakékoli tovární úpravy je plná roční záruka bez ohledu na počet najetých kilometrů.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek