Mitsubishi nabízí tovární doping Lanceru Evo

Automobilka Mitsubishi představila tovární úpravy pro svůj model Lancer Evo. Jedná se celkově o tři stupně zvýšení výkonu. Prvním stupněm úpravy je modifikace ŘJ, po které se zvýší výkon Eva na 235 kW (320 k) a točivý moment se zvedne na 420 Nm. Za tuto úpravu zaplatíte přibližně 35 000 Kč. Druhým stupněm je taktéž úprava řídící jednotky, ale k ní se ještě přidá speciálně upravený katalyzátor. Po této operaci se výkon vyšplhá až na 250 kW (340 k) a točivý moment dosáhne opět hodnoty 420 Nm. Cena pak činí více než 80 000 Kč. Třetí úprava je již z jiného soudku. Zde se mění turbodmychadlo za větší, instaluje se kompletně modifikované výfukové potrubí včetně svodů, vymění se vstřikovací trysky a opět se modifikuje řídící jednotka. Výkon se pak dosáhne až magickým 294 kW (400 k). Cena třetí úpravy není přesně dána, vzhledem k její složitosti již zřejmě záleží na časové náročnosti jednotlivých změn.

Výhodou jakékoli tovární úpravy je plná roční záruka bez ohledu na počet najetých kilometrů.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků