Mitsubishi Motors uvádí „Drive@earth”

Automobilka Mitsubishi Motors, která operuje na světových trzích více než 90 let, pozorně sleduje nejnovější sociální trendy.

Od prvopočáteční fáze motorizace v Japonsku (“Model-A“ z roku 1917) po poválečný ekonomický boom (“500“ v roce 1960), od pionýrského SUV (od konceptu “Mica Jeep“ v roce 1969 až po první “Pajero“ v roce 1983) po vozy pro běžné uživatele (“Chariot/Space Wagon“ v roce 1983), od technologií čistého motoru (počínaje sérií motorů “MCA-JET“ roku 1977) až po naplnění kjótského závazku nulových emisí v podobě elektrického vozu i-MiEV, který bude uveden na trh v roce 2009, naplňují inženýři nově se objevující trendy opravdu dobře.

Ve své práci jsou konzistentní a v loňském roce vozem i-MiEV Sport opět potvrdili, že nepostradatelný sportovní duch značky Mitsubishi jde ruku v ruce i s jejich úsilím o zlepšování podmínek životního prostředí.

Dnešní Mitsubishi Motors Corporation si přálo vyjádřit tuto vzájemnou konzistenci, která bude ztělesněním stoletých tradic a současně i závazku vůči zítřku, a to formou nové podtrhující linky, která slovně vyjádří poslání korporace na nové světové úrovni: “Drive@earth“.
- “Drive“ – pro tradiční zaměření značky Mitsubishi Motors na jízdní dynamiku a potěšení z jízdy, stejně tak jako na mobilitu;
- “@“ – pro podstatu “domény“, ve které žijeme;
- “earth“ – pro zdroje, život a jedinečnou rozmanitost přírody, kterou naše planeta nabízí k prozkoumání.

Ve spojení “Drive@earth“ vidí MMC svou ideální synergii mezi dynamikou a výkonem, který je příznivý životnímu prostřední. A právě v tomto směru bude MMC rozvíjet své technologie – jako nulové emise       u elektrického vozu i-MiEV – které jasně ukáží kolik péče a starosti věnuje MMC životnímu prostředí kolem nás, stejně tak jako samotným cestujícím, kteří v tomto prostředí žijí.
Strategie “Drive@earth“ je dnes komunikována v Japonsku a později, po autosalonu v Paříži, kde bude 2.10. představena celosvětově, bude tato aplikována i na ostatních trzích.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků