Mitsubishi Motors Europe má nového importéra pro Maďarsko

Mitsubishi Motors Europe (MME) se rozhodlo provést reorganizaci distribuce v Maďarsku. S ohledem na vstup této země do EU a ve světle jejího potenciálního rozvoje se MME rozhodlo v této zemi ustanovit svého distributora s cílem zvýšit svůj budoucí podíl na trhu.

Emil Frey Group

S účinností k dnešnímu dni, skupina Emil Frey Group Hungary, která má významné zázemí a rozsáhlé zkušenosti s maďarským trhem, nahradí dosavadního distributora, rakouskou společnost Denzel Group. Nová společnost ponese název MM Import Hungary Kft.

Emil Frey Group Hungary je součástí švýcarské společnosti Emil Frey AG, která je aktivní v automobilovém světě již od roku 1924. Dnes je Emil Frey Group aktivní v oblastech distribuce vozů, neoriginálních náhradních dílů a příslušenství, leasingu a financování, stejně jako v maloobchodním prodeji vozů světových značek ve Švýcarsku, Německu, Francii a střední Evropě.

Svoji obchodní činnost zahájil Emil Frey Group Hungary v Maďarsku v roce 1992 a dnes reprezentuje velkoobchodní i maloobchodní prodej několika proslulých značek.

Oživení

Na základě těchto zkušeností se Emil Frey Group Hungary zavázal dovést značku Mitsubishi na úroveň, kterou si zaslouží, a to prostřednictvím revitalizace dealerské sítě (pokrytí trhu, trénink, motivace, operační procesy, splnění standardů v rámci blokové výjimky), stanovení cenové strategie, flexibilní logistiky, přiměřených skladových zásob a financování. Stejně tak jako prostřednictvím budování image značky.

Prostřednictvím rozvoje a optimalizace dealerské sítě má Emil Frey Group za úkol dosáhnout růstu objemu prodejů osobních vozů a do budoucna v Maďarsku celkově rozvíjet značku Mitsubishi. Od nového distributora se očekává, že dosáhne zvýšení objemu prodejů o 50% v průběhu dvou let, oproti 2 659 vozů prodaných v roce 2003.

Colt

S tímto růstem se také očekává zvýšení tržního podílu Mitsubishi Motors mezi ostatními japonskými automobilkami – stávající podíl je 0,6%. Současně s tím by se měla zlepšit i celková pozice značky – 22. v roce 2003.

S ohledem na dominantní postavení B-segmentu v Maďarsku (57%) sehraje klíčovou roli na tomto vysoce konkurenčním a rychle rostoucím trhu )* nový Colt, který právě získal prestižní ocenění „Goldenes Lenkrad“ (= zlatý volant).

Tim Tozer, President a CEO Mitsubishi Motors Europe u příležitosti jmenování řekl: „Příležitosti k růstu značky Mitsubishi na maďarském trhu jsou reálné. Do dnešního dne jsme pracovali na tomto trhu prostřednictvím rakouského importéra Denzel AG. Tento nás bude i nadále v rámci svých vysokých standardů reprezentovat v Rakousku.“ A dodal: „Nyní je ten správný čas ustanovit naši distribuci. S novým jmenováním Emil Frey Group přichází do rodiny Mitsubishi Motors velice dynamický obchodní partner. Toto naší značce umožní, aby v průběhu několika měsíců  a roků posílila svou pozici v Maďarsku. Jsem si tím naprosto jistý.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků