Zkrátka, pro Evropana je testovaný kus v rámci třídy vybavený velice slušně a u auta této cenovky věci jako odhalené panty a šrouby na upevnění sedadel nešokují.

Zkrátka, pro Evropana je testovaný kus v rámci třídy vybavený velice slušně a u auta této cenovky věci jako odhalené panty a šrouby na upevnění sedadel nešokují.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.

Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.

Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.

U nových, ojetých, ale i veteránů ukazuje zajímavé "fičury" a specifická ovládání různých funkcí.

U nových, ojetých, ale i veteránů ukazuje zajímavé "fičury" a specifická ovládání různých funkcí.

Tentokrát se odvážil jmenovat to vůbec nejhorší nové auto, které si můžete koupit. Je jím Mitsubishi Mirage.

Tentokrát se odvážil jmenovat to vůbec nejhorší nové auto, které si můžete koupit. Je jím Mitsubishi Mirage.

Vůz porovnává s konkurenty od Hondy a Toyoty, které jsou však v USA podstatně dražší.

Vůz porovnává s konkurenty od Hondy a Toyoty, které jsou však v USA podstatně dražší.

Špatně při jízdě hodnotí skoro všechny disciplíny, včetně jízdního komfortu.

Špatně při jízdě hodnotí skoro všechny disciplíny, včetně jízdního komfortu.

Po jízdní stránce si pak DeMuro stěžuje na hluk od kol a aerodynamiky, také na hluk vytočeného motoru a na dynamiku.

Po jízdní stránce si pak DeMuro stěžuje na hluk od kol a aerodynamiky, také na hluk vytočeného motoru a na dynamiku.

Pak je ovšem nefér stěžovat si, že má "jen" tříválec 1.2 a výkon 78 koní, a že je přes tuto jednotku vidět na zem.

Pak je ovšem nefér stěžovat si, že má "jen" tříválec 1.2 a výkon 78 koní, a že je přes tuto jednotku vidět na zem.

Recenzenta nejdříve pohoršují poměrně zvláštní věci. Považte, že tohle je nové auto, které lze podle něj sehnat slušně pod 200 tisíc korun.

Recenzenta nejdříve pohoršují poměrně zvláštní věci. Považte, že tohle je nové auto, které lze podle něj sehnat slušně pod 200 tisíc korun.

Hatchback na pomezí segmentů A a B se ve Spojených státech prodává za v přepočtu 285 tisíc, a podle DeMura na něj i přesto prodejci poskytují až čtyřicetiprocentní slevy.

Hatchback na pomezí segmentů A a B se ve Spojených státech prodává za v přepočtu 285 tisíc, a podle DeMura na něj i přesto prodejci poskytují až čtyřicetiprocentní slevy.

Doug DeMuro se v posledních letech na Youtube prosadil se svými svéráznými recenzemi aut.

Doug DeMuro se v posledních letech na Youtube prosadil se svými svéráznými recenzemi aut.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.
Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.
16
Fotogalerie

Mitsubishi Mirage: „nový Colt“ startuje na japonském trhu

Kapitoly článku:


Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud