Mitsubishi Lancer WGN 1,6: kombi s geny Eva (velký test)

26 komentářů

milan
31. října • 15:45

Mam Lancer SDN r.v.2004 rok a pol a najazdenych 27 tis. km. Nechcem sa vyjadrovat ku vsetkemu co bolo v clanku napisane, ale nemozem nereagovat na temu hlucnosti. To auto rozhodne hlucne nie je, prave naopak je tiche. Viezol som v nom kolegov jeden Octavia 1.6 druhy opel astra 1.4 a prve co obidvaja povedali pocas  "predvadzacej jazdy" bolo ze je to podstatne tichsie ako ich auta. Tiez co sa tyka hlukovej izolacie motora, kapota je z vnutornej strany oblozena nejakou lisovanou  "sklenou vatou" alebo co to je za material, a tak isto priecka deliaca motor od kabiny je izolovana hrubou penou.  V kufri je priestor rezervy oddeleny nejakou preglejkou a na tom je min 2- 3cm hruby podlepeny kobercek. Predtym som mal toyotu corrolu 1996 - velmi vydarene tiche auto ale tak odhlucnene rozhodne nebolo.  Neviem ci sa Lancer predava v dvoch verziach odhlucnenej a neodhlucnenej ale ked som cital tento test mal som pocit minimalne v oblasti hlucnosti ze je rec o nejakom inom aute.
A este poznamka k porovnaniu s Carismou. Jazdil som viac krat na pozicanej Carisme GDI r.v. 1997 alebo 8 a musim povedat ze tych 7 - 8 rokov v prospech Lanceru bolo citit. Skor si myslim ze je to otazka zvyku.
Inac plne suhlasim s vyrokom ze to auto vyzera ako by to inzinieri od Mitsu v polovicke zabalili a odisli domov, resp. ako by spojili predok a zadok dvoch odlisnych aut.        
Zaver: Uvedeny clanok mi ukazal ze vyberat a kupovat auto na zaklade clanku - testu nie je najstastnejsie riesenie. Najlepsie je auto osobne vyskusat a najlepsie aj viac krat. Ja som sa rozhodoval medzi P 307 a Lancerom s ktorym som skusobne jazdil hned po 307ke po tej istej trase a po prejdeni cca 40 km som vedel ze sa do Peugeotu nevratim. Ale kolko ludi tolko chuti. Bolo by smutne, keby sme vsetci jazdili na rovnakom aute.  

Jiri Beaufort
4. dubna • 17:58

Som novym majitelom Wagon Intense 2.0. S autom som nadmieru spokojny, i ked ho mam len kratko, pravdaze ma svoje pro i proti. Hluk 2.0 je prijatelny, pravdaze existuju i tichsie jednotky. Ma vsak vyborne riadenie,podvozok,prevodovku. Oproti oktavke je viac tocivy, hravy. Pokial sa najde iny majitel rad sa podelim o dojmy.

aus
29. října • 12:23

Mel sem pujceny Lancer sedan v Australii (cili urcite tam jsou nejake odlisnosti - zvlast volant na prave strane :) a to auto me celkem uchvatilo.
Nejdriv sem zazil obrovske zklamani protoze sem si vzdy myslel ze je to "velke" rally auto. NENI. Neda se srvnavat s oktavkou. Oktavka je velka, robusna, neohrabana. Lancer je maly a obratny.
Interier nic moc... fura plastu. Motor... na rovine nebo z kopce je hodne dobry... do kopce se vam chvilkama zda ze netahne a uplne zhasnul. Zvuk zadny nadmerny nebyl. Fakt. Australska verze perfektne odhlucnena.
To co me na aute tak uchvatilo byl podvozek. Jedinecny, muzete si s nim delat co chcete a nema neresti jako konkurencti. S oktavkou nesrovnatelne a uz vubec se neda srovnavat s malymi auty.
To auto bych si asi nekoupil protoze se mi libi vic luxusnejsi a veci vozy ale kdybych hledal "mensi" auto s kterym se nechci jen prevazet ale poradne si zaridit tak lancer je to prave.

prochyč
29. srpna • 19:32

Vnitřek  hezkej, na nějaký plasty bych se vybodl i tyhle můžou bejt v pohodě. Předek a zadek  je ale  nijakej , trochu korea.  Měli se držet toho  "žraloka" dřívějšího galanta. Nicméně   šeredný auto to taky není. Za cenu do cca 400.000,- by  to šlo.

big.mac
23. srpna • 12:58

Četl jsem nějaký test na Lancer WGN na webu tuším z Dánska. Uváděli celkový objem kufru okolo 500 litrů, ale počítali i prostor pod dvojitým dnem. Na fotkách bylo jasně vidět, že auto má na rozdíl u nás prodávaných rezervu jen na dojetí a prostor nad ní byl opravdu velký. Jinak je to docela zklamání - hlavně motor a hlučnost, protože prostorem na nohy na zadních sedadlech je to při tomhle rozvoru bomba - měřím 187 a když si nastavím sedačku jak se má, tak si sednu za sebe v pohodě a mám před koleny cca 5cm. Tohle můj Focus r.v.2000 meuměl. K jízdním vlastnostem - testované auto má určitě sportovní podvozek - podle všech dostupných informací i snížený (originál z továrny) takže tím to asi bude. Motor - lepší bude určitě 2.0 DOHC a snad i tišší (stálo by to za test).

Radek Ondrášík
23. srpna • 13:38

Testů Lancera této generace v civilní verzi je jako šafránu a co se týče kufru, máte pravdu, taky jsem narazil na různá čísla, která se lišila poměrně dost. Je to tím, jak píšete, že někde to měřili kompletně, někde po hranu okna, někde celý kufr.
K jízdním vlastnostem, na konci článku je to napsané, že Lancer měl sportovní podvozek, větší kola atd. což v součtu jistě zlepšilo ony vlastnosti. Každopádně podvozek je standardní výbavou u této výbavy, a proto ho nepovažuji za něco, co by měl člověk brát v potaz při hodnocení. Motor 2.0 by byl určitě lepší a s Lancerem a podvozek by si lépe rozumněl, ale z důvodu toho, že má být příští rok nahrazen novou řadou naděje na test modelu s tímto motorem moc velké nejsou.

Mac2
22. srpna • 15:47

Tohle auto vznikalo v době největší krize značky Mitsubishi a je to na něm bohužel znát . Přímo z něj čiší snaha ušetřit kde se dá. Plasty, absence tlumících materiálů, chybějící kryt pod motorem ... Za cenu okolo 400 tisíc by to byl dobrý kup.
Když vzpomenu na modely z poloviny 90. let - Galant s pohonem a řízením všech kol, GT 3000 nebo ve své době úžasné Pajero je mi fakt smutno, když vidím tohle. Aspoň že Colt ukazuje, že ještě není vše ztraceno.

dall
22. srpna • 13:42

Jako plus uvádíte cenu, mě přijde 529.000,- za kombi se směšným kufrem 344l trošku přespříliš... Měl jsem jako ojetiny Colta a dva Lancery různých generací, byly to fajn auta, rozhodně nemám důvod si na Mitsu stěžovat, ale do tohodle bych teda nešel...

Martin
23. srpna • 8:47

529k bude asi premrstena cena, pred pul rokem jsem vybiral auto a nabizeli mi tohle (bez te vybavy sport - jenom trendline) za 400k. vybavu sport meli jenom s motorem 2.0 a za to chteli 450.
Nakonec jsem sel do focuse ...

Radek Ondrášík
23. srpna • 12:13

Máte pravdu, cena uvedená zde je tabulková z webu Mitsubishi. V této chvíli Mitsubishi nabízí slevy, které se ovšem mění a tak pro lepší porovnání s konkurencí jsem uvedl cenu tabulkovou.

dall
23. srpna • 13:17

To předpokládám, že je to ceníkovka, ale když vemu ceníkovku nějakého opravdu kombíka, např. Stilo s kufrem 510l tak ten v téhle výbavě bude ceníkově za 473.800,- v akci za 419.900,- a to se nebavím o neúměrně drahém servisu a čekací době na náhradní díly, prostě mě tohle auto nepřesvědčilo...

Bodik
22. srpna • 12:47

Jako majitel Carismy, kterému skončil leasing, mě bylo nabídnuto toto.... auto (?)... Měl jsem ho dva dny na zkoušku. Zlatá carisma. Jak v jízdě, tak ve výbavě, útulnosti apod. apod. Úplně jsem si připadal, jak bych se propadl v čase o 16 let zpět....
Než tohodle nového Lancera, tak taději jetou starou Octávku. A mrzí mě to, protože jsem nad ním uvažoval, na obrázcích to totiž nevypadá zle.
Ale uznávám, že pro přechod ze Škody 120 a podobných starších aut je to dobré, i když za tu cenu lze sehnat i něco rozumnějšího.

Bodik
22. srpna • 12:52

Abych jen nehanil - WGN je oproti sedanu Lanceru super auto.
 
Jo a ten motor sice moc nejede, ale na volnoběh je fakt parádně tichý (ale k čemu to je, že?)

ACE.
22. srpna • 10:10

Vozidlo je prodáváno ve 2st. výbavy, v té vyšší se sportovní podvozek. Možná jsem to v článku někde přehlédl, ale nevšiml jsem si v jaké výb. bylo vaše vozidlo, předpokládám právě tu vyšší.

Doupik
22. srpna • 10:16

Je to Intense Sport, viz. 4. stránka

Dusan
22. srpna • 8:52

Vetsina zahranicnich testu EVOxek ma ten obrat presne opacne aneb "je neuveritelne jake super zabavne auto je postaveno na zakladech naprosto nudneho levneho rodinneho vozitka".

MadMack
22. srpna • 8:10

Redakce : Stale casteji se ve vasich clancich objevuje slovni spojeni napr. "meli by jste vedet ..." Jsem presvedcen, ze je to hruba chyba - spravne "meli byste vedet ... "

pjanda
22. srpna • 11:10

Mate samozrejme pravdu, toto "ultraspisovne" spojeni spisovna cestina nezna. Kde jste to napr. zahledl? Rad to po kolegovi opravim.

MadMack
22. srpna • 13:51

Bohužel, ani loketní opěrka se nevyhnula použití tvrdého plastu, a tak otlačený loket vás bude zlobit častěji, než by jste si přáli.

Delphin
22. srpna • 19:48

Jojo, by jste, by jsme - fuj! Byste, bychom, toť jediné správné a možné výrazy. Kolikrát jsem tuto chybu Goesovi opravoval na Messu... Jen si vzpomenout  Ale to je teď vedlejší, recenze jako celek se mi moc líbí. Goes opustil Seznam nebo sedí na dvou židlích?

Pete
22. srpna • 11:06

ÚPJČ uvažuje o tom, že zavede jako spisovnou formu i by jsme a by jste.

cojevampotom
30. dubna • 23:44

tak tomu neverim.

patrik
22. srpna • 8:02

vzpomínám na Lancera, Galanta a spol. z 90. let minulého století... po stránce bezpečnosti, úspornosti atd. dnes jistě překonaná generace, ale zato auta s jasným charakterem, o kterých se nedalo zapochybovat ani na vteřinu, ani si je plést s Renaultem :((

trumbelín
22. srpna • 7:22

Nelíbí.

fahrman
22. srpna • 2:53

rozmerove je cele auto temer shodne jako Corolla combi vc. rozvoru 2600mm. S velikosti zavazadloveho prostoru si ale mohli dat zalezet trochu vic, protoze Corolla ma objem pres 400 litru a take dvojite dno + odkladaci schranky na stranach kufru a dno v rovine s nakladaci hranou narazniku... Ale jak se zminuje v clanku, tak je to auto pro 5 hluchych a psa, nikoliv auto nizsi stredni s ambicemi maleho stehovaku

wuf
22. srpna • 1:19

sem to i nazivo, ale je to bida. Takovy prapodivny, to uz se mi pomalu libi vic i oktavka . Uznavam ze je to subjektivni pocit, ale tohle auto pusobi dojmem, ze designeri to v pulce zapichli a sli na sushi.

Doporučujeme

Články odjinud