Mitsubishi Lancer, nová generace již v lednu

Již v lednu příštího roku na detroitském autosalonu se představí nová generace modelu Mitsubishi Lancer. Zcela záměrně k němu dojde na americkém kontinentu, protože tamní trh má být pro tento model stěžejní. Mitsubishi si také od nového modelu dost slibuje a má definitivně ukončit špatné období.

Jak bude nový model vypadat? To prozatím nikdo neví, ovšem zástupci automobilky odkazují na představené skici a také na koncept Mitsubishi Concept-X, který byl představen již v roce 2005. Dle automobilky půjde na pohled o velmi dynamický vůz. Tento dojem budou navíc podporovat i použité technologie a také motory.

O tom, že Mitsubishi opět nasadí různé typy motorů dle trhu, je již dávno rozhodnuto, a tak si konzervativní Evropa bude muset vystačit s běžnými motory nižší střední třídy. Základ bude tvořit netradičně agregát 1,5 o výkonu 80 kW (110 k). Druhým motorem bude čtyřválcový dvoulitr o výkonu okolo 110 kW (150 k). Naftu bude v počátku zastupovat vypůjčený motor od Volkswagenu 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k).

Automobilka ovšem počítá i s dalšími motory a většími výkon, které by měly být představeny později. Běžné verze se tak dočkají výkonu až 200 koní.

Mitsubishi navíc i nadále počítá s ostrým modelem Evo, který bude v přespříští evoluci vycházet již z nového modelu. Vyšpičkovaný dvoulitr s výkonem okolo 280 koní, elektronické diferenciály SAYC a další technické lahůdky tak získají i budoucí zákazníci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Skica nového Lanceru --- Mitsubishi Lancer Concept-X
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků