Mitsubishi Lancer MIEV, nejpomalejší Evo v historii

Jednou za čas přinášíme zprávy o novém Lanceru Evo, který je ještě rychlejší, dynamičtější a pružnější, než jeho předchodce. Dnes je ovšem na řadě trochu jíné Evo. Je jím speciální upravená verze, kterou pohání elektromotory. Již v nedávné době jsme vám přinesli základní informace o tomto autě. Lancer Evo MIEV je poháněn čtveřicí elektromotorů, které jsou umístěny v nábojích kol. Každý elektromotor dává výkon 50 kW a celkově tak MIEV dosahuje stejného výkonu, jako jeho benzínový bratr. Výkon dosahuje hodnoty 200 kW (270 k) a točivý moment hodnoty 518 Nm. Přes poměrně slušný papírový výkon není MIEV žádná raketa. Sprint na stovku zvládá za 7,8 s a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 180 km/h. Dojezd tohoto 1590 kg těžkého prototypu je okolo 250 km. Akumulátory jsou umístěny pod podlahou.

Celý tento projekt ovšem nezůstane pouze výstavním kouskem. Mitsubishi do roku 2010 hodlá pustit na trh čistý elektromobil, který nebude kombinovat žádný jiný pohon a právě Evo MIEV má fungovat jako malá testovací laboratoř a má také sloužit jako dobrá reklama pro budoucí elektromobily.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků