Mitsubishi Lancer Evo X sk. N: Evo ve své podstatě

Je to sotva týden, co Mitsubishi představilo zcela novou generaci ostrého Lanceru Evo a již zde máme závodní speciál.

Představené auto míří do klasické třídy N, kde se bude tento vůz objevovat nejčastěji. Proti sériovému modelu dostal „eNkový“ Lancer vyztužený a modifikovaný podvozek, bezpečnostní rám, hasící systém, upravenou převodovku a ochranný nátěr podlahy. Interiér je pak se sérii téměř totožný a je zde jen příprava pro palubní přístroje potřebné pro vlastní závody.

Tip: Představení nové generace Lanceru Evo X naleznete zde.

Tento vůz by se měl na závodech objevit zhruba v polovině příštího roku a lze očekávat, že nebude dlouho trvat a uvidíme jej i na závodech u nás.

U této verze je ovšem ještě více vidět, jak Evo vyzrostlo. Proti minulé generaci jsou rozměry vozy opravdu výrazně větší a tak uvidíme, jak si Evo poradí s Imprezou, která vsadila na verzi hatchback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Evo X sk. N
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků