Mitsubishi Lancer Evo X sk. N: Evo ve své podstatě

Je to sotva týden, co Mitsubishi představilo zcela novou generaci ostrého Lanceru Evo a již zde máme závodní speciál.

Představené auto míří do klasické třídy N, kde se bude tento vůz objevovat nejčastěji. Proti sériovému modelu dostal „eNkový“ Lancer vyztužený a modifikovaný podvozek, bezpečnostní rám, hasící systém, upravenou převodovku a ochranný nátěr podlahy. Interiér je pak se sérii téměř totožný a je zde jen příprava pro palubní přístroje potřebné pro vlastní závody.

Tip: Představení nové generace Lanceru Evo X naleznete zde.

Tento vůz by se měl na závodech objevit zhruba v polovině příštího roku a lze očekávat, že nebude dlouho trvat a uvidíme jej i na závodech u nás.

U této verze je ovšem ještě více vidět, jak Evo vyzrostlo. Proti minulé generaci jsou rozměry vozy opravdu výrazně větší a tak uvidíme, jak si Evo poradí s Imprezou, která vsadila na verzi hatchback.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Evo X sk. N
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků