Mitsubishi Lancer Evo X, pro Evropu ještě silnější

Je to jen pár týdnů kdy automobilka Mitsubishi představila novou generaci svého ostrého modelu Lancer Evo X. Po představení na domácím tokijském autosalonu přichází i představení v Evropě a to na autosalonu v Bologni.

Může se zdát, že vše je již známo, ovšem automobilka připravila pro evropské zákazníky vcelku výraznou novinku. Evropská verze bude totiž výkonnější, než japonská. Dvoulitrový turbo motor 4B11 bude disponovat výkonem 295 koní, což je o 15 koníků více než v případě japonského provedení.

Tip: Představení Lanceru Evo X naleznete zde.

Vše ostatní je pak shodné s japonskou verzi a rozdíly jsou tak jen ve výkonu. Toto může být ovšem jen papírovou změnou, jelikož japonská direktiva nedovoluje prodávat na domácím trhu vozy s výkonem nad 280 koní. Výkon japonské verze tak může být shodný s evropskou, jen se změnil na papíře pod zákonnou mez.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Evo X

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků