Mitsubishi Lancer Evo X: nové Evo představeno

19 komentářů

kuk
30. října • 19:15

:-/ chtelo by to jiny sedacky

hurhaj
3. října • 17:23

trocha pripomina Nissan Skyline R34 GTR, ale iba trocha.

Milda
3. října • 4:04

videly jste ty sedacky??? to je teda pekne ubohe...honda CRX mela hezci jak tyto....takove podobne jsou ve favoritech...se na ne podivejte......

Pavel.
3. října • 11:12

Myslis ty sportovni sedacky z tydle fotky? http://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=108912&width=750&height=500&title=21.jpg to je ve favu asi tezko. to ze se jim tam pripletla fotka z normalniho eva pro trh v americe se stava. kazdemu je jasne ze evo bude mit skorepiny a ne tyhle plosiny.

hook
3. října • 16:45

Sedačky z E10 jsou nejspíš pouze na snímku s "vystřelenými airbagy.Zbývající snímky sedadel a interiéru jsou z obyč. Lanceru.

Maxx
3. října • 9:37

Byl jsem se podivat u dedy v garazi na fava z 90 roku a je to fakt. Skoro stejny!! :-)

jirka
2. října • 20:47

ja si myslím, že vzhled je věc jen a pouze osobního názoru..např.. mě se líbí.. a tomu komu ne.. tak at mi prd*l políbí..;-)a myslím, že ta převodovka bude solidní.. lepší než DSG v (golfu)..takže nechvalme dne před večerem.. uvidíme jaké to autíčko budeB-]:-))

Janusz
2. října • 18:55

ten predek mi pripomina nissan skyline,nemuzu so pomocz

Milda
3. října • 4:02

tak semka neloz polaku jeden.......

Geeker
2. října • 7:40

Nechapu vyrobce proc u takoveho vozu nedava 6ti rychlostni manualni prevodovku. Mozna by se meli Japonci malinko zamyslet.

Zdeněk
2. října • 11:17

Pokud auto typu sti/evo používáš pro jízdu na okreskách a horských silničkách tak 5ti stupňová převodovka bohatě stačí ... . Něco jiné je pokud tyto auta požíváš jako normální auto na všechno tak už ten 6 stupeň docela chybí . Teď si vyber co je pro tebe důležitější .

Dusan
2. října • 12:03

Problem je v tom, ze narozdil od Imprezi Lancer EVO nebyl nikdy moc marketovan jako "normalni auto na vsechno". A k tomuto ucelu neni ani konstruovan ani prilis vhodny. Se stavajici prevodovkou dokaze Lancer EVO IX ject rychlostmi od 0 do 270 km/hod a mit vetsinu zrychleni jak z nuly tak pruznych lepsi nez vcelku libovolne Ferrari s vyjimkou spickovych modelu za deset a vice mega, takze petikvalt ho ve vykonech nijak neomezuje. Sestikvalt by pomohl maximalne ve zvukove pohode a snizil spotrebu, ani jedno evidentne neni priorita.

Zdeněk
2. října • 17:57

Eee myslím že Evo IX je 6ti kvalt . Jinak moje auto má také jen 5ti kvalt a nestěžuji si na to , i těch 265 koníků má ale že ale že by mělo stejnou pružnou akceleraci jako Ferrari tím si nejsem jistý ale nikdy mě to nenapadlo zkoušet . Stejně jako by majitele Ferrari nikdy nenapadlo zkoušet co jeho auto dovede na horských silničkách .... .

H
2. října • 19:18

Evo s 330k se pri pruznem zrychleni ze 120kmh na dalnici napr. na Lambo Gallardo naprosto nechyta... Budme realisti ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
P
2. října • 20:28

Bracho, psals to Ty? ;-) Co rikas na desitku?

Dusan
2. října • 8:29

Protoze ji nepotrebuji. Uvedomte si, ze tohle neni auto urcene na bezne jezdeni. Subaru Impreza WRX take nemela sestikvalt do te doby nez si Subaru uvedomilo kolik lidi pouziva tohle jejich sportovni nacini k beznemu jezdeni, kde sestikvalt zoufale chybel. Lancer EVO je postaven jeste vice do sportovna nez konkurence Subaru a je stale mene civilnim vozem (i kdyz vyvoj v poslednich letech k civilnosti vyrazne smeruje) a tak stale nenabizeji pro sportovni potreby zbytecny sesty kvalt. Myslim ovsem ze za rok za dva se ho dockame, fakt ze se da nyni koupit Lancer s navigaci jasne ukazuje kam Mitsu smeruje.

911
2. října • 11:57

no je zajimave, ze uz ji jednu dobu mitsu melo a ted zas zaciname na peti kvaltech

kny2tl
2. října • 13:46

viz nize.. a jeste jeden faktor - kazde prerazeni stoji cas; navic 6ti kvaltova skrin je tezsi a vetsi nez 5kova ; i letosni Focus WRC ma tusim 5ti kvalt - ze stejnych duvodu jako nahore

vlk
2. října • 1:31

tarmac, gravel, snow ;-)

Doporučujeme

Články odjinud