Mitsubishi Lancer EVO X GSR Premium: lahůdka pouze pro Japonsko

Pro příští rok si automobilka Mitsubishi přichystala novou verzi modelu Lancer Evolution X honosící se přívlastkem GSR Premium, která z trůnu sesadila současnou GSR. Mitsubishi Lancer EVO X GSR Premium se tak stává tím nejlepším, co si můžete u daného modelu dopřát.

Zvenčí lze novou verzi poznat zejména podle 18-ti palcových litých kol BBS a mírně upraveného předního nárazníku s integrovanými mlhovkami. Na druhé straně, technických úprav není mnoho a za jednu z nejvýraznějších můžeme považovat osazení sportovních tlumičů Bilstein. Uvnitř se řidič a jeho spolujezdec posadí do sportovních skořepinových sedadel Recaro potažených černou kůží, součástí výbavy je i navigační systém a boční airbagy. Zde bychom mohli poukázat ještě na mírně reorganizovanou středovou konzoly. O hudební zážitek se pak postará audiosystém Rockford Fosgate.

Bohužel, Japonci si podobné lahůdky mnohokrát střeží doma a tento Lancer není výjimkou. Verze s pětistupňovou manuální převodovkou bude k dispozici za 4 798 500 jenů (zhruba 730 000 Kč), nutno však připomenout, že uvedena cena je bez daní.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků