Druhou automobilkou, která ve větší míře nasadí dvouspojkovou převodovku, bude po Volkswagenu japonské Mitsubishi. Automobilka hodlá nabídnout tento typ převodovky pro svůj závodní model Lancer Evo X. Dle dostupných informací bude tuto převodovku pro Mitsubishi vyrábět doposud neznámá společnost a to hlavně proto, že vývoj by byl poměrně drahý. Navíc je třeba zaplatit za licence pro některé části, protože část ústrojí bylo patentováno společnostmi BorgWarner a Volkswagen. Tím, že se o komplexní vývoj postará druhá strana, si Mitsubishi ušetří velkou vstupní investici.
Není doposud známo, kdy se tato převodovka v Lanceru Evo objeví, ale dá se předpokládat, že v nynější verzi se to již nestihne a "japonské DSG" tak bude vlastní až zcela nové, desáté evoluci. Převodovka bude poté nabízena pro všechny tovární úpravy, tedy nejen pro základní řadu, ale i pro upravené modely FQ-360 a FQ-400. Z toho jasně vyplývá, že převodovka nebude mít omezení na maximální točivý moment 350 Nm, jak tomu je u nynější DSG. Automobilka si od této převodovky slibuje zlepšení dynamiky a snížení spotřeby a také fakt, že řidič se bude moci více věnovat řízení. Pro zastánce klasického řazení však bude i nadále v nabídce manuální převodovka.