Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnoha trzích minulostí. Na tom americkém se ovšem stále ještě prodává a dokonce automobilka přišla pro nadcházející modelový rok s několika drobnými změnami. Američtí zákazníci se mohou těšit především na lepší výbavu.

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Do základní výbavy se dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládání, automatická klimatizace a kůží potažený volant. Vyšší úroveň GSR nabídne lepší ozvučení, kožená sportovní sedadla Recaro, střešní okno a černé lesklé dekory do interiéru. V maximální výbavě MR najdete audiosystém Rockford, automatické stěrače nebo automatická světla. GSR pak nabídne osmnáctipalcová kola Enkei, MR jezdí na discích BBS.

Mitsubishi Lancer Evo X HKS: 382 turbo koní

Mitsubishi Lancer Evo X HKS: 382 turbo koní

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je přeplňovaný dvoulitr disponující maximálním výkonem 214 kW (291 k) při 6500 ot./min a vrcholem točivého momentu 406 Nm, který je dostupný při 4000 ot./min. Standardem je pětistupňová manuální převodovka, na přání je k dispozici šestistupňový automat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků