Mitsubishi Lancer Evo: Několik změn pro rok 2015, které se nás netýkají

Mitsubishi Lancer Evo X už je na mnoha trzích minulostí. Na tom americkém se ovšem stále ještě prodává a dokonce automobilka přišla pro nadcházející modelový rok s několika drobnými změnami. Američtí zákazníci se mohou těšit především na lepší výbavu.

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Do základní výbavy se dostal systém Bluetooth, USB, hlasové ovládání, automatická klimatizace a kůží potažený volant. Vyšší úroveň GSR nabídne lepší ozvučení, kožená sportovní sedadla Recaro, střešní okno a černé lesklé dekory do interiéru. V maximální výbavě MR najdete audiosystém Rockford, automatické stěrače nebo automatická světla. GSR pak nabídne osmnáctipalcová kola Enkei, MR jezdí na discích BBS.

Mitsubishi Lancer Evo X HKS: 382 turbo koní

Mitsubishi Lancer Evo X HKS: 382 turbo koní

Pod kapotou amerického Mitsubishi Lancer Evo X je přeplňovaný dvoulitr disponující maximálním výkonem 214 kW (291 k) při 6500 ot./min a vrcholem točivého momentu 406 Nm, který je dostupný při 4000 ot./min. Standardem je pětistupňová manuální převodovka, na přání je k dispozici šestistupňový automat.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků