České Mitsubishi proměnilo pick-up L200 k nepoznání. Je z něj expediční speciál

Slovák  |  09. 07. 2020 11:57

raději ASX

Odpovědět  |   | 
Mino  |  09. 07. 2020 14:02

Jsme v EU, takže to pořád musí mít chcanky-adblue a ty se v některých zemích shání fakt blbě. Třílitrový V6 benzín by byl lepší.

Odpovědět  |   | 

myslíš močovinu? Ta je k dostání všude, název ad-blue má výrobce omv, od jiného se to jmenuje jinak.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  10. 07. 2020 08:27

Všude ji nemají retardo.

Odpovědět  |   | 

mají, nesmíš se ptát po výrobku omv.

Odpovědět  |   | 
Mino  |  11. 07. 2020 21:12

V Uzbekistánu apod. zemích ne.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  13. 07. 2020 13:57

A víš kolik toho AdBlue to spotřebuje? Je problém si vzít 1-2 5 litrové kanystry sebou?

Odpovědět  |   | 
p.  |  13. 07. 2020 15:53

spotrebuje to fakt hodne... "stare euro 6" jeste jakz takz lze resit temi kanystry, ovsem to nejnovejsi 6d-temp (tzn 6.2) uz jaksi zere klidne i 20 litru adblue na 5000 km (puvodni e6 zralo cca 1/4 tohoto mnozstvi)... takze kdyz nekdo jede do zajimave dalne destinace timdle novym autem, ma co delat, aby to stihal plnit.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  09. 07. 2020 15:36

Pětimístný pick-up je podle mě omyl, kde je málo místa vně i uvnitř. Smysl začne dávat až ve full-size amerických verzích, které ale mají na naše poměry zase oblubné vnější rozměry. Tyhle asijské verze rozšířené i v Evropě jsou možná vhodné pro asijské postavy. V Evropě je ta kabina prostě malá a ložná plocha taky. Mimochodem teď je chtějí pořizovat pro armádu a vojáci jsou z toho (právě z důvodu malých rozměrů kabiny i ložné plochy a celkové nepraktičnosti, kdy si v kabině nemáte ani kam odložit tašku) fakt "nadšení".

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  09. 07. 2020 19:00

A v uazu či landaku si odloží co?

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  09. 07. 2020 20:39

UAZ a "landak" právě netrpí to nemocí, že je auto rozděleno na dvě (obě malé) zcela nezávislé a vzájemně nepropojené části.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  09. 07. 2020 20:40

tou

Odpovědět  |   | 
Pes  |  09. 07. 2020 21:47

Hmmm,zajímavá úvaha. Vlastním L200 páté generace a docela dost jsem toho najel po celé Evropě. Opravdu nevím jek moc jste narostl, ale já mám 197cm a opravu nemám problém s místem řidiče,dokonce si nejdu polohu na sezení sám za sebou na dálniční přesun. Za mě docela v pohodě. No a co se týče armády, možná by jim měl někdo prozradit to malé tajemství, že na tašky a jiný náklad,je tam právě ta korba.(možná to ještě neví,ale nechá se zakrýt,třeba hardtopem).
Zkoušel jsem i současnou generaci a byl jsem opravdu mile překvapen automatickou převodovkou a jízdními vlastnostmi. Akorát nechápu, proč místo dvaceti druhů podsvícení rádia, nedají údaje o teplotě motoru,bočním náklonu, apod.

Odpovědět  |   | 

nebo roletou.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 07. 2020 19:39

Mi se líbí, jak na to navěší spousty nesmyslů akorát navyšující cenu a hned je to expediční speciál. Se kterým ale zajedou 2-3 do roka max k Balatónu nebo Mt. Jafferau, což zvládne kdejaká sériová LC150

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 57 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan