České Mitsubishi proměnilo pick-up L200 k nepoznání. Je z něj expediční speciál

15 komentářů

Rokyta ex Acz
11. července • 19:39

Mi se líbí, jak na to navěší spousty nesmyslů akorát navyšující cenu a hned je to expediční speciál. Se kterým ale zajedou 2-3 do roka max k Balatónu nebo Mt. Jafferau, což zvládne kdejaká sériová LC150 :-D

OTTO
9. července • 15:36

Pětimístný pick-up je podle mě omyl, kde je málo místa vně i uvnitř. Smysl začne dávat až ve full-size amerických verzích, které ale mají na naše poměry zase oblubné vnější rozměry. Tyhle asijské verze rozšířené i v Evropě jsou možná vhodné pro asijské postavy. V Evropě je ta kabina prostě malá a ložná plocha taky. Mimochodem teď je chtějí pořizovat pro armádu a vojáci jsou z toho (právě z důvodu malých rozměrů kabiny i ložné plochy a celkové nepraktičnosti, kdy si v kabině nemáte ani kam odložit tašku) fakt "nadšení".

Honimir
9. července • 19:00

A v uazu či landaku si odloží co?

OTTO
9. července • 20:39

UAZ a "landak" právě netrpí to nemocí, že je auto rozděleno na dvě (obě malé) zcela nezávislé a vzájemně nepropojené části.

Pes
9. července • 21:47

Hmmm,zajímavá úvaha. Vlastním L200 páté generace a docela dost jsem toho najel po celé Evropě. Opravdu nevím jek moc jste narostl, ale já mám 197cm a opravu nemám problém s místem řidiče,dokonce si nejdu polohu na sezení sám za sebou na dálniční přesun. Za mě docela v pohodě. No a co se týče armády, možná by jim měl někdo prozradit to malé tajemství, že na tašky a jiný náklad,je tam právě ta korba.(možná to ještě neví,ale nechá se zakrýt,třeba hardtopem).
Zkoušel jsem i současnou generaci a byl jsem opravdu mile překvapen automatickou převodovkou a jízdními vlastnostmi. Akorát nechápu, proč místo dvaceti druhů podsvícení rádia, nedají údaje o teplotě motoru,bočním náklonu, apod.

petr r. (petrumr)
11. července • 17:34

nebo roletou.

OTTO
9. července • 20:40

tou

Mino
9. července • 14:02

Jsme v EU, takže to pořád musí mít chcanky-adblue a ty se v některých zemích shání fakt blbě. Třílitrový V6 benzín by byl lepší.

petr r. (petrumr)
9. července • 15:42

myslíš močovinu? Ta je k dostání všude, název ad-blue má výrobce omv, od jiného se to jmenuje jinak.

Mino
10. července • 8:27

Všude ji nemají retardo.

petr r. (petrumr)
11. července • 17:31

mají, nesmíš se ptát po výrobku omv.

Mino
11. července • 21:12

V Uzbekistánu apod. zemích ne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter(Charouz)
13. července • 13:57

A víš kolik toho AdBlue to spotřebuje? Je problém si vzít 1-2 5 litrové kanystry sebou?

p.
13. července • 15:53

spotrebuje to fakt hodne... "stare euro 6" jeste jakz takz lze resit temi kanystry, ovsem to nejnovejsi 6d-temp (tzn 6.2) uz jaksi zere klidne i 20 litru adblue na 5000 km (puvodni e6 zralo cca 1/4 tohoto mnozstvi)... takze kdyz nekdo jede do zajimave dalne destinace timdle novym autem, ma co delat, aby to stihal plnit.

Slovák
9. července • 11:57

raději ASX

Doporučujeme

Články odjinud