Mi se líbí, jak na to navěší spousty nesmyslů akorát navyšující cenu a hned je to expediční speciál. Se kterým ale zajedou 2-3 do roka max k Balatónu nebo Mt. Jafferau, což zvládne kdejaká sériová LC150 :-D
Pětimístný pick-up je podle mě omyl, kde je málo místa vně i uvnitř. Smysl začne dávat až ve full-size amerických verzích, které ale mají na naše poměry zase oblubné vnější rozměry. Tyhle asijské verze rozšířené i v Evropě jsou možná vhodné pro asijské postavy. V Evropě je ta kabina prostě malá a ložná plocha taky. Mimochodem teď je chtějí pořizovat pro armádu a vojáci jsou z toho (právě z důvodu malých rozměrů kabiny i ložné plochy a celkové nepraktičnosti, kdy si v kabině nemáte ani kam odložit tašku) fakt "nadšení".
A v uazu či landaku si odloží co?
UAZ a "landak" právě netrpí to nemocí, že je auto rozděleno na dvě (obě malé) zcela nezávislé a vzájemně nepropojené části.
Hmmm,zajímavá úvaha. Vlastním L200 páté generace a docela dost jsem toho najel po celé Evropě. Opravdu nevím jek moc jste narostl, ale já mám 197cm a opravu nemám problém s místem řidiče,dokonce si nejdu polohu na sezení sám za sebou na dálniční přesun. Za mě docela v pohodě. No a co se týče armády, možná by jim měl někdo prozradit to malé tajemství, že na tašky a jiný náklad,je tam právě ta korba.(možná to ještě neví,ale nechá se zakrýt,třeba hardtopem). Zkoušel jsem i současnou generaci a byl jsem opravdu mile překvapen automatickou převodovkou a jízdními vlastnostmi. Akorát nechápu, proč místo dvaceti druhů podsvícení rádia, nedají údaje o teplotě motoru,bočním náklonu, apod.
nebo roletou.
tou
Jsme v EU, takže to pořád musí mít chcanky-adblue a ty se v některých zemích shání fakt blbě. Třílitrový V6 benzín by byl lepší.
myslíš močovinu? Ta je k dostání všude, název ad-blue má výrobce omv, od jiného se to jmenuje jinak.
Všude ji nemají retardo.
mají, nesmíš se ptát po výrobku omv.
V Uzbekistánu apod. zemích ne.
A víš kolik toho AdBlue to spotřebuje? Je problém si vzít 1-2 5 litrové kanystry sebou?
spotrebuje to fakt hodne... "stare euro 6" jeste jakz takz lze resit temi kanystry, ovsem to nejnovejsi 6d-temp (tzn 6.2) uz jaksi zere klidne i 20 litru adblue na 5000 km (puvodni e6 zralo cca 1/4 tohoto mnozstvi)... takze kdyz nekdo jede do zajimave dalne destinace timdle novym autem, ma co delat, aby to stihal plnit.
raději ASX
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.